Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nowy filtr zalewasz paliwem do pełna. Wyjmujesz stary i zakładasz nowy wcześniej zalany paliwem. Miejsce jest takie jakie jest więc trochę się paliwa wyleje. Tak wymieniałem już kilka razy i odpalą normalnie i nie ma żadnej czkawki
Opublikowano
Nowy filtr zalewasz paliwem do pełna. Wyjmujesz stary i zakładasz nowy wcześniej zalany paliwem. Miejsce jest takie jakie jest więc trochę się paliwa wyleje. Tak wymieniałem już kilka razy i odpalą normalnie i nie ma żadnej czkawki

No to tylko czekaj jak pompa klęknie bo przy takie wymianie startuje na sucho. Jest procedura na wymianę filtra paliwa i należy ją stosować by odpowietrzyć układ.

Opublikowano
Nowy filtr zalewasz paliwem do pełna. Wyjmujesz stary i zakładasz nowy wcześniej zalany paliwem. Miejsce jest takie jakie jest więc trochę się paliwa wyleje. Tak wymieniałem już kilka razy i odpalą normalnie i nie ma żadnej czkawki

No to tylko czekaj jak pompa klęknie bo przy takie wymianie startuje na sucho. Jest procedura na wymianę filtra paliwa i należy ją stosować by odpowietrzyć układ.

 

Samemu do ogarnięcia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Procedurę odpowietrzania robi się przy wymianie pompy paliwa. Po wymianie filtra można normalnie odpalać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Samemu do ogarnięcia?

 

Jak zakupisz adapter i aplikację z linków powyżej to sam to robisz bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.