Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio trochę czasu musiałem spędzić przy swoim autku. M.in. były problemy z porannym odpalaniem itd.

Teraz walczę z bardzo delikatnym falowaniem obrotów, ale bardziej z małą złośliwą żółtą kontrolką i błędami sond 227 i 228.

 

Wczoraj jak przechodziłem kolejny etap podciśnień, dostrzegłem że podciśnienie które idzie od zaworu (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DS43-USA-07-2000-E39-BMW-525i&diagId=11_2203) część łączona 3 i 4 jest odłączona od elektrozaworu część nr. 5.

 

Pytanie brzmi: za co odpowiada to podciśnienie? Czy mogło to powodować problemy z sondami?

 

Oczywiście dwa sparciałe wężyki podłączyłem, no i teraz zobaczę.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Może, te wężyki odpowiadają za podciśnienie uruchamiające dogrzewanie katów przy porannym uruchomieniu.

 

Wymień wężyki na nowe. Za kolektorem masz ich jeszcze dwa (nr 7 na realoem). Dodatkowo są zaślepki dolotu gumowe, które też parcieją.

Jak coś jest nieszczelne będzie brał lewe powietrze i wywalał check engine, błedy sond i wypadające zapłony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.