Skocz do zawartości

m47n2 e91 2.0 d szarpie nadal po wymianie świec


groszek112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymieniałem świece u mechanika, była tylko jedna sprawna i to ledwo co.

 

Silnik na zimnym odpala sprawnie ale nadal szarpie przez kilka sekund

 

o tak

 

 

Nie podpinał kompa bo mu się nie łączył. Po włączeniu zapłonu nie pokazuje tego komunikatu od świec. Co może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,nie jestem pewien ale czy nie wydaje Ci sie ze masz troche za wysokie obroty.To nie ma zwiazku z swiecami ale tak tylko zwrocilem uwage.U mnie jest 800 i ani nie drgnie.A co do swiec to jaka byla temperatura jak nagrywales?Kontrolka swiec zapala mi sie gdy mroz jest spory.Normalnie przy paru stopniach mrozu nawet nie wyskakuje.Pozdrawiam.

Ps.Swoja droga dziwne ze mech.nie mogl sie podpiac z kompem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,nie jestem pewien ale czy nie wydaje Ci sie ze masz troche za wysokie obroty.To nie ma zwiazku z swiecami ale tak tylko zwrocilem uwage.U mnie jest 800 i ani nie drgnie.A co do swiec to jaka byla temperatura jak nagrywales?Kontrolka swiec zapala mi sie gdy mroz jest spory.Normalnie przy paru stopniach mrozu nawet nie wyskakuje.Pozdrawiam.

Ps.Swoja droga dziwne ze mech.nie mogl sie podpiac z kompem....

 

 

To nie jest mój film ale ja tak właśnie mam jak na filmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witajcie.

Pogrzebałem trochę na forum, kilka wskazówek było ale u mnie nie pomogły.

PROBLEM:

wymieniłem świece żarowe (INPA wskazała 2 i 4), był demontaż kolektora, wymiana uszczelek, wężyków podciśnieniowych i ogólne sprawdzenir przy okazji zdjęcia tego kolektora. (wszystko robiłem na odłączonym aku).

Po złożeniu wszystkiego w całość (NA PEWNO wszystko OK było) po podłączeniu aku, podpięciu kompa (INPA nie pokazała błędów) auto odpaliło od razu ale po około minucie zaczęło szarpać i rzucać silnikiem a przy próbie wykonania jazdy po wrzuceniu R lub D auto gaśnie!!! Udało mi się jakoś wyjechać z garażu na jazdę próbną bo myślałem, że po przejażdżce wróci wszystko do normy ale niestety. Gdy nie trzymałem gazu i np. dojeżdżałem do skrzyżowania lub świateł auto na biegu natychmiast gasło. Z trudem wtoczyłem się z powrotem do garażu. Odpalam auto (szarpie, falują obroty, telepie silnikiem) podpinam INPE - brak błędów???!!! Nic nie pokazało.

Odpinam wtyczkę od czujnika ciśnienia (nr 3 w http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VU31-EUR-05-2006-E91-BMW-320d&diagId=13_0959 ) obroty wracają do normy, niby wszystko OK ale INPA pokazuje błąd czujnika (no wiadomo bo odpięty) a na jeżdzie próbnej auto słabe, bez mocy (chyba tryb awaryjny). wracam do garażu, na pracującym silniku wpinam z powrotem wtyczkę od czujnika ciśnienia - auto natychmiast gaśnie. Odpalam - znów szarpie, telepie silnikiem i obroty falują)

INPA nie pokazuje żadnych błędów (te poprzednie z odpietego czujnika skasowałem). I tak w kółko.

Może macie jakieś sugestie? Jest możliwe, że źle zamontowałem kolektor i np. gdzieś łapie lewe powietrze skoro nie ma błędów na INPA?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien ten czujnik od kogoś

 

Ale czy mogłoby być tak, że mój jest walnięty i w INPie nie wywala błędu???

Jak jest podpięty to na postoju ma obroty falujące i to mocno a gdy do tego wrzucę bieg to silnik zgaśnie albo odrazu albo zaraz po puszczeniu hamulca.

Gdy czujnik odepnę to wszytsko wraca do tzw. normy (ale w trybie awaryjnym) i wtedy INPA "widzi", że coś nie tak z czujnikiem.

 

A może po wymianie świec żarowych trzeba jeszcze jakąś adaptację przeprowadzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niestety auto musiałem oddać fachowcom.

Po długiej diagnozie programem rheingold bmw okazało się, że do wymiany jest listwa zasilająca (nr 1 w http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VU31-EUR-05-2006-E91-BMW-320d&diagId=13_0959).

Po podmianie na sprawną auto chodzi, jak po zejściu z linii montażowej.

Nie mam pojęcia (ani tym bardziej mechanicy bo po raz pierwszy z taką sprawą się spotkali) dlaczego padła podczas wymiany świec żarowych. Być może to tylko złośliwość momentu i czasu. Koszt z robocizną i podpięciem do kompa to 700zł.

Dziś auto odbieram. Dam znać, jak chodzi.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.