Skocz do zawartości

320 Ci kilka pytań, problem z sondami.


wojtek78

Rekomendowane odpowiedzi

ja próbowałem załozyc emulatory,miejsce mam ,ale nie moge odkręcić bo zapieczone,musiał bym je zniszczyć i zrezygowalem, z racji tego mam do sprzedania 2 szt mosiężnych w cenie zkupu bez kosztow przesyłki( jak ktos chetny z wawy to zapraszam) szkoda,bym juz cos wiedział więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też mam emulatory leża kupione i nie zakładane. U mnie na 95% winna była pompa paliwa. Od wymiany jest ok, przejechałem ok 200 km i nie mam pomarańczy ;) jak mierzyłem starą pompę jakieś 2 miesiące temu to miała ciśnienie 2,8 bar, a powinna mieć 3,5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na dzien dzisiejszy nie mam bledow 227 i 228,po zrobieniu odmy nie pojawiły sie,problemem jest czasem niestabilne obroty i gaśniecie, i tu jak zrobię adaptacje przepustnicy i sond na jakis czas wszystko sie normuje aby potem znów poszaleć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam z powrotem... :) widze walka z problemem trwa w najlepsze i jak widze mamy rozne rozwiazania hehehe

jA mam juz wywalone na ten blad ... silnik chodzi bAjka po ostatniej wizycie i adaptacjach w aso. a to ze ta lapmpka pojawia sie i znika w nosie juz ja mam ... moze kiedys znow mnie najdzie na walke z nia w tej chwili ciesze sie autem

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze kiedys znow mnie najdzie na walke z nia w tej chwili ciesze sie autem

 

tak samo robilem przez 4 lata - cieszyc sie autem, jak jezdzi dobrze - dopiero rok przed sprzedażą pozbyłem sie tego draństwa (CHECK ENGINE) ostatecznie

jakies lampki to pikus

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ci sie udalo to rozwiazac mam taki sam problem , rece mi juz opadaja

 

w opisie masz że masz e91... to jednak inne silniki niz w e46, zupełnie inne

 

jak chodzi o e46, to u mnie winą były nieszczelnosci w dolocie

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY ZWYCIESTWO !!!! wkoncu po prawie 1,5 roku walki problem pokonany. Jak pisalem wczesniej za namwa kolegi "wojtek78 " wymineile pompe paliwa.... problem po okolo 700 km nie wrocil :D. Autko jeszcze odzyskalo werwe ... a i spalanie w Wawie 10,5 - 11 L trasa 7-7,6 L na 100 km!!!! to okolo 1,5-2l MNIEJ NIZ DOTYCHCZAS!!!! Moja pochodzila z 1 montazu jeszcze i przejechala 213 tys km !!!! koszt z wymiana ok 350 zł org bosch. Sprawdzcie u siebie ja mialem bledy 227 i 228 a na koniec dochodzily nbledy wypadania zaplonu. W aso chcieli wymieniac mi katy mimo iz sami twierdzili ze sa jeszcze ok tylko na 2 banka troche sa juz slabe wyniki.. a tu Problem rozwiazany w tak prosty sposob.
BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje e46 w lipcu sprzedane, teraz zastąpiło je M5, choć miało być Z3 coupe 3.0 lub 3.2.

 

Ale dużo osób ma problem z tym CHECK ENGINE, myślę wogóle że to najwięsza bolączka benzynowych R6 M52/M54 - które poza tym są świetnymi samochodami.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to pompy w silniku m52 i m54 są troszeczkę inne. Różnią się bodajże powrotem i troszkę budową koszyka, bo wielkość jest taka sama. Wiem bo kupiłem pompę od m54 chociaż sprzedawca zarzekał się że jest od m52. Trochę było przy tym rzeźby ale złożyłem i od 2 miesięcy latam bez błędów ;)

 

Ja i kolega roberto23wawa jesteśmy przykładami że w silniku m54 i m52 gdy występują błędy sond lambda, wspomniane 227 i 228 przyczyną może być pompa paliwa. U siebie podejrzewałem ją od jakiegoś , chodziła dosyć głośno, no i wtryskiwacze głośno cykały. Teraz wszystko jest ok ;) pozdrawiam i życzę bezproblemowej jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn wywalania 227 228 może być mnóstwo, rzadko kiedy świadczą o uszkodzeniu samej sondy.

 

M52 nie montowali w e46.

 

M52TU i M54 różnią się między innymi systemem zasilania - w M52TU regulator ciśnienia jest na listwie wtryskowej, a w M54 jest w filtrze paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście masz rację, ja tu przedstawiłem tylko wyniki mojej walki. Od początku problemów wymieniłem świece, odmę, uszczelki kolektora, przewód dolotowy, filtr paliwa, podmieniałem przepływkę, przewody podciśnienia, wielokrotnie sprawdzałem szczelność dolotu i wydechu, do tego tego kupiłem emulatory sond, których nie zdążyłem wytestować. Nic nie dało takiego efektu jak wymiana pompy paliwa, to rozwiązało mój problem natychmiastowo.

 

Oczywiście kolega wyżej ma rację, chodzi o silnik M52TUB, nie napisałem pełnej nazwy ze względu na lenistwo :P każdy wie o jakim silniku gadamy. Owszem regulator w M54 jest na filtrze, a do tego sama pompa też jest ciut inna. Inny koszyk i powrót z tego co się orientuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rowniez wymienilem... przeplywomierz, sondy, swiece, odme, szczaelnosc dolotu z 4 razy sprawdzona, fitr paliwa, .... chyba wszystko choc moglem cos pominac. Pomogla wymiana pompy paliwa !!! teraz jestem tego pewny 1000 km zrobiony bledy nie wrocily kontrolka rowniez. a i spalanie ... trasa 7-7,5 l miasto 10-11 to ook 2-3 litrow niej niz poprzednio :D

a i w pieprzonym aso chciali mnie naciagnac na wymiane Katalizatorow za 4500 i to regenerowanych a ja znalazlem to za 1400 !!! dobrze ze tego nie zrobilem :D

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.