Skocz do zawartości

suchyps

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.0 M52TU B20 – 206S4 rok 2000

Osiągnięcia suchyps

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dla mnie tak jakby Disa. Odepnij ją i sprawdź.
  2. Podejrzewam że zamienniki?? Zamontuj czujniki oryginały i powinno wszystko hulać.
  3. Jeśli masz drugą to wymieniaj jeśli nie to naprawiaj jest to proste jak budowa cepa 1 guziczek dwa kabelki najczęściej po prostu przełamane są kabelki w manetce ze starości lub wysunięta wtyczka z bolczyków ale jeśli masz lutownice to atakuj tu masz manuala co i jak viewtopic.php?f=15&t=234434
  4. witam po długich bajach prawdopodobnie znalazłem przyczynę mojego grzechotania informacja z innego forum
  5. suchyps

    520i nie chce odpalic

    Choćby rozwiązał to i tak nie napiszę niektórzy użytkownicy forum jeśli coś potrzebują to "proszę o pomoc" a jak już coś się uda ustalić to cisza jak makiem zasiał.
  6. Przy tych temperaturach które panują na dworze visco musi być sprawne posiadać wszystkie łopatki oraz całą obudowę bo może się gotować co chwile. Proponowałbym ci sprawdzić również czy prawidłowo się odpowietrza tzn sprawdź czy wężykiem przelewowym idzie płyn do zbiorniczka. Miałem kiedyś podobnie i okazało się że przewód przelewowy się zapchał. I dlatego auto nie było w ogóle prawidłowo odpowietrzone i wywalało płyn.
  7. Witam. No napinacz byłoby to możliwe ale tak jak pisałem zimny cisza nie grzechocze, rozgrzewa się grzechocze, gorący nie grzechocze.
  8. Witam. Nikt nie miał podobnych problemów?? Żadnych pomysłów. Prosiłbym o jakieś opinie możne podrzuci ktoś punk zaczepienia.
  9. Witam. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale jak ews nie "rozkoduje" sterownika to rozrusznik nie będzie kręcił.
  10. Witam. Otóż od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem E39 z silnikiem 2.0 podwójny Vanos. (Wcześniej byłem mniej szczęśliwym posiadaczem 318TDS.) Bezpośredni po zakupie nie było żadnych poważniejszych problemów. Od około 1,5 miesiąca walczę z „trykaniem” „grzechotaniem ” jakby plastiku w silniki wydobywającym się moim zdaniem z okolic filtra oleju. Trykanie uwieczniłem na filmie. Na tym słychać o czym mówię od 30sekundy Na tym z kolei słychać bardziej dokładnie cały czas. Samochód zimny po odpaleniu trykania nie ma zaczyna się rozgrzewać po około 3 minutach zaczyna trykać, grzechotanie to jest słyszalne podczas schodzenia z obrotów jak i wchodzenia na obroty (lecz bardziej przy schodzeniu). Na wolnych obrotach grzechotania brak. Oto co do tej pory wyeliminowałem/zrobiłem. Świeży olej jaki zaleca fabryka valvoline 5w30 dedykowany bmw z filtrem mann. Naprawa Vanos (który po rozebraniu okazał się dobry ale zestaw naprawczy i tak został wymieniony na beisasystem, skasowany również ewentualny luz osiowy tulejek ) przeprowadzona tak jak należy. Sprawdzona Disa (sprawna 100%) Odpalany bez visko i paska dalej to samo. Przy odpalaniu nic nie grzechocze nic nie stuka żadne popychacze ani nic, olej z filtra również się nie cofa. Auto ma 100% oryginalny przebieg 195tyś Łańcuch rozrządu raczej również odpada ponieważ słyszałem już kilka łańcuchów grzechoczących w bmw ale u mnie to na pewno nie to po resztą on grzechotał by cały czas a tu zimny i po rozgrzaniu cisza. Skończyły się mi pomysły dlatego może ktoś coś doradzi, może ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem. Odpalałem również auto bez założonego wkładu filtra oleju myślałem że może on blokuje przepływ ale to również nie to. Aby 100% wyeliminować vanos odpalałem auto również na odłączonym vanosie tzn. wypięte wtyczki sterujące. Wszystkie plastyki sprawdzałem żadne z nich również nie wpada w taki rezonans. Mam wrażenie że jak przykładam rękę do filtra oleju to trykanie czuje pod ręką. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi sugestie.
  11. Witam. Ja po zakupie miałem padnięte dwa czujniki zamówiłem "made in germany" z alledrogo po dostarczeniu okazało się że nie działają ponowne zamówienie u innego sprzedającego dotarły działają ale co do ich działania mam dużo do życzenia podczas cofania na równej powierzchni czasami zaczną pikać czasami sygnał ciągły po chwili wszystko ok podejrzewam że katy pracy tych czujników są bardzo powalone łapią zbyt szeroko albo zbyt dokładnie (może powietrze za gęste lub opary z tłumika :D ). Reasumując nie spełniają prawidłowo swojego zadania.
  12. Naprawa nie pomagała. Już czyściłem scieżki poprawialem blaszki a nawet przelutowałem kabelki na wszelki wypadek. Po podpienciu miernika pod czujnik i przesuwaniu potencjometru nie pokazuje prawidłowych wartości tzn nie przechodzj płynnie tylko opór bardzo wariuje i zazwyczaj przekracza zadane wartosci pow. 300
  13. Witam wszystkich. Szukałem odpowiedzi na mój problem lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Otóż posiadam 318 tds 97r. w którym wariuję wskaźnik poziomu paliwa od samego początku lecz teraz już pokazuje tylko max lub cały czas leży. Diagnostyka czujników wykazała uszkodzony prawy czujnik poziomu paliwa lewy jest ok. Ciężko dostać sam prawy czujnik bo jak wiadomo jest on przy pompce i każdy sprzedaje plastyk pompkę i czujnik w komplecie. Bez problemu można natomiast dostać lewy czujnik za niewielką kwotę. I tu mam pytanie czy sam lewy czujnik (oczywiści z pływakiem ) da się zamocować z prawej strony w plastiku przy pompce czy jest on tak samo mocowany i czy będzie to w ogóle działać może ktoś to już przerabiał i będzie wiedział. Pytanie drugie domyslam się że odpadają czujniki stosowane w bakach silników benzynowych . A co z czujnikami z zbiorników stosowanych np 325 tds lub 525 tds czy mają takie same parametry lub chociaż zblizone. I tu pytanie numer 3 może ktoś wymieniał pompkę w swoim 318 tdsie i ma taki czujnik na odsprzedanie? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
  14. Sprawa się rozwiązało w mojej wiązce przewodów instalacji szedł jeden przewód więcej do komputera temat do zamknięcia.
  15. Witam wszystkich mama następujący problem po wymianie silnika kompletnego z osprzętem oraz wiązką elektryczną (napewno sprawne wszystko w 100 procentach bo to od znajomego i widziałem przed wyjęciem że wszystko ok) samochód pali za pierwszym strzałem chodzi cały czas na wolnych ale nie wchodzi na obrotu jeśli powoli dodaje gazu to maksymalnie dojdzie mi do 2 tys obrotów niewiem co się dzieje wykluczyłem potencjometr gazu poniewarz miałem drugi sprawny i podmieniłem sytuacja ta sama podejrzewam że się kom gryzie z pompa ale bardzo proszę o radę bo już nie wiem co robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.