Skocz do zawartości

Problem z DTC W E91


Pawel23

Rekomendowane odpowiedzi

najprawdopodobnie blad czujnika polozenia kolumny kierownicy

 

No ale ten błąd przebitej opony?

 

info o przebitej oponie opiera się przecież na czujniku ABS, jesli ten nie działa prawidłowo to nie będzie działał też system ostrzegania o spadku ciśnienia w oponach. NIe przejmowałbym się tym jesli stało się to raz.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokładnie miałem/mam :?: to samo. Sprawdziłem na postoju akumulator w ukrytym menu i pokzał ok. 11.8v (silnik wyłaczony). Może to ta przyczyna?

 

Sterownik ABS/DSC/DTC wyłączy się jeżeli napięcie spadnie poniżej 9V przez ponad kilka sekund. Włączy się ponownie po powrocie właściwego napięcia. Zostanie zapisany również błąd w pamięci sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam,

Dziś rano zapaliły mi się te dwie kontrolki co to może znaczyć? W czerwcu powinienem zmienić płyn hamulcowy ale zrobie to we wrześniu z całym serwisem.

Dzieki

Dodam ze myłem auto dwa dni temu myjka ciś. i felgi. Może czujnik klocków??

 

E90. 320d

Edytowane przez ŁukaszK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi koło 1.5 miesiąca temu zapalił sie błąd parktronika wtedy robiłem trasę 750km i wtedy były te ulewy o których mowili w wiadomościach, ale na drugi dzień rano ( awaria była wieczorem po jeździe wyszła podczas parkowania ). Bledu brak i wsio działa do dzis bez problemu. Moze jak myłes myjka zalales cos. W prawym górnym rogu pod maska pod plastikowa pokrywaka masz pompę absu itp, jest tam wiazka przewodów zobacz Moze gdzieś tam woda jest i stad po prostu błąd.

przydala by ci sie inpa do Sprawdzenia dokładnie o co kaman ewentualnie Moze wystarczy skasować błąd.

 

 

Pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy 5e20 i 5e24 są odpowiedzialne za sterownik DSC a dokładnie za czujnik w środku nie jest to rozbieralne i trzeba całe wymienić i zrobić kodowanie koszt w IE w ASO to 500e całość, po przecenie z 2000e częsta usterka 1/3/5 i Z4.

 

Niestety pierwsza poważniejsza usterka mojej E90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam mam pytanie odnośnie kontrolki DTC świeci mi się kontrolka na pomarańczowo wraz z kontrolką ręcznego (też pomarańczowo) dodam że ABS jest ok. Co może być przyczyną? z góry dzięki

Pozdrawiam :cool2:

 

uszkodzony czujnik abs.

Pozdrawiam Kuba:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie kontrolki DTC świeci mi się kontrolka na pomarańczowo wraz z kontrolką ręcznego (też pomarańczowo) dodam że ABS jest ok. Co może być przyczyną? z góry dzięki

Pozdrawiam :cool2:

 

uszkodzony czujnik abs.

 

Sprawdź datę wątku!!!!!!!!!!!!!

Ja miałem takie objawy i pompa dtc padła. Komp prawdę Ci powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Tuż po kupnie mi tak się zrobiło (nie miałem jeszcze swojego kompa) pojechałem do aso -spadek napięcia na czujniku kiery.

Pan wykasował i pytał czy bateryjka w porządku. Tylko wtedy z belgii do polski jechałem bez abs i z twardym hamulcem. Później jeszcze ze dwa razy w ciągu 4 lat właśnie po zabawie na śniegu. Ale wtedy zapisało tylko błąd tego czujnika i dalej wszystko działało. Wykasować błąd i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

jeżeli pojawiają się błędy związane z czujnikiem położenia kierownicy oraz skokami napięcia to sprawdźcie również czujnik przeciążeń pod fotelem kierowcy.

Miałem problem z powracającą kontrolką DTC w E91. Samochód był na gwarancji więc była standardowa procedura serwisu, wymieniamy aż problem ustąpi:

- kalibracja optycznego czujnika położenia kierownicy (nic nie dało)

- wymiana czujnika położenia kierownicy (nic nie dało)

zostały zdiagnozowane skoki napięcia (cokolwiek miało to znaczyć)

- wymiana akumulatora

- wymiana regulatora napięcia

- wymiana alternatora

jak doszło do wymiany komputera DTC i negocjacji z centralą to sprawdzono wszystkie elementy w układzie i okazało się, że winny jest czujnik przeciążeń pod fotelem kierowcy za całe 200PLN.

Czujnik miał wadę fabryczną i losowo na większej nierówności dawał zwarcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co zrobiłeś to kliknąłeś dwa razy functinal jobs i pokazały ci się błędy ze wszystkich ecu.

Po lewej stronie masz engine, chasis itd. (w tym samym oknie co functional jobs).

Nie mam dostępu do kompa w tej chwili. Chyba w chasis trzeba znaleźć asc i jest to modół odpowiedzialny za to. Jak klikasz co kolwiek po lewej to po prawej stronie pokazuje się lista i na tej liście będzie asc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.