Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Z boku zderzaka przy asystencie są dodatkowe czujniki.

 

2a7d6bas-960.jpg (foto nie moje bo nie mam tego)

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zmienny sportowy układ kierowniczy miałem. Jest użyteczny w mieście. Mniej obrotów kierownicą. Działa to tak, że przy zawracaniu w pewnym momencie kręcenia czuć, że koła skręcają szybciej, nieproporcjonalnie do początkowego ruchu.

 

Użyteczne, ale nie konieczne.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak do niego przywykłem ze ostatnio jadąc innym autem wjechałbym w bramę :lol:
Opublikowano
czy ktoś wie czy da sie jakos odpalić wprowadzanie glosowe adresu docelowego w navi? czy z glosowego jest tylko siri eyes free do iPhone i nic wiecej?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z boku zderzaka przy asystencie są dodatkowe czujniki.

 

2a7d6bas-960.jpg (foto nie moje bo nie mam tego)

Mam takie ale oceniają tylko czy jest wystarczająca ilość miejsca do zaparkowania jak odpalisz asystenta. Ani mi nie piszczą jak coś jest z boku ani nie pokazują na wyświetlaczu.

Opublikowano

Dobra, zostaje tak jak było w zamyśle plus kilka drobnych detali wizualnych:

 

Dodatki płatne:

Model M Sport

Hamulce sportowe M

Sportowa automatyczna skrzynia biegów

Zmienny, sportowy układ kierowniczy

Alarm

Lusterka wsteczne przyciemniane automatycznie

Klimatyzacja automatyczna

Reflektory led

Zestaw głośników hi-fi - wywaliłem

18" obręcze Double Spoke 461 M

Adaptacyjne zawieszenie sportowe M

 

Do tego:

Czarne listwy na zewnątrz

Piano black wewnątrz z listewką alu

Czarne nerki

 

Co do navi to powiem tak, jakby to była 5-tka to nie wyobrażam sobie by nie wziąć. Tutaj zgodnie z założeniami auto do całkiem innych celów ;-)

Siedziałem dzisiaj w salonowej 118 i była bez navi - ekranik bardzo fajny, rozdzielczość również - ogólnie super i moje obawy rozwiane.

 

Teraz tylko czekać.. heh, ciężko będzie :shock:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie wiem jak tutaj ale w przedlifcie zwykle audio to była kaszanka :/ chyba ze słuchasz tylko radia..
Opublikowano

no ja w swojej przedliftowej mialem audio podstawowe i kaszanka to mało powiedziane natomiast jest tanie rozwiązanie dające efekty lepsze niż Harman czyli montaż dedykowanego zestawu firmy GLADEN ze wzmacniaczem mosconi co uczyniłem.

 

http://allegro.pl/gladen-one-201-bmw-e60-e90-montaz-gratis-warszawa-i5968267059.html

 

http://allegro.pl/mosconi-gladen-one-120-4-z-procesorem-dsp-warszawa-i6007758932.html

 

wszystko PLUG and PLAY, są specjalne kable do montazu w BMW - glosniki wyminielem sam w 3 godziny wszsytkie, natomiast wzmacniacz podpinany byl w firmie car audio.

 

natomiast szczerze to przy takiej dopłacie do Harmana jaka jest teraz to zdecydowanie lepiej wziąć HK niż bawić się potem w car audio :) podstawowego audio ani HIFI natomiast nie poleciłbym wrogowi :)

Opublikowano
no ja w swojej przedliftowej mialem audio podstawowe i kaszanka to mało powiedziane natomiast jest tanie rozwiązanie dające efekty lepsze niż Harman czyli montaż dedykowanego zestawu firmy GLADEN ze wzmacniaczem mosconi co uczyniłem.

 

http://allegro.pl/gladen-one-201-bmw-e60-e90-montaz-gratis-warszawa-i5968267059.html

 

http://allegro.pl/mosconi-gladen-one-120-4-z-procesorem-dsp-warszawa-i6007758932.html

 

wszystko PLUG and PLAY, są specjalne kable do montazu w BMW - glosniki wyminielem sam w 3 godziny wszsytkie, natomiast wzmacniacz podpinany byl w firmie car audio.

 

natomiast szczerze to przy takiej dopłacie do Harmana jaka jest teraz to zdecydowanie lepiej wziąć HK niż bawić się potem w car audio :) podstawowego audio ani HIFI natomiast nie poleciłbym wrogowi :)

 

Hi-Fi jest bardzo spoko. HK na pewno ma dużo lepsze możliwości i audiofile to wysłyszą, ale...Przy wygłuszeniu jakie jest w F20 i prędkościach 140+ nie wydaje mi się zeby byla jakas przepaść w tym co ostatecznie dociera do naszych uszu. Wiatr wieje, silnik wyje lub klekocze (chyba, że m135i wtedy przyjemnie mruczy:P ) generalnie jest głośno i moim skromnym zdaniem ma to sens na postoju w garażu. Ale być może 7 lat "uwrażliwiania" słuchu w szkole muzycznej mi go tylko stępiło ;)

 

Z jednym się natomiast zgodzę i podpisze obydwoma rękami. Podstawowe audio jest bardzo bardzo słabe. Jedynki nie udało mi się nigdzie znaleźć z podstawowym audio, żeby posłuchać. Znalazłem natomiast F30 z podstawowym i był dramat. Dźwięk płaski a przy próbie podkręcenia lub podbicia dołu głośniki zaczynają pierdzieć. To F30 to było zamówione nowe, najtańszy model z podstawowym wyposażeniem. Jak to dealer powiedział wyjątek, bo raczej klientom nie pozwalają tak (nie)skonfigurowanych aut zamawiać.

Opublikowano

też kwestia potrzeb - ja czesto słucham muzyki na granicy bólu (tak głośno) i oczekuję żeby dzwiek byl czysty.

 

z drugiej strony przy predkosciach jak to mowisz +140 slucham zazwyczaj radia więc już i jakość spada ;)

Opublikowano
To faktycznie asystent odpada.

Deska rozważę.

 

Kolorystyka: zostawiam Biały Alpina + czarne listwy zewnętrzne piano + czarne listwy wewnętrzne piano. Co myślicie? Do tego wymienię nerki też na całe czarne.

 

Męczy mnie ta Navi Pro. Dopłata 9.200,- Sporo, ale większy ekran i tego już nie dołożę później.. :-/ Coś jeszcze tracę z funkcji bez niej? Dysk, co jeszcze?

Ewentualnie rezygnacja z kół 18" które zawsze mogę dokupić i będzie -2.999 a dobrać tę Navi.

nerki czarne piano włożyłem do siebie jak dla mnie bajka

Opublikowano

Witam. Planuje kupno w najbliższym czasie 116i 1.6 136 KM. Rocznik 2013 r. Przebieg 5.500 tys.

 

Będzie to moje pierwsze bmw, dlatego mam pare pytań:

 

1. Czy były jakieś wady tego silnika z tego rocznika?

2. Rorząd na łańcuchu?

3. Co ile wymiana oleju i jaki polecacie

4. Jakie koło dojazdowe ( rozmiar ) bo pewnie na stanie spotkam system naprawczy bez lewarka itp, który mnie nie przekonuje. Meijsca na dojazd pewnie brak? Koła w aucie letnie 18", na zime prawdopodobnie wrzuce 16. Wiec jakie optymalne koło dojazdowe sugerujecie.

5. Jaki czip i do ilu koni? Bez ingerencji w rozpad silnika oczywiście:)

 

Jakieś ogólne opinie mile widziane.

 

LInk do auta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219810141&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=33659&isSearchRequest=true&zipcodeRadius=100&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=7#

Opublikowano

Pierwsze to jak to się stało, że po 2,5 roku auto jest praktycznie bez przebiegu?

 

1. w tym roczniku powinno być już ok

2. tak

3. bmw zaleca co max 30kkm i leje shella. Chyba większość skraca ten okres o połowę.

4. tam gdzie zazwyczaj jest koło tutaj jest akumulator. Nie wiem jak było przed liftem, ale po nie ma zadnego zestawu naprawczego. Samochód jest na runflatach wiec w razie gumy powinno się dać gdzieś dojechać bez powietrza:)

 

O czipie niech się wypowiedzą chłopaki, którzy robili. Ponoć da się z tego 200KM zrobić :)

 

Jeśli nie zrobisz czipa to w zależności od stylu ale jak dla mnie to trochę za mało do tego auta. Ja mam ten sam silnik w wersji 177 i czasem się łappię, że przydałoby się odrobine więcej. Ale to bardzo subiektywne odczucia. Jak na 1.6 nie jest źle:)

Opublikowano

Koledzy, tak w oczekiwaniu na auto przeglądam forum i mam pytanie odnośnie silnika N20.

Jak się toto ma do silnika serii 5 z 245km bo jak czytam o problemach to włos się trochę jeży..

Opublikowano

Jakimś osprzętem (typu dolot, wydech) się te silniki różnią. Przynajmniej między 320i a 328i takie różniece powiedzieli w ASO.

 

Z każdym silnikiem znajdzie się grupa osób, która ma problemy. Ale pamiętaj jeszcze o pewnie zdecydowanie większej grupie osób bez problemów. W końcu to dosyć popularna jednostka więc mały procent awaryjnych jednostek to może być spora grupa użytkowników. W końcu nikt nie będzie zakładać tematu w stylu "Mam ten i ten silnik - póki co bez awarii" i dopisywać post co tydzień, że się jeszcze nie popsuł.

Dodatkowo seria 5 jest trochę cięższa więc to również powinno mieć wpływ na żywotność. Ja bym się aż tak nie przejmował, dbać, lać dobry olej i użytkować zgodnie ze sztuką to się prędzej auto znudzi niż silnik popsuje :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
20i a 28i różni się tylko średnicą wydechu i stopniem sprężania, ale te różnice nie wpływają na potencjał, obydwa można zrobić na ok 280 koni samym softem a 300+ z wymianą DP.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wyżyłowany to jest AMG 2.0 360 KM :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.