Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

jako że przeryłem pół forum :( i nie znalazłem tematu który jednoznacznie by to określił (była masa do diesla itd i tam widzialem polecają końcówki z ultera)

 

pytanie brzmi

 

mam dosyć wyglądu końcowki wydechu w 320i w sedanie- tej owalnej i chce zmienić na dwururkę i mogę kupić w dobrej cenie cały końcowy tłumik od 325i - wiecie może czy będzie on pasował plug and play

 

pozwolę sobie przytoczyc zdjecie z google

 

http://static.nanodatex.com/media/adcbf04de5369cd2bd32ce52fc644e02.jpg

 

ten który mogę kupić jest ucięty zaraz za puszką

 

pozdrawiam Was serdecznie!

Opublikowano
Uchwyty montażowe są inne, będzie trzeba coś przerabiać. Nie prościej wymienić samą końcówkę na podwójną?
Opublikowano

Ja zrobiłem dokładnie tak jak tutaj piszesz .

 

Nie obyło się bez spawania .

W 320i masz inne mocowanie i inną średnicę rur .

 

Ok . ogólnie musisz kupić ten wydech od 325i i uciąć rurę tak może zostawiając z 1,5cm . Potem ucinasz te same rurę z mocowaniem od twojego wydechu , rura z 320i ma mniejszą średnicę więc wchodzi w rurę w wydechu z 325i . Potem musisz to spasować i zaspawać tak aby pasowało ( ja robiłem to podwieszone na aucie ) .

Pamiętaj o odpięciu klem od aku , ja odpiąłem kabel minusowy.

Jak już przespawasz te rurę to jeszcze musisz uciąć mocowanie z wylotu - tłumik z 320i ma mocowanie na rurze wylotowej . I dospawać go do jednej z dwóch dwururek :mrgreen:

 

Tłumik Pasuje jak oryginalny ( mnie cała operacja kosztowała 150zł ) , spawanie i przypasowywanie trwało może 40min .

Oprócz wizualnego sukcesu nic innego nie zdobędziesz :]

Opublikowano

Dziękuję bardzo za pomoc Panowie! :cool2: i życzę Wam miłego dnia :D

 

 

oprócz wizualnego efektu nie oczekuję i nie chcę nic innego bo ta ori rura wygląda fatalnie :) dźwiękowo ma być tak jak jest.

Opublikowano

http://s5.ifotos.pl/mini/IMG1773jp_ahwxsse.jpg

http://s2.ifotos.pl/mini/IMG8647jp_ahwxssw.jpg

http://s5.ifotos.pl/mini/IMG3550jp_ahwxsss.jpg

 

Tu masz parę zdjęć z operacji.

Tłumik z 325i jest trochę cięższy i wisi na czerwonych gumach . Ja ich nie dostałem przy zakupie wiec powiesiłem na czarnych od 320i. Jak będziesz mieć te czerwone to pasuj tłumik na tych czerwonych .

Ogólnie polecam ale do pełnego sukcesu potrzeba wymienić nerki na model chrom od 325i i będzie git :norty:

Opublikowano

Dzięki Ci bardzo :) wypiję za Twoje zdrowie

 

 

raczej tylko tą koncowke zrobię nic więcej bo po prostu wygląda fatalnie (poza lampami przedliftowymi z tyłu to chyba najgorszy element) :) w 320i powinna być rura schowana za zderzakiem tak żeby nie było jej widać i byłoby po problemie :D ale jak dwururka wpadnie to będzię akceptowalnie i nie będzie kuło w oczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.