Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

mam problem z cisnieniem kolega z forum kazal nagrac filmik z jazdy pod obciazeniem i teraz go tu pokaze.

dodatkowo po ogledzinach

waz prowadzacy do turbo troche luzny chyba wewnetrzna uszczelka sie wyrobila powinno ciasno siedziec?

 

2bab91aa1c6c.jpg

 

tak wyglada turbo bez weza

68e1a233c8dc.jpg

 

 

waz do turbo troche w smarze chyba tak ma byc?

 

e91ca5a9c63b.jpg

 

 

i ostatnie to oslona gumowa idaca do filtra powietrza troche przy krotka i nieszczelna gdzies wyczytalem ze powinna byc szczelna

 

ceee05d6d7ac.jpg

czy bedzie ktores z tych rzeczy odpowiedzialne za slabe cisnienie? czy kiepska korekcja na jednym wtrysku moze byc za to odpowiedzialna na filmikach bedzie ja widac.

auto niby moc ma ,co mnie denerwuje to czasem przy delikatnej jezdzie jak dodam gazu jest takie delikatne chwilowe przymulenie

pozdr

Edytowane przez DW1225
Opublikowano

z tym delikatnym przymuleniem po spokojnej jezdzie - zagladnij do EGRa i wyczysc z sadzy - moze tu uzyskasz poprawe.

Na wąż od turbo zalozylem swego czasu opaske.

 

Rekaw na wade materiałowa i sie samoistnie straca z czasem - u Ciebie nie wyglada jeszcze zle, i na pewno nie bedzie mial wpływu na cisnienie. Nowsze sa juz robine z innego materialu.

Opublikowano
Z ta opaska to wyprubuje. Egr jakies 2 tys km temu byl czyszczony wraz z kolektorem dolotowym.przy tym zostaly tez klapki usuniete. Chociaz wygladaly jak nowe.
Opublikowano
Zlikwiduj w pierwszej kolejności wszystkie luzy. Załóż opaski, wymień oringi. Tam nie ma prawa być jakiegokolwiek luzu, bo ciśnienie będzie uciekać. Błąd o niskim ciśnieniu może Ci wyskoczyć przy naprawdę ciężkich do zlokalizowania małych pęknięciach itd. już nie mówiąc o latających całych wężach. Okolica IC to nie smar, tylko wycieka olej wydmuchany wraz z powietrzem przez turbo. Albo masz nieszczelny oring, albo nieszczelność w IC i olej spływa w stronę węża.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy tej ilości oleju która tam widać, sprawdź luzy na wirniku turbiny, jak się okażą duże to lepiej to zrobić wcześniej niż mieć nie miłą niespodziankę w trasie jak padnie turbo i nie daj może jeszcze coś wleci do silnika.
Opublikowano

wiec tak

 

wymienilem usczelke przy wezu idacym od IC do turbiny od strony turbiny. wymienilem rekaw idacy od grila do filtra powietrza.

wyczyscilem uszczelke od weza idacego do IC na zdieciach byl tam olej, i uszczelke bedaca przy wezu idacym do EGR od IC. Pod nim tez widzialem brud i smar(olej). jesli to malo to wymienie te uszcelki weze wygladaja na zdrowe.

problem jednak nadal pozostal roznice w cisnieniu doladowana sa nadal ogromne.

luzu na wirniku nie ma , czy odpowiedzialna za to moze byc odma ? nieczyszczona od ponad 40tys km.czy moze to byc elektrozawor od egr? bo turbina w tym modelu juz elektrozaworu nie ma przynajmnij przy turbo nic nie wiedze takiego. czy sie myle tutaj?

''rozruszanie i nasmarowanie cięgna zmiennej geometrii turbiny'' moze tu byc problem?jesli tu wystepuje.

Czy zapychajacy sie dpf moze byc przyczyna ?

Sterownik turbiny?

Gdzie jest miezone to doladowanie moze czujnik jest walniety?

pozdr

Opublikowano

Czyli dzis sprawdzilem w iscie cz czasem dpf nie jesT zapchany

Na wolnych abgas gegendruck 6 mbar dozwolone 30mbar

Przy 2000 obrotow 19mbar dozwolone 70 wiec uklad wylotowy zapchany raczej nie jest.

Co jeszcze moge w zwiazku z problemem z doladowaniem W tym programie sprawdzic?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sztanga od sterownika przy otwarciu drzwi widac jak porusza sie gora i dol i ma nawet dosc dlugi skok.Pomimo tego skoku moze byc ze zmiena geometri i tak nie pracuje w pelnym zakresie?

Moze ktos mi odpowiedziec?

Opublikowano
Po otwarciu drzwi sztanga powinna iść tylko w górę , jeśli porusza się góra dół to oznacza że coś ją blokuje , prawdopodobnie zmienna geometria do sprawdzenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wiec wczoraj wkrecilem srube od sztangi o jakies 2 -3 obroty

auto ciagnie wczesniej juz od 1800 moze 2000 osiaga 220 pewnie by dalej poszlo musialem hamowac. 4500 obrotow osiaga tez bez problemu

tak jest

tak bylo

chyba nie ma sensu wiecej wkrecac sruby widze ze momentami mam wiecej mierzonego powietrza niz miec powinienem

co wy na to ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.