Skocz do zawartości

E83 - WBXPC93428WJ09581 Bielsko - od kolegi


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć - kolega z pracy ma do sprzedania takie E83. Widzę go na parkingu od 8 lat i zawsze mi się podobał. Przywiózł go z USA bo był tam rezydentem i robił specjalizację z chirurgii. Auto nie zrobiło nawet 1 km w USA, tylko z salonu do PL. Przynajmniej tak mówi ...

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-idealny-prywatnie-pierwszy-wlasciciel-w-polsce-od-7-lat-ID6yzCsp.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=18048951

 

VIN rozkodowalem i się zgadza, ale auto jest z XII 2007.

http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/WBXPC93428WJ09581/PL/

 

Moc to wg VIN-u 264 KM, a w danych oficjalnych ma być 272. Z tym gazem to przesadza, bo do tego silnika jest trudno założyć gaz, by dobrze jeździł.

Dajcie znać, co sądzicie - przede wszystkim o cenie, czy jest adekwatna.

To auto dla żony, ale ma na tyle mocy, by wyjechać z garażu ... :)

 

Zegary - czy da się zmienić zegary z mil na km?

 

Z góry dziękuję

 

Adalbert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że nawet 1 km nie przejechała ta X3 w USA ? Ciekawe, ciekawe ...

 

 

http://images.copart.com/website/data/pix/20090707/14541859_1X.jpg 14541859_2X.JPG

14541859_3X.JPG 14541859_4X.JPG

14541859_5X.JPG 14541859_6X.JPG

14541859_7X.JPG 14541859_8X.JPG

14541859_9X.JPG 14541859_AX.JPG

 

Data wystawienia na aukcji, to 07.07.2009r

 

Gdy wpiszesz sobie na http://www.historiapojazdu.gov.pl następujące parametry:

Nr rejestracyjny: SB6762F

Nr VIN: WBXPC93428WJ09581

Data pierwszej rejestracji: 01.01.2008r

 

to otrzymasz historię w PL:

 

2008 Rok produkcji

01.01.2008 Pierwsza rejestracja za granicą

30.07.2009 Pierwszy właściciel w Polsce; Właściciel: firma lub organizacja; Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

19.01.2010 Pierwsza rejestracja w Polsce

11.05.2010 Zmiana właściciela; Właściciel: firma lub organizacja; Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

05.01.2012 Badanie techniczne (ważne do 01.01.2013)

31.12.2012 Badanie techniczne (ważne do 31.12.2013)

07.02.2014 Badanie techniczne (ważne do 07.02.2015)

11.02.2015 Badanie techniczne (ważne do 11.02.2016); Ostatni zarejestrowany stan licznika: 87 557 mi; (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

19.02.2016 Badanie techniczne (ważne do 19.02.2017); Ostatni zarejestrowany stan licznika: 90 563 mi; (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

29.09.2016 01:35:14 Wygenerowanie raportu

 

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 0

 

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie

Badanie techniczne: aktualne

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No. "Bezwypadkowa". Chciałoby się rzec: jak zwykle.

A koła to w czasie zdarzenia drogowego to ze strachu poodpadały...

 

Choć trzeba przyznać, że strzał był dla polskich "bezwypadkowych" handlarzy szczęśliwy, bo najbardziej dostało zawieszenie tylne...

Po 6 latach pewnie nic nie widać.

Chociaż nie, bo ten nieszczęsny słupek nad drzwiami lewy przód... Tam obcierka nie przejdzie...

 

Wracając do sedna - trzeba porządnie sprawdzić punkty pomiarowe podwozia, bo zapewne inwestycja w naprawę poszła w kierunku oryginał w kolor-klik-klik- ..., lub w nowe elementy z ASO.

Natomiast deklaracja sprzedającego w ogłoszeniu "bezwypadkowy" oraz "samochód przywieziony dla mnie z USA 7 lat temu na tak zwane mienie przesiedleńcze w tym nie miałem nim wypadku raz delikatna stłuczka( odarty tylni zderzak) naprawiona nie ma śladu" wymagały od sprzedającego odwagi.

PS.

W tamtych latach kurs dolara nie był taki zły, więc i "bezwypadki" przypływały bardziej bezwypadkowe niż teraz.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

tak się złożyło ,że zostałem posiadaczem tego pojazdu .

Tego "kolegę " to nie napiszę co mu zrobić :evil:

Dziś już nie mam siły pisać co mnie czeka z tym samochodem , jest szykowany do naprawy powłoki lakierniczej - wszystkie "naprawy " po kolizji w USA wyszły jak tralala !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Od razu przypomniało mi się ta historia "kolegi" :D , chociaż trochę czasu mineło. Kupowałeś od lekarza, czy już kolejnego właściciela? Nie sprawdzałeś przed zakupem, czy co? Wiedziałeś przecież że to amerykanin i łatwo prześwietlić auto przecież.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tego "kolegę " to nie napiszę co mu zrobić :evil:

 

Żal w tym momencie to możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie. W przypadku tego samochodu wystarczyło VIN do google wpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.