Skocz do zawartości

520i nie chce odpalic


PabloWR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moją 520i, mianowicie wracając do domu skończył mi się gaz, samochód przerzucił się na benzynę jechał normalnie wszystko było ok. Następnego dnia rano silnik już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale zero reakcji. Pomyślałem że może wysiadła pompka paliwowa lub jest zbyt mało paliwa. Zatankowałem 15 litrów benzyny, jednak to nie pomogło. Zaciągnąłem 5er na stację gazową żeby odpalic ją w trybie awaryjnym na LPG jednak jest to samo co na benzynie kręci kręci ale nawet na chwile nie zaskoczy. :mad2: :mad2: Czy ktoś ma jakieś sugestie co może byc przyczyną i na co zwrócic uwagę ? :shock: :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU, czujnik wałka, czujnik wału lub jeśli jak zgasła podczas jazdy jak się skończył gaz i go szarpnelo mógł przeskoczyć łańcuch jeśli jest słaby napinacz ale to chyba musiał by być do tego mocno wyciagnięty zużyty łańcuch.

 

Raczej pozostaje komp lub sprawdź czy podaję paliwo i czy jest iskra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgasła podczas jazdy, po prostu przełączyła się na benzynę i dalej normalnie jechała. Jutro postaram się ogarnąć jakiegoś kompa może dowiem się o co chodzi.. Co do podawania paliwa nawet gdyby nie dostawała benzyny na gazie powinna spokojnie odpalic w takie ciepłe dni..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz to też paliwo. Jak, czujnik wałka to paliwa nie dostanie. Sterownik paliwowy i gazowy jest połączony ze sterownikiem silnika który podaję dawki paliwa. Za to odpowiada min czujnik wałka. To jest tak w skrócie mało profesjonalnie napisane

 

Paliwo dostanie ale nie w tym momencie co powinno i dlatego nie odpali. Z tego co jeźdzę e39 jak nie chce zapalić to przeważnie był problem. Z czujnikiem wałka :D albo pompą paliwa. Ale bez kompa tu ani rusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę temu podpinałem 5er pod komputer, wyskoczyły błedy od sondy lambda ale to wina gazu. Wyciągnąłem cewke ze świecą iskra jest. Na listwie wtryskowej po wciśnieciu tego zaworka wyleciało tylko kilka kropli benzyny więc obstawiam że zatarła się pompka paliwa. Bezpieczniki wszystkie ok, przekaźniki pozamieniałem nic nie pomogło.

Jedyne co mnie zastanawia dlaczego nie odpala na gazie w trybie awaryjnym ? :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam, jestem tu nowym wiec prosze o wyrozumialosc, problem jest z bmw e 39 520i,wracajac z polski do szwajcarii auto dosc duzo palilo, gdy dojechalem wszystko bylo ok na drogi dzien auto chcialem przestawic i koniec juz nie odpalilo, dodam ze jechalem jakis czas na oparach ale przed ponownym odpaleniem dolalem paliwa, filt paliwa wymieniony pompa tez co prawda nie na nowa,a na listwie z odpowiecznika paliwo raz trysnie i potem brak cisnienia, auto ma checi odpalenia ale nc z tego,prosze o pomoc bo czas jechac do domu.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.