Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od przeszło 3 tygodni jestem szczęśliwym użytkownikiem nowej F36 430i xdrive M-pakiet. No ... prawie szczęśliwym.

Ogólną radość zakłócają skutecznie wydobywające się z okolic słupka B / boczków drzwi trzaski, których natężenie rośnie wraz temperaturą. Brzmi to jak pękający plastik.

Pojawiają się nie tylko przy pokonywaniu nierówności,hamowaniu, dodaniu gazu, ale również gdy samochód stoi na światłach. Nawet HK (notabene gra świetnie) nie pomaga.

 

Serwis w Olsztynie stwierdził, że przyczyną są zapewne uszczelki i posmarował je silikonem. Niestety, nawet w najmniejszym stopniu nie usunęło to problemu.

Wydaje mi się, że dźwięki dochodzą jednak z plastików w okolicach słupków. Umówiłem na przyszły tydzień wizytę w innym serwisie.

Czy ktokolwiek z forumowiczów miał podobne problemy? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie w tym temacie.

 

Poza powyższym, nie licząc stukającego oparcia tylnej kanapy, co zostało skutecznie poprawione przez serwis oraz poskrzypujących plastików na kierownicy z M-pakietu (mam nadzieję, że uda się coś z tym zrobić), samochód jest znakomity, nawet na standardowym zawieszeniu prowadzi się wyśmienicie (szczególnie w trybie Sport).

Opublikowano
Nie masz żadnego zaufanego mechanika? W tym temacie powinien Ci powiedzieć coś więcej, w serwisie nie zawsze zadziałają jak należy, niestety.
Opublikowano

U mnie też czasami cos strzela w słupkach i dodatkowo

Mam świerszcza w bagażniku,juz w BMW

Rozkręcali, skręcali, jakis filc podkładali i nic,musisz to przeżyć albo nauczyć sie z tym

żyć,ewentualnie męczyć w aso zeby poprawiali do skutku.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Kwestia egzemplarza...

u mnie 30tys. na budziku, stała zawiecha M, 19tki na RSC i żadnego trzeszczenia, skrzypienia, stuków czy świerszczy :) True premium - Me likey :)

Opublikowano
Powalczę mimo wszystko. Z tylną kanapą się opłaciło. Wcześniej słychać było głośne stukanie na wszelkich nierównościach. Obecnie jest spokój.
Opublikowano
Powalczę mimo wszystko. Z tylną kanapą się opłaciło. Wcześniej słychać było głośne stukanie na wszelkich nierównościach. Obecnie jest spokój.

No jasne, nie pozostaje nic innego...

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak, we własnym zakresie.
Opublikowano
Panowie, pytanie poza tematem, wymienialiście olej po tzw. dotarciu? Przekroczyłem 2k km

Ja wymieniłem po około 5K od zakupu. Poza tym wymieniam co ok 12K – czyli jedna dodatkowa wymiana pomiędzy Service Inclusive i silnik chodzi jak złoto.

Opublikowano
co do trzasków to sprawdź okolice rączek na podsufitce (jeśli masz), miałem podobny problem w F20 jak robiło się ciepło słyszałem trzaski myślałem że to od drzwi lub z słupka a okazało się, że jak nagrzała się blacha to powstają przestrzeń między blachą a podsufitką i latała tam instalacja (niewiem czy od rączki czy od czegoś innego)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Tak jak przypuszczałem, trzeszczały słupki B (zarówno pod naciskiem, jak i w trakcie jazdy). Po dzisiejszej wizycie w ASO nic nie skrzypi (póki co).
Opublikowano

Z trzasków - w F32 (produkcja kwiecień 16) miałem stuki po prawej stronie na nierównościach - okazało się, że jedna ze śrub uchwytu gaśnicy w ogóle nie była przykręcona. Bo fixie mogę w końcu się cieszyć komfortem jazdy na poziomie premium :)

 

Może to komuś pomoże/ograniczy frustrację :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czasem lepiej wyeliminować te trzaski samemu niż oddawać do ASO. Mialem przypadek że po wizycie w ASO było gorzej niż przed:(

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
Tak jak przypuszczałem, trzeszczały słupki B (zarówno pod naciskiem, jak i w trakcie jazdy). Po dzisiejszej wizycie w ASO nic nie skrzypi (póki co).

 

wiadomo co bylo przyczyną?

Opublikowano
Tak jak przypuszczałem, trzeszczały słupki B (zarówno pod naciskiem, jak i w trakcie jazdy). Po dzisiejszej wizycie w ASO nic nie skrzypi (póki co).

 

wiadomo co bylo przyczyną?

 

Dokładnie nie wiem, ale plastikowa obudowa słupków została podklejona filcem.

Temat znany centrali - wypuścili instrukcję jak rozwiązać problem z trzeszczeniem słupków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.