Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena 7000zł, skory powycierane. Wymienione turbo oraz wisko. Nowy akumulator. Silnik bardzo ladnie pracuje. Rdza pod klapa bagaznika, przedni blotnik byl robiony i juz sie rozpada/rdzewiej , progi w kilku miejsach takze powoli sie psuja. Do roboty przod zawias (wahacze, drazki laczniki, tuleje). Nowe opony zimowe na alusach do tego kola na lato (alu). Lampy do regeneracji w nocy nic nie widać. No i jeszcze troche rzeczy sie znajdzie (rozne duperele np. opada klapa bagaznika)

Brać za tę kasę czy odpuścić?

 

Jeszcze nie ma go na zadnej aukcji :)

 

http://i.imgur.com/ZsanTYe.jpg

Opublikowano

To była ironia.

W tym momencie e39 w 3.0D w podobnym roczniku startują od 10k w

stanie blizej nieokreślonym, dość szybko osiągając pułap 15-20k.

Biorąc 5 w takim budżecie musisz liczyć się z tym, że trzeba będzie włożyć w nią pieniądze.

Piszesz że turbo nowe i silnik ładnie pracuje, dobrze byłoby jeszcze zobaczyć czy nie ma znacznych wycieków

oraz jak wisko padło czy nie odbiło się to na przegrzaniu w jakiś sposób. Policz sobie te rzeczy które wymieniłeś +

dokładnie sprawdź tą rdzę bo może być jej więcej i będziesz wiedzieć ile to auto wychodzi "na czysto".

 

Musisz się też liczyć z tym że w takim budżecie "igły" nie kupisz.

 

VIN WBADP71020GS69397

Prod. Date 2001-03-06

Type code DP71

Type 530D (EUR)

Series E39 (5 Series)

Body Type TOUR

Steering LHD

Engine M57

Displacement 3.00

Power 142kw / 193hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour TOPASBLAU METALLIC (364)

Upholstery STANDARDLEDERGRAU (N6TT)

options

S210A Dynamic stability control

S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S227A Sport suspensionloweredride-height

S255A Sports leather steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S265A Tyre pressure control (TPC)

S302A Alarm system

S320A Deleted, model lettering

S354A Green windscreen, green shade band

S386A Roof railing

S403A Glass roof, electrical

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S438A Fine wood trim

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S464A Ski bag

S473A Armrest front

S481A Sports seat

S494A Seat heating driverpassenger

S500A Headlight wipewashIntensive cleaning

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S650A CD player

S676A HiFi speaker system

S785A White direction indicator lights

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S915A Dummy-SALAPA

S980A Exclusive package

Standard equipment

S266A BMW light alloy wheel, radial spoke 48

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S661A Radio BMW Business (C43)

S851A Language version German

Opublikowano
To była ironia.

W tym momencie e39 w 3.0D w podobnym roczniku startują od 10k w

stanie blizej nieokreślonym, dość szybko osiągając pułap 15-20k.

Biorąc 5 w takim budżecie musisz liczyć się z tym, że trzeba będzie włożyć w nią pieniądze.

Piszesz że turbo nowe i silnik ładnie pracuje, dobrze byłoby jeszcze zobaczyć czy nie ma znacznych wycieków

oraz jak wisko padło czy nie odbiło się to na przegrzaniu w jakiś sposób. Policz sobie te rzeczy które wymieniłeś +

dokładnie sprawdź tą rdzę bo może być jej więcej i będziesz wiedzieć ile to auto wychodzi "na czysto".

 

Musisz się też liczyć z tym że w takim budżecie "igły" nie kupisz.

 

To, że kasę trzeba włożyć to wiem i wcale nie małą. Starałem się mniej więcej wyliczyć ile musiałbym teraz wydać aby doprowadzić ją do dobrego stanu - wychodzi mniej więcej 5000zł za naprawy blacharskie, regenerację lamp i zawieszenie z przodu. Co daje już ok 12k

Czy auto było przegrzane? Na pewno nie. Wycieków nie ma. Byłem nią na diagnostyce. Jedynie zawias przedni jest do remontu (bez amorów bo są dobre). No i ręcznego nie ma praktycznie ledwo łapie na samej górze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.