Skocz do zawartości

Podciśnienie przy EGR 525i M54 błędy sondy 227 i 228


grzelak3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio trochę czasu musiałem spędzić przy swoim autku. M.in. były problemy z porannym odpalaniem itd.

Teraz walczę z bardzo delikatnym falowaniem obrotów, ale bardziej z małą złośliwą żółtą kontrolką i błędami sond 227 i 228.

 

Wczoraj jak przechodziłem kolejny etap podciśnień, dostrzegłem że podciśnienie które idzie od zaworu (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DS43-USA-07-2000-E39-BMW-525i&diagId=11_2203) część łączona 3 i 4 jest odłączona od elektrozaworu część nr. 5.

 

Pytanie brzmi: za co odpowiada to podciśnienie? Czy mogło to powodować problemy z sondami?

 

Oczywiście dwa sparciałe wężyki podłączyłem, no i teraz zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może, te wężyki odpowiadają za podciśnienie uruchamiające dogrzewanie katów przy porannym uruchomieniu.

 

Wymień wężyki na nowe. Za kolektorem masz ich jeszcze dwa (nr 7 na realoem). Dodatkowo są zaślepki dolotu gumowe, które też parcieją.

Jak coś jest nieszczelne będzie brał lewe powietrze i wywalał check engine, błedy sond i wypadające zapłony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.