Skocz do zawartości

BMW E61 535D mój pierwszy diesel 444 km 845 nm


szybki4450

Rekomendowane odpowiedzi

Tego co masz oddaj lub jeśli nie będą chcieli przyjąć to chociaż wymień u nich na większy typu 600x300x76 z wylotem do tyłu lub przespawaj.

 

Spójrz do mnie, 400ps ogarnia z zapasem.

 

viewtopic.php?f=116&t=272773&start=15#p2166966

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj odebrałem auto po modyfikacjach w MK serwis i TC performance.Wyszło 444 km i 845 nm.Założona hybrydowa turbina,intercooler TURBOWORKS FMCI,EGR,DPF OUT.Samochód jest zdrowy ,seria ładnie wyszła.Bmw nie będzie mi służyło do jazdy po torze ,tylko do sprawnego poruszania się z nutką emocji.Różnica jest ogromna,nie ma tylko na razie warunków do sprawnych testów :D Przyjemność z jazdy wzrosła i o to chodziło :lol:

http://s50.photobucket.com/user/szybki4450/media/WP_20170113_18_42_45_Pro_zpsbvr7hi08.jpg.html?sort=3&o=3

http://s50.photobucket.com/user/szybki4450/media/WP_20170118_16_04_44_Pro_zpsj8esrqth.jpg.html?sort=3&o=2

http://s50.photobucket.com/user/szybki4450/media/WP_20170121_14_40_30_Pro_zpsf437iz7h.jpg.html?sort=3&o=1

http://s50.photobucket.com/user/szybki4450/media/WP_20170121_15_23_44_Pro_zps2srj41vb.jpg.html?sort=3&o=0

Dodam tylko ,że auto przed modyfikacjami było doprowadzone do stanu idealnego,mam nadzieję ,że wszystko będzie ok.

Edytowane przez szybki4450
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie to wyszło :cool2:

Tak z ciekawości, mógłbym prosić o info tutaj lub na pw ile kasy trzeba zostawić w TC za hybrydę i strojenie? Też się będę do nich wybierał w tym roku z 535d. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co zrobiłeś że mówisz że była doprowadzona do stanu idealnego ?

Pytam z ciekawości bo w swojej 335d zrobilem samym programem 392km i nie bardzo widzę sens iść dalej w moc bo uzyskanie kolejnych 40-50KM więcej to koszt z 15tys zł jak nie więcej (hybrydy, IC, dolot, pompa paliwa,nowe strojenie, przygotowanie auta pod wieksza moc+ większe ryzyko awarii). Jeszcze jakby auto było młode powiedzmy 2010-12r to by był sens ale moja jest 2006r to uznałem że bez sensu aż tyle inwestować bo i tak ma 11lat i przy sprzedaży to będzie utopiona kasa a do tego skróci jego i tak już dość długie życie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do stanu idealnego znaczy wymieniono i sprawdzono wzystkie podzespoły ,wymiana oleju skrzynia usuniecie klapek , olejów ,filtrów,uszczelek turbin,świec żarowych i sterownika. Stan idealny czyli zdrowa sztuka,w której nic nie puka i nie stuka.W 535d zaniedbanym takich wartości by nie było.Koszt samego programu indywidualnego i 1 hybrydy ok 4 tyś.Oczywiście dochodzi koszt ic ,robocizny i paru innych rzeczy ,żeby to grało,ale nie 15 tyś.Jak auto będzie uzytkowane z głową,a nie non stop do odcinki,to tak szybko nie padnie.BMW 535D polift ,które chłopaki robili pod prawie 500 km,jeździ i to dobrze,ma założoną chłodnice paliwa ,niestety oleju nie ,więc wróżenie o nadciągających awariach jest lekką przesadą.W autach fabrycznych też,są awarie.Wiadomo,że zainwestowanych pieniędzy się nie odzyska,ale przyjemność z jazdy jest i o to chodzi :P Kasa to nie wszystko. Edytowane przez szybki4450
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Wyszło tak jak chciałem,są emocje i przyjemność .Na razie ze względu na pogodę to jest walka z trakcją i ograniczeniami prędkości,bo szybko się zbiera :P i można się zapomnieć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
gratuluje mocy ale czytajac ostatnie wątki na innym sasiednim forum... zalecam kontrole mocy na innej hamowni... bo zdarza sie ze te cyfry sa podejrzanie wysokie a pozniej w starcie z rolki auta slabsze o 50km objezdzaja te mocniejsze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że hamownia,hamowni nierówna :wink: Przez ten czas zdążyłem auto przetestować z mocnymi samochodami kolegów i jak jest trakcja,jest moc :P Zresztą auto samo nie jedzie,kierowca też jest ważny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
gratuluje mocy ale czytajac ostatnie wątki na innym sasiednim forum... zalecam kontrole mocy na innej hamowni... bo zdarza sie ze te cyfry sa podejrzanie wysokie a pozniej w starcie z rolki auta slabsze o 50km objezdzaja te mocniejsze...

 

Ja wlasnie (od 3 dni) zglebiam temat i postaram sie tutaj wyjasnic roznice co do roznych wartosci na innych hamowniach :) Jak tylko bede mial aktualny pomiar z racelogic to wkleje wykresy z hamowni w VTG, GT4 oraz zrodlowej z TCP. Warto takze aby kazdy sobie poszukal jakie osiagii maja mocne diesle w przedziale 100-200km/h ;)

 

EDIT: po 2h pomiarow racelogic, spalonej gumy spod swiatel i serca pod gardlem stwierdzam jednomyslnie (ja i moje drugie ja),ze cos mi w aucie padlo a dokladnie dostalo nieszczelnosci :) Daje to rezultat 355KM i 730Nm na 2 obcych hamowniach a nieugiety Racelogic dodal po 1s 0-100 ~6s i 100-200 teraz mam 13-14s. Zatem rozpoczynam szukanie ubytku mocy (w miedzy czasie padla mi chlodnica EGR i zalozylem sobie przewod od E39 "na wprost". Cos tak czuje,ze to moze byc przyczyna..

Edytowane przez papik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej mocy powinno byc poniżej 10s ;) Moze 9 ? ;)

 

Moje mialo tyle:

http://beta-papika.blog.pl/files/2016/12/15219410_904938909606661_3295948949605817556_n.jpg

http://beta-papika.blog.pl/files/2016/12/15267838_904938949606657_7553730103011270561_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Z racji wielu pytań chcę powiedzieć,że w trzy miesiące użytkowania BMW po modyfikacjach Tc Performance,auto jeszcze jeżdzi,nic nie wybuchło i nie rozsypało się :D Samochód użytkuje normalnie ,głównie miasto,bez katowania.Wiadomo lubię wdepnąć ,kiedy można i jest wtedy moc :P Od styczniowej modyfikacji jedyną rzeczą ,którą wymieniono był czujnik doładowania turbiny .Auto daje wiele radości z jazdy i szybko się rozpędza :cool2: i o to mi chodziło.Każda wydana złotówka ,warta była tej zmianie,jedynie ,czego brakuje ,to trakcji i może niedługo wejdzie szpera z m5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.