Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć - kolega z pracy ma do sprzedania takie E83. Widzę go na parkingu od 8 lat i zawsze mi się podobał. Przywiózł go z USA bo był tam rezydentem i robił specjalizację z chirurgii. Auto nie zrobiło nawet 1 km w USA, tylko z salonu do PL. Przynajmniej tak mówi ...

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-idealny-prywatnie-pierwszy-wlasciciel-w-polsce-od-7-lat-ID6yzCsp.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=18048951

 

VIN rozkodowalem i się zgadza, ale auto jest z XII 2007.

http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/WBXPC93428WJ09581/PL/

 

Moc to wg VIN-u 264 KM, a w danych oficjalnych ma być 272. Z tym gazem to przesadza, bo do tego silnika jest trudno założyć gaz, by dobrze jeździł.

Dajcie znać, co sądzicie - przede wszystkim o cenie, czy jest adekwatna.

To auto dla żony, ale ma na tyle mocy, by wyjechać z garażu ... :)

 

Zegary - czy da się zmienić zegary z mil na km?

 

Z góry dziękuję

 

Adalbert

Opublikowano

Mówisz, że nawet 1 km nie przejechała ta X3 w USA ? Ciekawe, ciekawe ...

 

 

http://images.copart.com/website/data/pix/20090707/14541859_1X.jpg 14541859_2X.JPG

14541859_3X.JPG 14541859_4X.JPG

14541859_5X.JPG 14541859_6X.JPG

14541859_7X.JPG 14541859_8X.JPG

14541859_9X.JPG 14541859_AX.JPG

 

Data wystawienia na aukcji, to 07.07.2009r

 

Gdy wpiszesz sobie na http://www.historiapojazdu.gov.pl następujące parametry:

Nr rejestracyjny: SB6762F

Nr VIN: WBXPC93428WJ09581

Data pierwszej rejestracji: 01.01.2008r

 

to otrzymasz historię w PL:

 

2008 Rok produkcji

01.01.2008 Pierwsza rejestracja za granicą

30.07.2009 Pierwszy właściciel w Polsce; Właściciel: firma lub organizacja; Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

19.01.2010 Pierwsza rejestracja w Polsce

11.05.2010 Zmiana właściciela; Właściciel: firma lub organizacja; Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

05.01.2012 Badanie techniczne (ważne do 01.01.2013)

31.12.2012 Badanie techniczne (ważne do 31.12.2013)

07.02.2014 Badanie techniczne (ważne do 07.02.2015)

11.02.2015 Badanie techniczne (ważne do 11.02.2016); Ostatni zarejestrowany stan licznika: 87 557 mi; (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

19.02.2016 Badanie techniczne (ważne do 19.02.2017); Ostatni zarejestrowany stan licznika: 90 563 mi; (Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

29.09.2016 01:35:14 Wygenerowanie raportu

 

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 0

 

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie

Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie

Badanie techniczne: aktualne

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Chirurg musi coś zawsze wyciąć..choćby "numer" . Ale salony to w Polsce ładniejsze widziałem niż tam...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No. "Bezwypadkowa". Chciałoby się rzec: jak zwykle.

A koła to w czasie zdarzenia drogowego to ze strachu poodpadały...

 

Choć trzeba przyznać, że strzał był dla polskich "bezwypadkowych" handlarzy szczęśliwy, bo najbardziej dostało zawieszenie tylne...

Po 6 latach pewnie nic nie widać.

Chociaż nie, bo ten nieszczęsny słupek nad drzwiami lewy przód... Tam obcierka nie przejdzie...

 

Wracając do sedna - trzeba porządnie sprawdzić punkty pomiarowe podwozia, bo zapewne inwestycja w naprawę poszła w kierunku oryginał w kolor-klik-klik- ..., lub w nowe elementy z ASO.

Natomiast deklaracja sprzedającego w ogłoszeniu "bezwypadkowy" oraz "samochód przywieziony dla mnie z USA 7 lat temu na tak zwane mienie przesiedleńcze w tym nie miałem nim wypadku raz delikatna stłuczka( odarty tylni zderzak) naprawiona nie ma śladu" wymagały od sprzedającego odwagi.

PS.

W tamtych latach kurs dolara nie był taki zły, więc i "bezwypadki" przypływały bardziej bezwypadkowe niż teraz.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Fajny kolega.... :mad2: :norty:
Opublikowano

Tu były już hasła "od kolegi, od znajomego" i dziwnym trafem zawsze okazywały się, jeszcze gorsze niż "od handlarza"

:D

Zamierzasz porozmawiać z "kolegą" na ten temat?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

tak się złożyło ,że zostałem posiadaczem tego pojazdu .

Tego "kolegę " to nie napiszę co mu zrobić :evil:

Dziś już nie mam siły pisać co mnie czeka z tym samochodem , jest szykowany do naprawy powłoki lakierniczej - wszystkie "naprawy " po kolizji w USA wyszły jak tralala !!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od razu przypomniało mi się ta historia "kolegi" :D , chociaż trochę czasu mineło. Kupowałeś od lekarza, czy już kolejnego właściciela? Nie sprawdzałeś przed zakupem, czy co? Wiedziałeś przecież że to amerykanin i łatwo prześwietlić auto przecież.
Benzyna zamiast krwi...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie wspominając o tym, że auta ze stanów to mina w 9/10 przypadkach przez druciarstwo naprawiających.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.