Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oddałem ostatnio samochód do serwisu gdyż była na niego akcja serwisowa z niedomaganiem pompy vacum.

Nie było żadnych objawów nie domagania hamulcy oddałem po prostu, bo była akcja i kazali przywieź sprawdzić.

Coś programowali, podobno wykasowało się przy tym coś od układu kierowniczego wszystko zaprogramowali auto chodzi jak chodziło tylko czy jest możliwośc, że po tym zabiegu auto więcej mi pali ? Wcześniej takie średnie spalanie wychodziło mi około 7-8l na 100km(jazda mieszana) teraz cięzko się w 8 zamknąc przy super oszczędnej jeździe.. a jak jade do miasta np. 3km to spalanie wychodzi około 12l.. Wcześniej jak zrobiłem trase 70km spokojnie to wyszło spalanie 5,6l

Ciężko mi 100 % określić bo przed tym jak go oddałem nie jeździłem długo jakieś pare dni bo dopiero co kupiłem.

Samochód to Bmw e90 318i 143km 2009r

Pisze bo nie wiem czy mam się kontaktować z serwisem czy jak..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś przed oddaniem do serwisu zrobił kilka tysięcy km to można by coś porównywać, a tak raczej subiektywne odczucia.
Opublikowano

no jak kupiłem i wracałem do siebie po wyzerowaniu i zrobieniu spokojną jazdą 70km spalanie wyszło mi 5,6l

W testach pisza o podobnych spalaniach.

a teraz przy takiej jeździe tylko nie robiłem takie trasy wychodzi mi spalanie 8,8l

to ile weźmie butując ;d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no jak kupiłem i wracałem do siebie po wyzerowaniu i zrobieniu spokojną jazdą 70km spalanie wyszło mi 5,6l

W testach pisza o podobnych spalaniach.

a teraz przy takiej jeździe tylko nie robiłem takie trasy wychodzi mi spalanie 8,8l

to ile weźmie butując ;d

 

Może wtedy miałeś za ciasne buty i dużo stresu z powodu nowego auta :roll:

A teraz masz wygodne adidasy i więcej śmiałości przy dociskaniu gazu :mrgreen:

PS. A jak dobrze dociśniesz to i 13 wyjdzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputerem i programem diagnostycznym. Nie zadawaj takich banalnych pytań, bo Cię administrator zbanuje. Na ten temat jest kilkanaście wątków na forum - dla ułatwienia dodam, że masz silnik N43. Zatem wszystkie problemy tego silnika wcześniej czy później to także Twoje problemy.
Opublikowano

To rozumiem, że komputerem sprawdzę, to jasne.

Tylko pytam o np wiedzę, że coś sie wypala w katalizatorze i że np. mam nie gasic auta. Po prostu czy jest to jakoś zauważalne.

W megane 3 1.9dci jak fap się dopalał to było czuc gumą z wydechu i głośniejsza praca silnika.

Kupiłem benzynę myślałem, że tu nie będzie tego typu problemów.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz nie ma samochodów bez problemów.

Odkąd ekolodzy chcą by to co wylatuje z rury wydechowej było czystsze od tego co jest zasysane przez kolektor ssący stopień skomplikowania osprzętu silników przekracza wszystkie granice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.