Skocz do zawartości

Popychacze i uszczelniacze do 1.8 M40 - Gdzie kupić


kamilloo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam mały dylemat. Chcę kupic do swojego 1.8 M40 uszczelniacze zaworów i popychacze hydrauliczne. Czy któs z was może mi polecić jakiś sklep w Łodzi ewentualnie sklep internetowy gdzie mogę kupic te klamoty bez obawy że to będzie jakiś shit.

 

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę z Łodzi :) co do popychaczy to też bee za jakiś czas pewnie wymieniał choć narazie chodzą w miarę nie ma jakiegos specjalnego klekotu, jeśli chodzi o sklep to na ulicy Długosza masz sklep z częściami zamiennymi do bmw na rogu włokniarzy (teraz jana pawłaII) i długosza dokładnie, znajdziesz. Kolejny to:AUTOMAX-Pabianicka 36, tel 601988598, 0426833232 , AUTOMEK-Wojska Polskiego 24, tel 502641085, 042 6552347 , w tych dwóch sklepach nie byłem osobiście ale znajomy zachwalał :) , jak coś jeszcze masz Autotop na traktorowej, tam też dostaniesz oryginalne części lub zamienniki, wszystko mają na kompie więcmożesz sobie wybrac oryginal lub jakis dobry zamiennik, a jak nie to Ci sprowadzą. To tyle pozdrawiam

Łukasz jak cos to na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też słyszałem że Febi są okej, ale nie wiem , najlepiej podjechac i zapytac jaką mają ofertę co jest montowane w oryginale i jakie są zamienniki, ale sam z czystym sumeiniem nie mogę polecić konkretnego producenta, jakoś nie kręciłem sie do tej pory za tym, wymieniasz popychacze i uszczelniacze tylko a wałek i dzwogienki sąokej??? bo jak nieto wymiana ponoć nie ma sensu :cry: bo wszystko po jakimś czasie będzie zryte,pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Lukas proszę Cię nie pisz mi takich rzeczy bo normalnie palpitacji serca dostanę :( Nie znam się na silnikach, ale wałek rozrządu napewno też nie jest tani + dźwigienki...to będzie koszt samych klamotów koło + - 1000 zł.

Ja mam u siebie taki efekt żę zaczęła mi brać olej, kiedy ciągne na wysokie obroty to czuję wręcz przepalony olej. Dodatkowo stukają zawory, to normalnie furii można dostać. Byłem u majstra pooglądał i pomierzył, powiedzaił mi że mogą to być uszczelniacze zaworów ale żeby być pewnym należy to zobaczyć.

Jeśli chodzi o klamoty to powiedział popychacze + uszczelniacze. Jesli to będzie tak dużo kosztować to chyba zacznę się zastanawiać nad M43. Tylko pytanie czy dużo to przeróbek. Napewno silnik + sterownik silnika (komputer).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item111586659_popychacze_hydrauliczne_zaworow_bmw_m40_m43_od_ss.html#photo/

Tutaj tylko przykładowo ile to moze kosztować, musisz mieć osiem sztuk więc aż tak duzy wydatek to nie jest, nie przejmuj sie tak bardzo to ze klekocze to kazde m40 klekocze, nie wiem ile uszczelniacze ale chyba nie aż tak duzo :) , musisz sprawdzić wałek i dzwogienki mechanik będzie w stanie to stwierdzic czy wałek i dzwigienki są zuzyte, może to tylko uszczelniacze, więc nie schizuj ;), ja byłem zeby zobaczył co i jak wałek mam spoko popychacze jeszcze wytrzymają troche więc nie martwie sie ze troche klekocze zwlaszcza jak jest zimno,, najpierw zobacz co i jak i dopiero warto się martwić, niestety konstrukcjam4o to konstrukcja stara i tak już jest, a wkrręca ci sie na obroty bez problemów do końca czy przerywa albo nie idzie ??? Bo to wtedy mozesz sie martwic, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ozywie troche temat, gdyz mnie tez dotyczy. problem polega na tym, iz na zimnym silniku wszystko jest ok, ale gdy sie nagrzeje i chwile postoi wylaczony, to potem nie zalacza mi wszystkich cylindrow i dlawi sie, jesli nie "przegazuje" go przed ruszeniem do jakis 5 tys obrotow przez pare sekund. mechanik obejrzal wszystko, sprawdzil komputer, przeplywke, sonde, krokowy i powiedzial ze to popychacze.

czy sadzicie, ze wymiana popychaczy da efekt i czy bede musial wymienic tez walek + cos jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
...na zimnym silniku wszystko jest ok, ale gdy sie nagrzeje i chwile postoi wylaczony, to potem nie zalacza mi wszystkich cylindrow i dlawi sie, jesli nie "przegazuje" go przed ruszeniem do jakis 5 tys obrotow przez pare sekund...

 

Mam dokładnie to samo. Identyczne objawy. Popychacze już mocno kwiczą i też zabieram się do wymiany.

Ciekawi mnie jakie doświadczenia z wymianą wałka i dźwigienek mają os. które wymieniły popychacze.

Czy zwykle to też trzeba wymieniać przy wym. zajechanych popychaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie widze ze znacie temat wiec moze odpowie mi ktos na takie pytanko, mianowicie na zimnym silniku odpala mi na dotyk ale podczas odpalania przez ok sekunde jest taki charakterystyczny klekot, potem znika i dzieje sie to tylko na zimnym silniku, mam wstawiony gaz dodam i jak jezdze od czasu do czasu na paliwie to klekotu nie ma, podczas odpalania, pomozcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam, M40 TURBO E30 ciagle klekocze rozrzad,DZWIGIENKI zainstalowane od M43,regulatory twarde (po zgaszeniu silnika brak luzow zaworowych),walek bardzo lekko podjechany.

Panewka raczej nie gdyz auto przejechalo juz 5 tys km.

 

Jak pozbyc sie bociana.

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
może walnięty jest rozrząd o jeden ząbek. sprawdź czy na pewno jest dobrze złożony bo jak nie to silnik potrafi twardo chodzić.
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.