Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej wszystkim :D !

 

Od jakiegoś pół roku stałem się szczęśliwym posiadaczem 1er. Początkowo szukałem 120d/123d, ale trafiła się zadbana 118d więc kupiłem i nie żałuję.. :cool2:

To co mnie przekonało za tym egzemplarzem to, to że cały lakier jest oryginalny i przebieg również wydaje się być wiarygodny sądząc po stanie auta i prawdziwej książce serwisowej. Kupiłem ją w zupełnej serii, zero modów.

 

E81/118d/2008r

 

Przeprowadzone mody :

** Zmiana mapy w firmie Jura Tuning, Częstochowa - 194km/384nm

** Wrzuciłem na szybko jakieś aluminiowe felgi, niestety 16... lepsze to niż stalówki.. :mad2:

 

Mody w planach :

** Przyciemnienie szyb (jeszcze nie wiem jak, jakieś sugestie ?)

** Zastanawiam się nad zmianą chromów na czarny mat (nerki i te z boku auta)

** Kolorowe zaciski (niebieskie bądź żółte)

** Koła 18stki z m-pakietu. (ale dopiero w przyszłym roku, z uwagi na to że mam aktualnie nowe oponki i szkoda mi ich sprzedawać za grosze)

** Przednie lampy Depo v1

** W dalekiej przyszłości chciałbym m-paka :D

 

Jeżeli macie jakieś propozycje, co można byłoby tutaj zrobić żeby było tylko lepiej to pisać śmiało. :P

Pozdrawiam, Krzysiek.

 

Kika fotek :

Tuż po zakupie..

http://i68.tinypic.com/rsh6bo.jpg

 

http://i66.tinypic.com/1z4ighu.jpg

 

Aktualnie..

http://i64.tinypic.com/hs155x.jpg

 

http://i63.tinypic.com/259l4cp.jpg

 

Z młodszą siostrą :D

http://i63.tinypic.com/33vjddt.jpg

 

Gdyby był ktoś zainteresowany do podsyłam zdj.

http://i64.tinypic.com/2di4qxs.jpg

Opublikowano (edytowane)
Gratuluję! ładna sztuka. Na jedynce 16 wyglądają śmiesznie, ale trzeba przeboleć ten okres i czekać na 18 :) Rzuć okiem na tą jedynkę: viewtopic.php?f=112&t=289587. Autko przeszło sporą metamorfozę :) Ja auto kupiłem na tych samych kołpakach(okropne są- wolę już jeździć na stali :D ) Osobiście chormy boczne bym zostawił, a przód obowiązkowo na czarno. M-pak i trochę niższe zawieszenie też byłyby na +. Jakbyś chciał to mam też replikę lotki aero na sprzedaż(PW). Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Widziałem tą jedynkę z tego linku, jest kosmicznie fajna. Mnie jeszcze trochę budżet trzyma, ale wszystko w swoim czasie mam nadzieję wleci.

Co do lotki, to na razie podziękuje. W pierwszej kolejności chce przyciemnić szyby (jeszcze nwm jak), a potem 18stki muszą wlecieć. :D

Opublikowano

Felgi kupiłbym ostatnie ;)

Wiem to z własnego doświadczenia, gdzie kompletuje aktualnie pełen pakiet zewnętrzny i czesci mechaniczne . Dopiero pp zlozeniu całości kupie felgi które bedą pasować swoim wyglądem do auta ( zderzak przód będę miał performance , tył mpakiet, lotka rdx duża , czarne szyby 70% przód plus tył )

 

 

EDIT: co do chromu z boku to bym zostawił , ale nerki zmień na czarne , bedzie duzo lepiej ,)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Mówisz żeby najpierw skompletować m-pak a na końcu zając się felgami ? Myślałem nad tym, aby własnie najpierw kupić fajne fele, a potem zająć sie karoserią.

 

Tak btw. jak już jesteśmy przy temacie, dużo trzeba byłoby modzić aby z przodu założyć zderzak od 1M ? Jakoś bardziej mi się podoba niż m-pak :cool2:

 

 

PS. tak odważnie szyby z przodu przyciemniasz ? Ja swoje na dniach oklejam też, ale na razie tylko tył na jakieś 70%, z przodem się jeszcze waham.

+ czym proponujesz nerki zmienić ? dipem ?

Opublikowano
Założysz jedynie fejkowy 1M, gdyż ori jest szeroki, ponieważ 1M ma szersze błotniki. Do zwykłego nie podejdzie. Mpak zakładasz Plug&Play, chyba że chcesz doloty chłodzące, to czeka Ciebie wymiana nadkoli + osłona pod silnik jest dłuższa w Mpaku. :)
Opublikowano
Założysz jedynie fejkowy 1M, gdyż ori jest szeroki, ponieważ 1M ma szersze błotniki. Do zwykłego nie podejdzie. Mpak zakładasz Plug&Play, chyba że chcesz doloty chłodzące, to czeka Ciebie wymiana nadkoli + osłona pod silnik jest dłuższa w Mpaku. :)

 

Ehh :cry2:

Tzn m-pak podejdzie bez problemu ? Żadnych dolotów nie chce, to nie v8 :P

Opublikowano

Ciągle chodzą mi jeszcze po głowie te lampy.. tak mi się nie podobają te seryjne... :evil:

Tylko, że depo v1, bądź v2 to znów wydatek rzędu 1k. A za ten 1k to mam 2 zderzaki m-pakietowe, bez lakierowania. Bo pomalowanie to znów koszt kilku stówek.

Opublikowano
A za ten 1k to mam 2 zderzaki m-pakietowe, bez lakierowania. Bo pomalowanie to znów koszt kilku stówek.

 

Jak za tyle kupisz jeden w dobrym stanie bez lakierowania to będę pod wrażeniem :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Pasuję P&P zderzaczek, pod seryjne nadkola, jeśli nie chcesz dolotów. Osłona za krótka będzie, najtaniej kawałek plastiku tam wkrętami załapać... :D

 

Tylny za 500zł do malowania to norma, igły to raczej 700zł... przedni jeśli ma być kompletny z halogenami, kratkami, nerkami to jakieś 800zł trzeba dać. No chyba, że z PDC czy spryskami to odpowiednie drożej się robi. Nie ma co się rzucać na skorupy za 250zł, bo potem ciężko o osprzęt w dobrej kasie. :)

Opublikowano
Doloty sa ci potrzebne do prawidlowego chlodzenia tarcz i chlodnicy, masz dwa na tarcze i jeden srodkowy, dodatkowo patrz na zderzaki kompletne z halogenami. Oslone tez powinienesc dolna wymienic zeby to wszystko mialo rece i nogi, lepiej to zrobic dobrze niz byle jak, po taniosci.
Opublikowano

Wiadomo, wiadomo. Nie bede robil czegos na "odczep"

Za bardzo staram sie o to autko dbac, zeby pozwolic sobie na jakies fuszerki.. Na razie zbieram jeszcze kase, jak uzbieram i kupie oba zderzaki to poszukam jakiegos tematu jak te zderzaki dobrze podmienic, w razie czego bede prosil Was o pomoc :D

Aktualnie jestem umowiony w piatek na polerke mechaniczna, korekte lakieru i jakis fajny wosk. :norty:

No i za te szyby sie w koncu zabieram, tyl zrobie na 70% a przod na razie zostawie, jak bedzie zle to przyciemnie jeszcze przod na jakies 40.

Opublikowano

Hej NETRIX, jestem zainteresowany kupnem listew chrom bocznych daj znac czy sprzedajesz , czytalem ze chcesz podmienic na chromy czarne ...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Hej NETRIX, jestem zainteresowany kupnem listew chrom bocznych daj znac czy sprzedajesz , czytalem ze chcesz podmienic na chromy czarne ...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Na razie nie sprzedaje, bo sam nie wiem czy zostnie chrom, czy wleci czarny mat. Zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladac z czarnym grillem i ciemnymi szybami. Jak juz cos bede wiedzial to dam znac na pw. :)

Opublikowano

Odebrałem wczoraj swoją 1er po polerce. Po tym zabiegu również został nałożony wosk Collinite 476s, dlatego sądzę że jedyneczka na zimę jest przygotowana. :cool2:

Może zdjęcia tego nie odzwierciedlają, ale naprawdę jestem zadowolony z efektu polerki - auto jest całkiem inne, daje wrażenie nieco odświeżonego.. :8)

Teraz w piątek jeszcze przyciemniam szyby i zmieniam grill na czarny mat, więc powinno już być nieco lepiej wizualnie.

Kilka fotek :

 

http://i65.tinypic.com/2lxxv8j.jpg

 

http://i65.tinypic.com/25oxbq1.jpg

 

http://i66.tinypic.com/azi1af.jpg

 

http://i67.tinypic.com/4ui894.jpg

 

No i jak na niedzielę przystało, nie mogło się obejść bez posprzątania auta.

Jest czysto, przyjemnie i pachnąco... :lol:

 

http://i68.tinypic.com/2e5tpqt.jpg

 

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety wczoraj spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, gdy (NA SZCZĘŚCIE) przy 40km/h zablokowało mi tylne lewo koło, auto momentalnie zaczeło hamować + obrót auta o 180 stopni, bo jedno koło zablokowane, a drugie pchało do przodu... Nie myślę jak mogłoby się to skończyć przy prędkości 100 km/h. :cry:

Jedyny plus to taki, że stało się to praktycznie pod domem, więc od razu na takie stojaki jeżdżące, dwa koła w powietrzu i holowanie na podwórko.

Po rozebraniu tarcz, otworzeniu bębna i rozebraniu szczenek od hamulca ręcznego okazało się, że uszkodzony jest rozpieracz, który blokował szczęki, co powodowało blokowanie całego bębna - koło ani do przodu, ani do tyłu. Pewnie zastanawiacie się jak to możliwe, przecież taka rzecz nie ma prawa sama się uszkodzić, no i macie rację. Prawdopodobnie jest to moja wina, ponieważ zmieniając koła z letnich na zimowe, wkręciłem za długie śruby, co spowodowało uszkodzenie tego rozpieracza, aż wstyd się przyznać, no ale stało się.. :mad2: No cóż, to może na koniec taki morał, którego mi zabrakło przy zmianie kół. :D Myślcie nad tym co robicie... bo łatwo można coś spieprzyć, a konsekwencję mogły być dużo większe.

 

Kilka zdj z naprawy :

 

http://images.tinypic.pl/i/00836/s5ay9jfdrjvq_t.jpg[/url]

 

http://pics.tinypic.pl/i/00836/u76q29d9wh37_t.jpg[/url]

 

Jakoś nie mogę się jeszcze zebrać żeby przyciemnić te szyby i zrobić czarne nerki, może w końcu to zrobię. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.