Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Przypadków jak mój jest wiele. Ale jednak mój jest nadzwyczajny.

Mam E36 z motorem M52B28. Mam instalację sekwencyjną ale najpierw temat dotyczy benzyny.

Sprawa ma się tak, że na starej przepływce która miała tylko jedną blaszkę z dwóch silnik chodził dobrze lecz miał w pewnym zakresie obciążeniowym lekkiego muła. Delikatne zadławienie. Wymieniłem spękaną gumę przepływki i zamówiłem inną używaną.

Na starej przepływce i nowej gumie nadal występował ten sam efekt.

Kiedy przełożę "nowy stary" przepływomierz to na zimnych obecnie faluje i gaśnie dojeżdzając do skrzyżowania na luzie.

Podłączyliśmy do kompa i wykasowano błędy. Teraz wskakuje, że czujnik wałka rozrządu jest klepnięty.

Może to być prawda skoro na wcześniejszej przepływce nie falował i nie gasł tylko lekko się zmulał?

Jakie koszta mnie czekają?

Opublikowano
od razu moge ci powiedzieć że oryginał vdo-siemens jest słabo dostępny. Nawet chyba nie da się go dostać obecnie. Uzywki cie ratują albo ASO
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.