Skocz do zawartości

[E81] 118d 2008 by netrix


netrix

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim :D !

 

Od jakiegoś pół roku stałem się szczęśliwym posiadaczem 1er. Początkowo szukałem 120d/123d, ale trafiła się zadbana 118d więc kupiłem i nie żałuję.. :cool2:

To co mnie przekonało za tym egzemplarzem to, to że cały lakier jest oryginalny i przebieg również wydaje się być wiarygodny sądząc po stanie auta i prawdziwej książce serwisowej. Kupiłem ją w zupełnej serii, zero modów.

 

E81/118d/2008r

 

Przeprowadzone mody :

** Zmiana mapy w firmie Jura Tuning, Częstochowa - 194km/384nm

** Wrzuciłem na szybko jakieś aluminiowe felgi, niestety 16... lepsze to niż stalówki.. :mad2:

 

Mody w planach :

** Przyciemnienie szyb (jeszcze nie wiem jak, jakieś sugestie ?)

** Zastanawiam się nad zmianą chromów na czarny mat (nerki i te z boku auta)

** Kolorowe zaciski (niebieskie bądź żółte)

** Koła 18stki z m-pakietu. (ale dopiero w przyszłym roku, z uwagi na to że mam aktualnie nowe oponki i szkoda mi ich sprzedawać za grosze)

** Przednie lampy Depo v1

** W dalekiej przyszłości chciałbym m-paka :D

 

Jeżeli macie jakieś propozycje, co można byłoby tutaj zrobić żeby było tylko lepiej to pisać śmiało. :P

Pozdrawiam, Krzysiek.

 

Kika fotek :

Tuż po zakupie..

http://i68.tinypic.com/rsh6bo.jpg

 

http://i66.tinypic.com/1z4ighu.jpg

 

Aktualnie..

http://i64.tinypic.com/hs155x.jpg

 

http://i63.tinypic.com/259l4cp.jpg

 

Z młodszą siostrą :D

http://i63.tinypic.com/33vjddt.jpg

 

Gdyby był ktoś zainteresowany do podsyłam zdj.

http://i64.tinypic.com/2di4qxs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję! ładna sztuka. Na jedynce 16 wyglądają śmiesznie, ale trzeba przeboleć ten okres i czekać na 18 :) Rzuć okiem na tą jedynkę: viewtopic.php?f=112&t=289587. Autko przeszło sporą metamorfozę :) Ja auto kupiłem na tych samych kołpakach(okropne są- wolę już jeździć na stali :D ) Osobiście chormy boczne bym zostawił, a przód obowiązkowo na czarno. M-pak i trochę niższe zawieszenie też byłyby na +. Jakbyś chciał to mam też replikę lotki aero na sprzedaż(PW). Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tą jedynkę z tego linku, jest kosmicznie fajna. Mnie jeszcze trochę budżet trzyma, ale wszystko w swoim czasie mam nadzieję wleci.

Co do lotki, to na razie podziękuje. W pierwszej kolejności chce przyciemnić szyby (jeszcze nwm jak), a potem 18stki muszą wlecieć. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi kupiłbym ostatnie ;)

Wiem to z własnego doświadczenia, gdzie kompletuje aktualnie pełen pakiet zewnętrzny i czesci mechaniczne . Dopiero pp zlozeniu całości kupie felgi które bedą pasować swoim wyglądem do auta ( zderzak przód będę miał performance , tył mpakiet, lotka rdx duża , czarne szyby 70% przód plus tył )

 

 

EDIT: co do chromu z boku to bym zostawił , ale nerki zmień na czarne , bedzie duzo lepiej ,)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz żeby najpierw skompletować m-pak a na końcu zając się felgami ? Myślałem nad tym, aby własnie najpierw kupić fajne fele, a potem zająć sie karoserią.

 

Tak btw. jak już jesteśmy przy temacie, dużo trzeba byłoby modzić aby z przodu założyć zderzak od 1M ? Jakoś bardziej mi się podoba niż m-pak :cool2:

 

 

PS. tak odważnie szyby z przodu przyciemniasz ? Ja swoje na dniach oklejam też, ale na razie tylko tył na jakieś 70%, z przodem się jeszcze waham.

+ czym proponujesz nerki zmienić ? dipem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założysz jedynie fejkowy 1M, gdyż ori jest szeroki, ponieważ 1M ma szersze błotniki. Do zwykłego nie podejdzie. Mpak zakładasz Plug&Play, chyba że chcesz doloty chłodzące, to czeka Ciebie wymiana nadkoli + osłona pod silnik jest dłuższa w Mpaku. :)

 

Ehh :cry2:

Tzn m-pak podejdzie bez problemu ? Żadnych dolotów nie chce, to nie v8 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągle chodzą mi jeszcze po głowie te lampy.. tak mi się nie podobają te seryjne... :evil:

Tylko, że depo v1, bądź v2 to znów wydatek rzędu 1k. A za ten 1k to mam 2 zderzaki m-pakietowe, bez lakierowania. Bo pomalowanie to znów koszt kilku stówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za ten 1k to mam 2 zderzaki m-pakietowe, bez lakierowania. Bo pomalowanie to znów koszt kilku stówek.

 

Jak za tyle kupisz jeden w dobrym stanie bez lakierowania to będę pod wrażeniem :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuję P&P zderzaczek, pod seryjne nadkola, jeśli nie chcesz dolotów. Osłona za krótka będzie, najtaniej kawałek plastiku tam wkrętami załapać... :D

 

Tylny za 500zł do malowania to norma, igły to raczej 700zł... przedni jeśli ma być kompletny z halogenami, kratkami, nerkami to jakieś 800zł trzeba dać. No chyba, że z PDC czy spryskami to odpowiednie drożej się robi. Nie ma co się rzucać na skorupy za 250zł, bo potem ciężko o osprzęt w dobrej kasie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doloty sa ci potrzebne do prawidlowego chlodzenia tarcz i chlodnicy, masz dwa na tarcze i jeden srodkowy, dodatkowo patrz na zderzaki kompletne z halogenami. Oslone tez powinienesc dolna wymienic zeby to wszystko mialo rece i nogi, lepiej to zrobic dobrze niz byle jak, po taniosci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, wiadomo. Nie bede robil czegos na "odczep"

Za bardzo staram sie o to autko dbac, zeby pozwolic sobie na jakies fuszerki.. Na razie zbieram jeszcze kase, jak uzbieram i kupie oba zderzaki to poszukam jakiegos tematu jak te zderzaki dobrze podmienic, w razie czego bede prosil Was o pomoc :D

Aktualnie jestem umowiony w piatek na polerke mechaniczna, korekte lakieru i jakis fajny wosk. :norty:

No i za te szyby sie w koncu zabieram, tyl zrobie na 70% a przod na razie zostawie, jak bedzie zle to przyciemnie jeszcze przod na jakies 40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej NETRIX, jestem zainteresowany kupnem listew chrom bocznych daj znac czy sprzedajesz , czytalem ze chcesz podmienic na chromy czarne ...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Na razie nie sprzedaje, bo sam nie wiem czy zostnie chrom, czy wleci czarny mat. Zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladac z czarnym grillem i ciemnymi szybami. Jak juz cos bede wiedzial to dam znac na pw. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem wczoraj swoją 1er po polerce. Po tym zabiegu również został nałożony wosk Collinite 476s, dlatego sądzę że jedyneczka na zimę jest przygotowana. :cool2:

Może zdjęcia tego nie odzwierciedlają, ale naprawdę jestem zadowolony z efektu polerki - auto jest całkiem inne, daje wrażenie nieco odświeżonego.. :8)

Teraz w piątek jeszcze przyciemniam szyby i zmieniam grill na czarny mat, więc powinno już być nieco lepiej wizualnie.

Kilka fotek :

 

http://i65.tinypic.com/2lxxv8j.jpg

 

http://i65.tinypic.com/25oxbq1.jpg

 

http://i66.tinypic.com/azi1af.jpg

 

http://i67.tinypic.com/4ui894.jpg

 

No i jak na niedzielę przystało, nie mogło się obejść bez posprzątania auta.

Jest czysto, przyjemnie i pachnąco... :lol:

 

http://i68.tinypic.com/2e5tpqt.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty z wozu :cool2:

Widze ze jestes z okolic cz wy kto Ci polerowal?

 

Akurat polerkę też robiłem w okolicach Czewy, więc pewnie nie znasz. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety wczoraj spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, gdy (NA SZCZĘŚCIE) przy 40km/h zablokowało mi tylne lewo koło, auto momentalnie zaczeło hamować + obrót auta o 180 stopni, bo jedno koło zablokowane, a drugie pchało do przodu... Nie myślę jak mogłoby się to skończyć przy prędkości 100 km/h. :cry:

Jedyny plus to taki, że stało się to praktycznie pod domem, więc od razu na takie stojaki jeżdżące, dwa koła w powietrzu i holowanie na podwórko.

Po rozebraniu tarcz, otworzeniu bębna i rozebraniu szczenek od hamulca ręcznego okazało się, że uszkodzony jest rozpieracz, który blokował szczęki, co powodowało blokowanie całego bębna - koło ani do przodu, ani do tyłu. Pewnie zastanawiacie się jak to możliwe, przecież taka rzecz nie ma prawa sama się uszkodzić, no i macie rację. Prawdopodobnie jest to moja wina, ponieważ zmieniając koła z letnich na zimowe, wkręciłem za długie śruby, co spowodowało uszkodzenie tego rozpieracza, aż wstyd się przyznać, no ale stało się.. :mad2: No cóż, to może na koniec taki morał, którego mi zabrakło przy zmianie kół. :D Myślcie nad tym co robicie... bo łatwo można coś spieprzyć, a konsekwencję mogły być dużo większe.

 

Kilka zdj z naprawy :

 

http://images.tinypic.pl/i/00836/s5ay9jfdrjvq_t.jpg[/url]

 

http://pics.tinypic.pl/i/00836/u76q29d9wh37_t.jpg[/url]

 

Jakoś nie mogę się jeszcze zebrać żeby przyciemnić te szyby i zrobić czarne nerki, może w końcu to zrobię. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.