Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


ARUS1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zmienny sportowy układ kierowniczy miałem. Jest użyteczny w mieście. Mniej obrotów kierownicą. Działa to tak, że przy zawracaniu w pewnym momencie kręcenia czuć, że koła skręcają szybciej, nieproporcjonalnie do początkowego ruchu.

 

Użyteczne, ale nie konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie czy da sie jakos odpalić wprowadzanie glosowe adresu docelowego w navi? czy z glosowego jest tylko siri eyes free do iPhone i nic wiecej?

 

Wydqje mi się, że po angielsku działa pełne sterowanie navi. W polskiej wersji językowej jedyne co udało mi się uruchomić to siri :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Z boku zderzaka przy asystencie są dodatkowe czujniki.

 

2a7d6bas-960.jpg (foto nie moje bo nie mam tego)

Mam takie ale oceniają tylko czy jest wystarczająca ilość miejsca do zaparkowania jak odpalisz asystenta. Ani mi nie piszczą jak coś jest z boku ani nie pokazują na wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zostaje tak jak było w zamyśle plus kilka drobnych detali wizualnych:

 

Dodatki płatne:

Model M Sport

Hamulce sportowe M

Sportowa automatyczna skrzynia biegów

Zmienny, sportowy układ kierowniczy

Alarm

Lusterka wsteczne przyciemniane automatycznie

Klimatyzacja automatyczna

Reflektory led

Zestaw głośników hi-fi - wywaliłem

18" obręcze Double Spoke 461 M

Adaptacyjne zawieszenie sportowe M

 

Do tego:

Czarne listwy na zewnątrz

Piano black wewnątrz z listewką alu

Czarne nerki

 

Co do navi to powiem tak, jakby to była 5-tka to nie wyobrażam sobie by nie wziąć. Tutaj zgodnie z założeniami auto do całkiem innych celów ;-)

Siedziałem dzisiaj w salonowej 118 i była bez navi - ekranik bardzo fajny, rozdzielczość również - ogólnie super i moje obawy rozwiane.

 

Teraz tylko czekać.. heh, ciężko będzie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja w swojej przedliftowej mialem audio podstawowe i kaszanka to mało powiedziane natomiast jest tanie rozwiązanie dające efekty lepsze niż Harman czyli montaż dedykowanego zestawu firmy GLADEN ze wzmacniaczem mosconi co uczyniłem.

 

http://allegro.pl/gladen-one-201-bmw-e60-e90-montaz-gratis-warszawa-i5968267059.html

 

http://allegro.pl/mosconi-gladen-one-120-4-z-procesorem-dsp-warszawa-i6007758932.html

 

wszystko PLUG and PLAY, są specjalne kable do montazu w BMW - glosniki wyminielem sam w 3 godziny wszsytkie, natomiast wzmacniacz podpinany byl w firmie car audio.

 

natomiast szczerze to przy takiej dopłacie do Harmana jaka jest teraz to zdecydowanie lepiej wziąć HK niż bawić się potem w car audio :) podstawowego audio ani HIFI natomiast nie poleciłbym wrogowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja w swojej przedliftowej mialem audio podstawowe i kaszanka to mało powiedziane natomiast jest tanie rozwiązanie dające efekty lepsze niż Harman czyli montaż dedykowanego zestawu firmy GLADEN ze wzmacniaczem mosconi co uczyniłem.

 

http://allegro.pl/gladen-one-201-bmw-e60-e90-montaz-gratis-warszawa-i5968267059.html

 

http://allegro.pl/mosconi-gladen-one-120-4-z-procesorem-dsp-warszawa-i6007758932.html

 

wszystko PLUG and PLAY, są specjalne kable do montazu w BMW - glosniki wyminielem sam w 3 godziny wszsytkie, natomiast wzmacniacz podpinany byl w firmie car audio.

 

natomiast szczerze to przy takiej dopłacie do Harmana jaka jest teraz to zdecydowanie lepiej wziąć HK niż bawić się potem w car audio :) podstawowego audio ani HIFI natomiast nie poleciłbym wrogowi :)

 

Hi-Fi jest bardzo spoko. HK na pewno ma dużo lepsze możliwości i audiofile to wysłyszą, ale...Przy wygłuszeniu jakie jest w F20 i prędkościach 140+ nie wydaje mi się zeby byla jakas przepaść w tym co ostatecznie dociera do naszych uszu. Wiatr wieje, silnik wyje lub klekocze (chyba, że m135i wtedy przyjemnie mruczy:P ) generalnie jest głośno i moim skromnym zdaniem ma to sens na postoju w garażu. Ale być może 7 lat "uwrażliwiania" słuchu w szkole muzycznej mi go tylko stępiło ;)

 

Z jednym się natomiast zgodzę i podpisze obydwoma rękami. Podstawowe audio jest bardzo bardzo słabe. Jedynki nie udało mi się nigdzie znaleźć z podstawowym audio, żeby posłuchać. Znalazłem natomiast F30 z podstawowym i był dramat. Dźwięk płaski a przy próbie podkręcenia lub podbicia dołu głośniki zaczynają pierdzieć. To F30 to było zamówione nowe, najtańszy model z podstawowym wyposażeniem. Jak to dealer powiedział wyjątek, bo raczej klientom nie pozwalają tak (nie)skonfigurowanych aut zamawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie asystent odpada.

Deska rozważę.

 

Kolorystyka: zostawiam Biały Alpina + czarne listwy zewnętrzne piano + czarne listwy wewnętrzne piano. Co myślicie? Do tego wymienię nerki też na całe czarne.

 

Męczy mnie ta Navi Pro. Dopłata 9.200,- Sporo, ale większy ekran i tego już nie dołożę później.. :-/ Coś jeszcze tracę z funkcji bez niej? Dysk, co jeszcze?

Ewentualnie rezygnacja z kół 18" które zawsze mogę dokupić i będzie -2.999 a dobrać tę Navi.

nerki czarne piano włożyłem do siebie jak dla mnie bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Planuje kupno w najbliższym czasie 116i 1.6 136 KM. Rocznik 2013 r. Przebieg 5.500 tys.

 

Będzie to moje pierwsze bmw, dlatego mam pare pytań:

 

1. Czy były jakieś wady tego silnika z tego rocznika?

2. Rorząd na łańcuchu?

3. Co ile wymiana oleju i jaki polecacie

4. Jakie koło dojazdowe ( rozmiar ) bo pewnie na stanie spotkam system naprawczy bez lewarka itp, który mnie nie przekonuje. Meijsca na dojazd pewnie brak? Koła w aucie letnie 18", na zime prawdopodobnie wrzuce 16. Wiec jakie optymalne koło dojazdowe sugerujecie.

5. Jaki czip i do ilu koni? Bez ingerencji w rozpad silnika oczywiście:)

 

Jakieś ogólne opinie mile widziane.

 

LInk do auta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219810141&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=33659&isSearchRequest=true&zipcodeRadius=100&fuels=PETROL&ambitCountry=DE&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=7#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to jak to się stało, że po 2,5 roku auto jest praktycznie bez przebiegu?

 

1. w tym roczniku powinno być już ok

2. tak

3. bmw zaleca co max 30kkm i leje shella. Chyba większość skraca ten okres o połowę.

4. tam gdzie zazwyczaj jest koło tutaj jest akumulator. Nie wiem jak było przed liftem, ale po nie ma zadnego zestawu naprawczego. Samochód jest na runflatach wiec w razie gumy powinno się dać gdzieś dojechać bez powietrza:)

 

O czipie niech się wypowiedzą chłopaki, którzy robili. Ponoć da się z tego 200KM zrobić :)

 

Jeśli nie zrobisz czipa to w zależności od stylu ale jak dla mnie to trochę za mało do tego auta. Ja mam ten sam silnik w wersji 177 i czasem się łappię, że przydałoby się odrobine więcej. Ale to bardzo subiektywne odczucia. Jak na 1.6 nie jest źle:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten samochod jest niesamowicie drogi

 

kosztuje jakies 85 tys zlotych plus akcyza dodatkowo jest z 2013 roku i jest praktycznie goły noi manual. a przykladowo porownaj sobie z tym. kosztuje 10k wiecej a ma praktycznie wszystko, jest rok mlodszy, ma automat i mocniejszy silnik

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-118d-f20-mpakiet-bawaria-motors-janki-ID6y9Hdd.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakimś osprzętem (typu dolot, wydech) się te silniki różnią. Przynajmniej między 320i a 328i takie różniece powiedzieli w ASO.

 

Z każdym silnikiem znajdzie się grupa osób, która ma problemy. Ale pamiętaj jeszcze o pewnie zdecydowanie większej grupie osób bez problemów. W końcu to dosyć popularna jednostka więc mały procent awaryjnych jednostek to może być spora grupa użytkowników. W końcu nikt nie będzie zakładać tematu w stylu "Mam ten i ten silnik - póki co bez awarii" i dopisywać post co tydzień, że się jeszcze nie popsuł.

Dodatkowo seria 5 jest trochę cięższa więc to również powinno mieć wpływ na żywotność. Ja bym się aż tak nie przejmował, dbać, lać dobry olej i użytkować zgodnie ze sztuką to się prędzej auto znudzi niż silnik popsuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
20i a 28i różni się tylko średnicą wydechu i stopniem sprężania, ale te różnice nie wpływają na potencjał, obydwa można zrobić na ok 280 koni samym softem a 300+ z wymianą DP.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.