Skocz do zawartości

E90 2005 r. naprawa DSC


bogdan7108

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dopadł moje auto ten właśnie problem z DSC, co prawda chwilę po geometrii kół(po jakiś 10 km i postoju kilku godzin), ale dodam że kalibracje czujnika kąta skrętu nic nie dają(czujnik ustawiony ładnie na zero, przy kierownicy na wprost auto jedzie prosto), czujniki abs też pracują prawidłowo bo obroty na kołach są poprawne(nie świeci kontrolka przebitego koła), błędy są stałe i nie można ich skasować ani same nie znikają i po jakimś czasie znowu się pojawiają jak to opisywali niektórzy na forum.

Moje pytanie jest czy potwierdzacie to że to podobno usterka sterownika DSC, a nie faktycznie czujnika i wystarczy dać sterownik do naprawy?

Czy ktoś najlepiej w mojej okolicy, albo chociaż z forum potrafi to naprawić?

Dzięki za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dopiero przerabiałem ten problem z DSC,u mnie padł czujnik ciśnienia w tej pompie,nie było kontroli trakcji,jest firma we Wrocławiu co regenerują coś takiego,ale ja kupiłem używana z takimi samymi numerami ,problem byl tylko z kodowaniem jej pod moje autko,potrzebny specjalistyczny sprzęt diagnostyczny,w sumie kosztowało mnie to 1000 zł,byc może u ciebie padły luty w sterowniku,sczytaj blędy,u mnie był 5E20,powodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Dopadł moje auto ten właśnie problem z DSC, co prawda chwilę po geometrii kół(po jakiś 10 km i postoju kilku godzin), ale dodam że kalibracje czujnika kąta skrętu nic nie dają(czujnik ustawiony ładnie na zero, przy kierownicy na wprost auto jedzie prosto), czujniki abs też pracują prawidłowo bo obroty na kołach są poprawne(nie świeci kontrolka przebitego koła), błędy są stałe i nie można ich skasować ani same nie znikają i po jakimś czasie znowu się pojawiają jak to opisywali niektórzy na forum.

Moje pytanie jest czy potwierdzacie to że to podobno usterka sterownika DSC, a nie faktycznie czujnika i wystarczy dać sterownik do naprawy?

Czy ktoś najlepiej w mojej okolicy, albo chociaż z forum potrafi to naprawić?

Dzięki za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

 

A jakie masz błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że nie napisałem, bo przenosiłem wątek(miałem w tytule przedtem te błędy).

Błędy to oczywiście 5E20 i 5E24, rozmawiałem z firmą która to naprawia (elektronikę) i twierdzi gość że raczej na pewno usterka sterownika, ale inny znowu mówił (mechanik) że miał kilka przypadków w różnych samochodach i padł właśnie czujnik w pompie DSC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem to mówił że najpierw i tak sprawdzają czy na pewno jest sterownik uszkodzony, za naprawę kasują 200 zł, a pełna regeneracja w innej firmie 600 zł, używka koło 500 i też niepewna. Z programowaniem i kodowaniem chyba bym sobie poradził, ale jak już coś wolałbym dać swoją do naprawy.

Tak podaje INPA

5E20 Pressure Sensor 1 Electrical Faulty

5E24 Pressure sensors not plausible

Zdjęcie błędów Ista

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/9569e5157f6ccf58

wykres z inpy

http://www.fotosik.pl/zdjecie/181a8bacb4cf1f1f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
Cześć, mam taki sam problem, błąd 5E20. Pompa ABS (agregat hydrauliczny DSC), o numerach jakich mam w aucie jest niedostępny na żadnej aukcji. Czy koniecznie muszę kupić z takim samym numerem? Na czym polega różnica, że pompa z takiej samej wersji auta ma inny numer?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

U mnie to samo. Też mi jeden gościu od regeneracji powiedział, że nie zregenerują mi tylko wymienią ten czujnik i skasują za to 600zł a używki chodzą od 50zł, ale niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego numeru, a szukam już prawie 2 miesiące.

Znalazłem info, że agregat składa się z 2 części i w tej części metalowej znajduje się wadliwy czujnik (u mnie pokazuje błąd ciśnienia) i że od innych modeli można go wziąć tylko trzeba znależć odpowiedni i tu jest problem bo nie chce kupować kilku pomp i szukać bo mechanik może mi w 14 dni tego nie ogarnąć, a nie chce zostać z kilkoma pompami


318i 2006r N46 - numer 34516794646

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.