Skocz do zawartości

kamilloo

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia kamilloo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cięzko mnie irytuje to grzechotanie!!! zastanawiam się nad zmianą całej skrzyni z tym że nie mam gwarancji że nie zacznie grzechotać też po 10 tyś. Co można zrobić aby nie słyszeć tej melodii?
  2. Witam Mam e36 z 91 od ostaniego czasu dosuchuje się grzechotania łożyska w skrzyni biegów. Wykluczyłem już uszkodzenie sprzęgła, łozyska oporowego. Czytałem na forum że jest to obiaw typowy dla tego modelu a raczej skrzyni. Chciałbym to naprawić pytanie czy ktoś z was już kiedyś robił coś takiego? Czy jest to jakieś typowe łożysko ktore wysypuje się we wszystkich modelach czy raczej trudno określić które to może być? Chcaiłbym się jakoś przygotować?
  3. Jesli chodzi o obroty i moc to nie mam zatrzeżeń. Kopa mam mocnego i idzie tak aż do końca także nie jest źle :D:D Dzięki za poradę :):):)
  4. Hej Lukas proszę Cię nie pisz mi takich rzeczy bo normalnie palpitacji serca dostanę :( Nie znam się na silnikach, ale wałek rozrządu napewno też nie jest tani + dźwigienki...to będzie koszt samych klamotów koło + - 1000 zł. Ja mam u siebie taki efekt żę zaczęła mi brać olej, kiedy ciągne na wysokie obroty to czuję wręcz przepalony olej. Dodatkowo stukają zawory, to normalnie furii można dostać. Byłem u majstra pooglądał i pomierzył, powiedzaił mi że mogą to być uszczelniacze zaworów ale żeby być pewnym należy to zobaczyć. Jeśli chodzi o klamoty to powiedział popychacze + uszczelniacze. Jesli to będzie tak dużo kosztować to chyba zacznę się zastanawiać nad M43. Tylko pytanie czy dużo to przeróbek. Napewno silnik + sterownik silnika (komputer). Pozdro
  5. Witam Dzięki :) a możesz mi jeszcze podpowiedzieć jakiego producenta szukać jesli chodzi o te części? Dotarłem do intercarsu, maja bogatą ofertę i jest wybór w producentach. Polecano mi FEBI? Pozdro
  6. Witam Mam mały dylemat. Chcę kupic do swojego 1.8 M40 uszczelniacze zaworów i popychacze hydrauliczne. Czy któs z was może mi polecić jakiś sklep w Łodzi ewentualnie sklep internetowy gdzie mogę kupic te klamoty bez obawy że to będzie jakiś shit. Dzięki i pozdrawiam
  7. Witam Mam problem z swoiją e36, straciła moc, nie chce ciągnąć jak wcześniej powyżej 3 tyś obr. idzie jakbym w dolnym zakresie, ogólnie ciężko wchodzi na obroty. Odczówam wrażenie że dławi się kiedy jej depcze a silnik dostał dziwny dźwięk jest głośny kiedy zaczynam dodawac gazu. Czy wie ktoś z was gdzie w Łodzi można zdiagnozowac taką e36? Mam na mysli warsztat gdzie podepną się pod auto i zobaczą co go boli, bo normalnie jestem załamany, pomózcie. Pozdro
  8. nie wiem zabardzo o co chodzi??? Może mi ktos wyjaśnić o co chodzi w tych M40, jaka to jest przypadłość
  9. witam W mojej e36 zauważyłem ostatnio że wtryskiwacze zaczęły głośniej chodzic. Tankuję wahe na Shellu także nie wydaje mi się żebym lał jakieś chusteczkowe paliwo, a jednak. Ten stukot mnie drażni :cry2: :cry2: :cry2:
  10. Witam Niedawno kupiłem takie cudo http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=53 męczę się teraz żeby połączyc się z autem i zakżdym razem lipa. czy ktoś z was używa takiego interfejsu miał prblem z połączniem auta i kompa. Efekt jest taki jakby nie było odpowiedzi od strony mojego bmw, poprostu nie moge nawiązać komunikacji. :cry2: :cry2:
  11. Jak zdejmiesz podbicie nad pedałami to zobaczysz takie plastikowe mocowanie gdzie będą przekaźniki. Jeżeli masz manual do e36 to tam w części elektrycznej są dokładne zdjęcia który to przekaźnik.
  12. No to was panowie zaskocze ponieważ przekaźnik jest ok. zasilanie gubi gdzieś indziej. Prawdopodobnie w drodze do silnika szyberdachu. NArazie nie mam czasu intensywnie działać przy aucie ale chyba nie obejdzie się bez schematu elektrycznego. Z sieci śiągnąłem schemat ale troszkę się niezgadza z stanem faktycznym w aucie. Ma ktoś z was schemat do e36 z 91r. ???BArdzo by pomógł Pozdrawiam
  13. Mam szyby elektryczne i działają ok.
  14. Witam Mam mały problem w mojej e36 niedawno padł elektryczny szyberdach. Na pierwszy rzut oka wygląda że nie ma zasialnia. Sparawdzałem bezpiecznik pod maską jest ok. sprawdzałem też probówka czy jest zasilanie na którymś z przewodów no ale niesty nie ma. Czy ktoż miał podobny proble, ??? Pozdrawiam.
  15. Witam Problem pomógł mi rozwiązać schemat zrobiony przez "robertbmw" http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12173&highlight=centralny+zamek tylko że u mnie otwieraanie zamka obbywa się po przecięciu przewodu biało-czarnego i zwieraniu jego jednego końca do przewodu biało zielonego Przy zakładaniu alarmu zdobyłem kolejną wiedzę na temat mojej basi kosztowało mnie to wymianę alarmu na nowy choć sam nie wiem do końca dlaczego tak się stało ( wydaje mi się że wejścia w alarmie mają separacje galwaiczną, albo ooptyczną ). Musiałem podpiąć się przewodem z alarmu pod przewód w aucie na którym pojawia się +12 po przekręceniu stacyjki w pozycję "zapłon i rozruch" i się podpiąłem. Jest to przewód zielony w wychodzący z pod kolumny kierownicy. Cały pic polega na tym że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki na tym przewodzie pojawia się MASA !!!! Jest to napewno zapezpieczenie przed możliwością podpięcia się "lewym zasilaniem" na przewody zapłonowe" Alarm przestał reagować, zdobył dziwny niemiły zapaszek :) Pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.