Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie. Znalazłem coś na temat tego błędu w dziale E60, ale tam był trochę inny przypadek. U mnie przy wyjeździe z garażu zapaliła się na chwile żółta kontrolka aktywnego układu kierowniczego i zaraz zgasła. Czym to może być spowodowane? Było to dwa dni temu i od tamtego czasu jak na razie się nie zaświeciła. Czy jest się czym przejmować? Miał ktoś podobny problem w E9x?
Opublikowano
Tyle o tym było :duh: viewtopic.php?f=70&t=194264

viewtopic.php?f=70&t=202819 poczytaj sobie ,ale w twoim przypadku za bardzo bym się nie przejmował :wink:

 

Kolego zanim zaczniesz robić :duh: to przeczytaj uważnie i pomyśl. Odróżniasz błąd blokady kierownicy (ikonka kierownicy z kłódką) od błędu aktywnego układu kierowniczego (ikonka samej kierownicy)? Jeżeli nie, (a po Twoim poście widzę, że nie) to nie jesteś w stanie mi pomóc. Jeżeli ktoś jest to słucham, a raczej czytam :norty:

Opublikowano
Miałem problem z tym błędem. Kiedy wymieniałem silnik w samochodzie, auto stało troszkę na warsztacie. Po złożeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu zaświciła się ta kontrolka. Kasowanie błędu nie pomagało. Dopiero wizyta w warsztacie specjalizującym sie w BMW pomogła.
Opublikowano
Dopiero wizyta w warsztacie specjalizującym sie w BMW pomogła.

 

A co takiego zrobili w tym warsztacie?

Często wyskakiwała Ci ta kontrolka? Była cały czas, czy gasła?

Opublikowano
Tyle o tym było :duh: viewtopic.php?f=70&t=194264

viewtopic.php?f=70&t=202819 poczytaj sobie ,ale w twoim przypadku za bardzo bym się nie przejmował :wink:

 

Kolego zanim zaczniesz robić :duh: to przeczytaj uważnie i pomyśl. Odróżniasz błąd blokady kierownicy (ikonka kierownicy z kłódką) od błędu aktywnego układu kierowniczego (ikonka samej kierownicy)? Jeżeli nie, (a po Twoim poście widzę, że nie) to nie jesteś w stanie mi pomóc. Jeżeli ktoś jest to słucham, a raczej czytam :norty:

Żle trochę zrozumiałem ,ale czy to się trochę nie wiąże z twoim tematem :?: (ikonka samej kierownicy)

Opublikowano

Żle trochę zrozumiałem ,ale czy to się trochę nie wiąże z twoim tematem :?: (ikonka samej kierownicy)

 

Do końca to nie wiem, ale skoro są dwie różne kontrolki, to chyba są dwa różne błędy.

Opublikowano

Żle trochę zrozumiałem ,ale czy to się trochę nie wiąże z twoim tematem :?: (ikonka samej kierownicy)

 

Do końca to nie wiem, ale skoro są dwie różne kontrolki, to chyba są dwa różne błędy.

A wiec trzeba się zastanowić czy nie idzie jedno z drugim w parze ,a nie zaraz....

Opublikowano

Żle trochę zrozumiałem ,ale czy to się trochę nie wiąże z twoim tematem :?: (ikonka samej kierownicy)

 

Do końca to nie wiem, ale skoro są dwie różne kontrolki, to chyba są dwa różne błędy.

A wiec trzeba się zastanowić czy nie idzie jedno z drugim w parze ,a nie zaraz....

 

No to mogłeś się najpierw zastanowić (tak jak wyżej napisałem), a nie zaraz...

Opublikowano
wg mnie to nie idzie w parze... czym innym jest elektrocznina blokada kierownicy a czym innym aktywny uklad kierowniczy ... Elektroniczna blokada jest w kazdym E9x natomiast aktywny uklad kierowniczy nie , chocby dlatego to nie idzie w parze :wink:
Opublikowano

Miałem podobny problem, jeżeli błąd będzie się powtarzał to do wymiany masz "electric motor" na schemacie

http://66.192.79.249/mag_images/11PartsBinImage.jpg

 

ogólnie ciężko dostępna część - ja musiałem kupić całą przekładnie używkę żeby tamto ustrojstwo wyjąć z niej i przełożyć do mojej + programowanie itp itd

Wyszło trochę ponad 2.000 pln.

Mechanik proponował tańszą opcję - kupno przekładni zwykłej i wpasowanie tam - troche druciarstwo moim zdaniem dlatego odmówiłem, zwlaszcza że bez tego elektrycznego urządzenia kierownica zachowuje się jak właśnie normalna - pomijając właśnie denerwującą ikonkę na zegarach.

 

U mnie problem się pojawił po wjechaniu w za*******..dziurę w drodze.

Od tamtej pory ponad 20 kkm i jak narazie jest ok..

Opublikowano

A co takiego zrobili w tym warsztacie?

Często wyskakiwała Ci ta kontrolka? Była cały czas, czy gasła?

 

Kontrolka zaświeciła się tylko raz i nie dała się wyłączyć.

W warsztacie podniesiono samochód na podnśiku i coś regulowano z przodu samochodu. Mam wrażenie,że przy lewym kole jest jakiś czujnik, ale nie przyglądałem się dokładnie. Wszystko trwało może z 15 minut. Nie wgrywano nowego softu, ani nie wymieniano żadnej części. Od tamtej pory błąd się nie pojawił.

Opublikowano

jak najbardziej jest aktywny układ kierowniczy, jest i servotronik.

 

Podaj numer opcji pod jaką występował w e90.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano (edytowane)
No właśnie sprawdziłem wyposażenie i nie ma aktywnego układu kierowniczego w moim aucie, a kontrolka się zaświeciła :shock: O co chodzi :roll: Edytowane przez hassassyn
Opublikowano

W E92 jest :

0217A Aktywny układ kierowniczy

Opublikowano
W każdym razie u mnie tego nie ma, więc jak mógł wyskoczyć błąd?

:shock:

Opublikowano

Weź kolego dobrze się doinformuj co oznacza ta kontrolka a nie zamieszanie robisz.

Jeśli nie masz to niemożliwe że Ci się ten błąd wyświetlił...;/

 

Jeśli jesteś pewien, że to active steering to jedź najlepiej podłącz się u kogoś, odczytaj dokładnie błąd.

Opublikowano
Weź kolego dobrze się doinformuj co oznacza ta kontrolka a nie zamieszanie robisz.

Jeśli nie masz to niemożliwe że Ci się ten błąd wyświetlił...;/

 

Jeśli jesteś pewien, że to active steering to jedź najlepiej podłącz się u kogoś, odczytaj dokładnie błąd.

 

Wiem co oznacza ta kontrolka. Nie wiem tylko jak może się u mnie wyświetlać.

Jeżeli uczestniczysz w zamieszaniu (albo się zamieszałeś), to w mojej ocenie nie musisz. Po prostu nie pisz.

Pod kompa podłącze się w przyszłym tygodniu.

Opublikowano

No to Ci mówie - poczytaj dokładniej na temat kontrolek w bmw to po pierwsze , błąd active steering a raczej jego całkowite zepsucie to nie tylko ikonka kierownicy a jeszcze szereg innych ikonek, więc sama kierownica może oznaczać co innego - więc nie wiem skąd nazwa tematu "błąd aktywnego układu kierwoniczego" :)

 

Po drugie, jeśli Ci się nie wyświetliła kolejny raz to nie ma potrzeby do zmartwień na zapas.

Opublikowano
No to Ci mówie - poczytaj dokładniej na temat kontrolek w bmw to po pierwsze

więc sama kierownica może oznaczać co innego - więc nie wiem skąd nazwa tematu "błąd aktywnego układu kierwoniczego" :)

 

No właśnie poczytałem i w instrukcji tak właśnie opisana jest ta kontrolka, stąd nazwa tematu.

 

a raczej jego całkowite zepsucie

 

Nie pisałem o jego zepsuciu, a tym bardziej całkowitym...

 

Po drugie, jeśli Ci się nie wyświetliła kolejny raz to nie ma potrzeby do zmartwień na zapas.

 

Nigdy nie martwię się na zapas :8) , po prostu lubię wiedzieć co mi na desce świeci :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.