Skocz do zawartości

faryzeusz405

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O faryzeusz405

  • Urodziny 14.06.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 136@150km
    e90 320d 163km 2005r
    e90 320d LCI 177km@210km 2010r
    F30 320d ed 163km 2013r.
  • Lokalizacja
    Żywiec

Osiągnięcia faryzeusz405

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dodatkowo dzisiaj zauważyłem że nie mogę odpalić auta z drugiego kluczyka .
  2. Witam . Od wczoraj mam problem .Przestał mi działać pilot.Nie otwiera, nie zamyka oraz nie działa otwieranie bagażnika .Do wczoraj nigdy nie było problemu . W trakcie ruszania ryglawanie drzwi normalnie działa oraz można z deski otwierać i zamykać wszystkie drzwi .Sprawdzałalem również drugim pilotem i również nie działa. Czy spróbować odłączyć na kilka godzin akumulator lub ewentualnie jest jakiś bezpiecznik od modułu komfortu do pilota ? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  3. Witam .Napisałem do bmw z zapytaniem o akcje serwisową i dostałem taką odpowiedź: ,,W odpowiedzi na przesłane zapytanie informujemy, że zgłoszony samochód o numerze VIN WBA3E11000F560159 obecnie nie posiada aktywnego pakietu.''
  4. Witam proszę o sprawdzenie czy jest jakaś akcja serwisowa . WBA3E11000F560159 Z góry dziękuje pozdrawiam
  5. Witam . Mam pytanie robił ktoś z Was chip w silniku 320d efficientdynamics 163km ?? Z tego Co patrzyłem w necie to jest to ten sam silnik co 320d 184km tylko zredukowana moc. Ogólnie jak na 163 km jeździ lepiej niż moja była e90 lci 320d seria 177 km (pomiar z hamowni seria 177,9km i 353nm) . Jak robiliście chipa to wyciągali wam sterownik ?? Tu chyba w f30 również jest ecu 17 ciekawi mnie czy uda się złamać zabezpieczenie bez grzebania w sterowniku tak jak to poszło w moim poprzednim e90 LCI .
  6. Chyba nie będę już kombinował z ponownym montażem klapek tylko będzie trzeba wgrać delikatny program żeby turbina wstawała szybciej .
  7. Witam wszystkich . Jestem właśnie po zabiegu usunięcia klapek i powiem tak że jednak jest znacznie odczuwalny spadek mocy :cry2: . Auto dopiero zaczyna się zbierać od 2000 obr . Chodzi jak moja stara e90 163km z regenerowaną turbiną(turbo dziura do 2tys). Byłem na warsztacie podczas demontażu kolektora i klapki były w idealnym stanie bez żadnych luzów nawet nie było na nich nagaru . Nawet przez chwile wahałem się czy jest sens je usuwać . Chyba muszę się rozglądnąć za kolektorem z klapkami w dobrym stanie . I dodam że silnik to N47 177km i dla tych którzy myślą że założenie kolektora z 318 143km który nie posiada fabrycznie klapek będzie rozwiązaniem (to tak jakby wyciągnąć klapki ze starego) tak samo auto z dołu nie będzie chodziło bo w 318 bez klapek jest inne ciśnienie 1.2 bara i auto lepiej ciągnie z dołu(turbina zaczyna pompowac już od 1200 obr) a w 320 jest 1,6 bara.
  8. Witam wszystkich . Problem może być w złym odczycie prędkości z poszczególnych kół na jednej osi np. jedna opona będzie miała mniej bieżnika od drugiej i komputer będzie miał różne prędkości kół na jednej osi . Też mam ten problem teraz na zimówkach jade powiedzmy 120 na tempomacie i nagle sam się wyłącza a przy większych prędkościach od 170-180 co jakiś czas miga kontrolka trakcji przy mocniejszym wciśnięciu gazu na prostej drodze . Na letnich oponach tego nie było:) Spróbuje jeszcze sprawdzić ciśnienie w wszystkich kołach a jak nie pomoże to jeszcze poprzekładam koła .
  9. Możliwe że to może też cieknąć przez króciec pod kolektorem ssącym ale możliwe ze kapanie byłoby widoczne od strony turbiny ?
  10. Witam. dzisiaj jestem po wymianie uszczelki pod klawiaturą ponieważ miałem wyciek oleju przy zagrzanym silniku kapało na katalizator i wydobywał się dym z pod maski. Wszystko fajnie wymienione przejechałem 30 km ostro i patrze a tu jeszcze kapie płyn chłodniczy na katalizator gdzieś z góry nad turbiną z tyłu. kto wie czy jest tam może jakiś wąż lub rura która może być uszkodzona? teraz mam wszystko złożone i nie bardzo mogę zaglądnąć skąd to kapie. Dym dostaje się nawet przez nawiew do auta. Jeśli ktoś miał podobny przypadek że płyn kapał na katalizator i pojawiał się biały dym z pod maski proszę o pomoc.
  11. nie trzeba się nigdzie wpinać jeśli macie w standardzie podświetlenie przy otwieraniu drzwi to wyciągasz swoje stare podświetlenie i zakładasz nowe na ten sam wtyk(taka sama czynność jak przy wymianie podświetlenia tablicy rejestracyjnej ze zwykłego na ledowe 2 minuty i gotowe) zobaczcie sobie 4 foto na początku tematu. to nie jest to dziadostwo co na allegro po parę złotych .2 sztuki to koszt 120 dolarów. http://zapodaj.net/2cbd862db0eed.jpg.html
  12. cena ciekawa około 200 zł .Tylko ciekawe ile wytrzyma .niby z osram to jest.
  13. Witam Wszystkich. Widzieliście takie projektorki zamiast standardowego podświetlenia drzwi? :) http://zapodaj.net/4cf2c1c5b1ac0.jpg.html http://zapodaj.net/f956aa5ca7d85.jpg.html http://zapodaj.net/c1dd57a476a19.jpg.html http://zapodaj.net/2cbd862db0eed.jpg.html
  14. Witam wszystkich.Miał ktoś taki przypadek że obok obudowy odmy z przodu była znaczna ilość oleju? wydaje mi się że chyba uszczelka nie trzyma i gdy silnik się zagrzeje i jadę delikatnie pod górkę to wyciekający olej leci na rozgrzany silnik i potem z pod maski leci dym i śmierdzi spalonym olejem. wyciek z odmy może być tez spowodowany zapchanym filtrem ?
  15. Witam wszystkich Około miesiące temu wymieniłem tarcze hamulcowe z przodu na nowe bosch 300mm/24mm i zauważyłem że klocki nie biorą na całej powierzchni tarczy .Wiem że powinno się zmieniać razem klocki z nowymi tarczami ale miałem zrobione dopiero jakieś niecałe 10 tys na tych klockach i są jak nowe. Na nowych tarczach zrobiłem dopiero 400 km .I takie pytanie czy z czasem się to wyrówna czy może jednak kupić nowe klocki. Na starej tarczy brało na całej powierzchni. Dodaję fotkę jaką powierzchnię obejmuje hamowanie klocka na tarczy. http://zapodaj.net/cdc0085ca82a3.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.