Skocz do zawartości

E39 525d 2002 problem z turbosprężarką?


jacapno

Rekomendowane odpowiedzi

Oststnio podczas przejazdzki moim bmw zacząłem odczuwać zauważalny brak mocy w momęcie w którym zwyle turbo zaczynało dawać kopa czyli ok 1800obr./m a po otwarciu okien zamiast gwizdu turbiny słuchać dość głośny chałas a w lusterkach widać czarny dym.

Turbo siadło a może coś innego? Jaki może być szacowany koszt naprawy? Samochodem dojeżdżamy do pracy i ciężko żeby go w tej chwili zabrakło bo kolega jest na urlopie, czy mogę tak jeździć jeszcze przez tydzień, dwa czy lepiej wziąść urlop i odrazu na warsztat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie objaw był podobny, z tym że auto jakoś jechało. Przy bucie jak wstawało turbo, było słychać gwizd i jednocześnie czarny dym. Okazało się, że pęknięte były portki zaraz za turbiną. Na postoju gwizd w ogóle nie był słyszalny. Turbina była świeżo po regeneracji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że wężyki od sterowania turbiną albo zaworek zdechł albo grucha przerdzewiała i nie ma sterowania turbiną. Opcji jest kilka. A kopcić może np dlatego, że sterownik ma założone, że dostanie więcej powietrza i leje paliwo. A jak tego powietrza nie dostanie to kopci bo ma zły skład mieszanki .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.