Skocz do zawartości

PabloWR

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i

Osiągnięcia PabloWR

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. PabloWR

    520i nie chce odpalic

    Wyciągnąłem pompkę paliwa, podłączyłem na krótko pod akumulator zero reakcji.. Myślę że problem rozwiązany jutro wrzucam nową pompkę zobaczymy czy podziała
  2. PabloWR

    520i nie chce odpalic

    Wcześniej dało się ją odpalic w trybie awaryjnym. Gdyby padł czujnik pojawił by się jakiś błąd. Zaraz spróbuję jakoś pompkę na krótko od akumulatora podpiąc zobaczymy czy się odezwię
  3. PabloWR

    520i nie chce odpalic

    Chwilę temu podpinałem 5er pod komputer, wyskoczyły błedy od sondy lambda ale to wina gazu. Wyciągnąłem cewke ze świecą iskra jest. Na listwie wtryskowej po wciśnieciu tego zaworka wyleciało tylko kilka kropli benzyny więc obstawiam że zatarła się pompka paliwa. Bezpieczniki wszystkie ok, przekaźniki pozamieniałem nic nie pomogło. Jedyne co mnie zastanawia dlaczego nie odpala na gazie w trybie awaryjnym ? :?: :?: :?:
  4. PabloWR

    520i nie chce odpalic

    Nie zgasła podczas jazdy, po prostu przełączyła się na benzynę i dalej normalnie jechała. Jutro postaram się ogarnąć jakiegoś kompa może dowiem się o co chodzi.. Co do podawania paliwa nawet gdyby nie dostawała benzyny na gazie powinna spokojnie odpalic w takie ciepłe dni..
  5. PabloWR

    520i nie chce odpalic

    Witam. Mam problem z moją 520i, mianowicie wracając do domu skończył mi się gaz, samochód przerzucił się na benzynę jechał normalnie wszystko było ok. Następnego dnia rano silnik już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale zero reakcji. Pomyślałem że może wysiadła pompka paliwowa lub jest zbyt mało paliwa. Zatankowałem 15 litrów benzyny, jednak to nie pomogło. Zaciągnąłem 5er na stację gazową żeby odpalic ją w trybie awaryjnym na LPG jednak jest to samo co na benzynie kręci kręci ale nawet na chwile nie zaskoczy. :mad2: :mad2: Czy ktoś ma jakieś sugestie co może byc przyczyną i na co zwrócic uwagę ? :shock: :shock:
  6. Po zdjęciu paska to samo... co to może byc ?
  7. Witam. Kilka dni temu w moim e39 pojawił się dziwny problem. Na zimnym silniku po dodaniu gazu słychac metaliczny zgrzyt w silniku. Podczas jazdy też to słychac najczęściej na pierwszym i drugim biegu podczas przyspieszania.. Czy ktoś miał taki problem lub wie co to może byc ? Proszę o pomoc :shock: :shock:
  8. Witam. Do tej pory wszystko działało normalnie jednak że, wczoraj po przejechaniu 2km silnik zaczął pracować jakby nie wszystkie cylindry działały. Pojawiły się wibrację, brak mocy i takie szarpanie (szczególnie na niskich obrotach 1500-3500, wyżej już jest normalnie). Po kilkukrotnym zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy. Na rozgrzanym silniku wszystko jest ok, nic się nie dzieję jednak gdy auto postoi i zdąży wystygnąć pojawia się ten sam problem.. Czy ktoś miał taki przypadek, co to może byc ?
  9. viewtopic.php?f=72&t=117890 Witam. Dzisiaj na stacji benzynowej spotkała mnie niemiła niespodzianka. Jako że niedawno kupiłem swoje bmw e39 ze względu na instalację LPG poziom benzyny utrzymywał się poniżej 30l ( zazwyczaj 20-25) dzisiaj postanowiłem zatankowac samochód do pełna jako że robi się coraz zimniej i coraz dłużej jeździ się na PB. Podjeżdżając na stacje wskazówka pokazywała 15 litrów, zacząłem tankować, po zalaniu około 25-30 litrów pod samochodem zrobiła się powódź, benzyna lała się mocnym strumieniem, gdy już opanowałem sytuacje wskazówka zatrzymała się na 30l. I tu moje pytanie, co tam może byc nie tak ? :roll: :roll: :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.