Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nakretki worksa kupione juz wczesniej.. Sa dwie strony wczesniej. Te posluza na zime. :)
E92 335d Stage H
  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to czas sie pochwalic. Generalnie wszyscy wiemy ze moje obecne felgi to dramat ktory wola o pomste do nieba :) (Nic dziwnego - kazda osoba mowi mi 'super auto, ale felgi to ty juz zmien' :mrgreen: ) Takie dostalem, zarzucilem na nie przejsciowe tanie laczki nexena i tak sobie jezdzilem z mysla ze w pewnym momencie wezme i kupie cos naprawde dobrego.

 

Po pierwsze - by zmiescic laczki jakie bym chcial - 255 / 275 - musialem przerobic przednia os i poustawiac przynajmniej -2 stopnie camberu :) - to juz jest zrobione. Tak wiec czas na felgi

 

Glownym piorytetem jest jak zwykle performance, a to znaczy waga. Szukalem felg 18x9 i 18x9,5 ktore maja maximum 9 kg wagi i ktore sa certyfikowane do uzytku torowego ;) Wybor padl na flowformowane APEXy ARC8:

 

2x APEX Arc8 18x9 et30 - Anthracite - waga 8.18 kg

2x APEX Arc8 18x9.5 et35 - Anthracite - waga 8.55 kg

 

Tak wiec poltora miesiaca temu zamowilem je z Californii i dzisiaj DHL dostarczyl mi dwa dropshipy do firmy, a w srodku:

35755407915_1d82bd1902_b.jpg

 

Mala animacja z unboxingu:

35755122335_ab46391cb5_o.gif

 

I takie oto kola dotarly do mnie :)

35586018122_3f583fbb3e_b.jpg

 

A przy okazji kol dotarly jeszcze takie naboje do shotguna:

35755408425_9375161186_b.jpg

 

Oraz stud conversion kit do BMW i dystanse 5mm H&Ra

35586019502_ffc57fc789_b.jpg

 

Piękne koła..... :cool2:

Opublikowano
daja rade tak jak patrze. Myslalem ze gorzej wyjda.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jak bedzie wazyc mniej niz 8kg to moze wygladac jak Ronal Teddy :D

 

Odbijam pilke Tomku:D

 

23848809171_588890ccbc_b.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano

Szybki update. Z uwagi, ze nienawidze myc felg, a dobry klocek musi jakos pylic od siebie lub od tarczy.. wiec zabralem kola na polozenie ceramiki w krakowskim KURO.

 

Na felgi wleciala ceramika ServFaces.

 

35918616706_6233f59382_b.jpg

35918617276_0957475903_b.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano
O nie :duh: szkoda ze nie zapytałeś a nie pamietam czy pisałem u siebie w temacie... Ja tez nakladalem ceramike na swoje felgi i jest to o d*** rozbic moim zdaniem praktycznie nic nie daje! :mad2: tez robilem w kuro

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
To najwyzej kasa stracona ;) Dogadalem sie po jakiejs smiesznej kasie wiec naprawde nie az tak wielka strata ;) Wychodzilem z zalozenia ze nie bede musial uzywac deironizera i bedzie po prostu mogl domyc felgi na cisnieniowce ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Ja tez tak myslalem ale juz Ci moge napisac ze niestety to tak nie dziala :( Ja zapłacilem 400... generalnie cos tam ceramika daje fakt jest latwiej domyc ale no bez jakiejs szmatki czy czegos sie nie obejdzie samo cisnienie nie wystarczy :duh:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

No to post na szybko.

 

W koncu przyszly do mnie opony. Wahalem sie miedzy Michelinami Pilot Super Sport a torowymi Toyo R888R. Wygraly te pierwsze glownie ze wzgledu na to, ze Toyo zapewno dosc szybko straci swoje wlasciwosci przez czeste cykle cieplne, bo nawet bieznik z Threadwear 100 jest do przezycia.

 

Jesli o same MPSS chodzi, problemem tutaj jest glownie fakt, ze w 2017 sa produkowane tylko do aplikacji OEM. Reszta rozmiarowki zostala zamieniona przez MPS4 i MPS4S. Niestety nastepca MPSS, MPS4S jest (przynajmniej na chwile obecna) serwowana tylko w rozmiarach 19+. Na szczescie znalazlem dystrybutora ktory sciagnal mi opony w interesujacej rozmiarowce, pomimo tego, ze opony juz wszedzie byly niedostepne. Szczesliwie opony z samego konca produkcji - 30/12/16 xD

 

35840474172_0d5f6e769e_b.jpg

 

Opony produkcji USA. Jak widac MPSS zgodnie z obiegowa opinia sa bardzo szerokie jak na swoj rozmiar, glownie z uwagi na grube scianki boczne i rant.

 

36011144345_9da78962e9_b.jpg

 

Ponizej porownanie starej tylniej opony do nowej tylniej opony - 225 vs MPSS 275

 

35877885651_9bb0615f45_b.jpg

 

-----------

 

Przed zamontowaniem kol trzeba bylo zamontowac szpilki. Wpierw czyszczenie gwintu - odrdzewiacz + odtluszczac:

 

35877886391_382e102f2b_b.jpg

 

Nastepnie pare kropel Loctite 2700 i dokrecamy szpilke z momentem 37 NM do piasty

 

35969834256_ef89e0ddd5_b.jpg

 

Tak wyglada to po skreceniu:

 

35877887381_1378e07d00_b.jpg

 

A tak wyglada tylne kolo po zamontowaniu

 

35877888831_6bda4cbf9d_b.jpg

 

----------

 

Mialem przygotowany dystans 5mm na wypadek gdyby okazalo sie, ze felga / opona na przedniej osi trze o amortyzator - info ktore otrzymalem od inzynierow z APEX'a jak staralismy sie wykminic czy obecny przedni setup KW + 18x9 255/35/18 + -2.5 stopnia camberu przejdzie. Szczesliwie okazalo sie, ze dodatkowy negatyw zostawil troszke wiekszy przeswit i nie ma potrzeby by uzywac dystansow (yay!) :D . Ponizej fotki jak to wszystko lezy. Wybaczcie kiepska jakosc i to ze auto jest dosc zaniedbane - takie fotki robocze. Jakos niedlugo zrobie sobie porzadny detailing poloze wszelakie dressingi i bedzie o wiele lepiej :8)

 

35171537684_c9e25f91e3_b.jpg

35171539204_33889f3ee1_b.jpg

36011143925_d9169d8ba3_b.jpg

35969832456_f330992c3f_b.jpg

 

I to wszystko bez obcierek i zahaczania progow :norty:

E92 335d Stage H
Opublikowano
Obserwuję twoja galerię od początku. Auto przeszło niesamowitą metamorfozę stylistyczną oraz mechaniczną. Masz konkretne podejście do tematu swój styl i szeroką wiedzę, zanim wykonasz jakiegoś moda robisz rozeznanie "doktorat" i dopiero przystępujesz do roboty. Z wielką przyjemnością czytam twoje posty bo wchodzisz poza kanony i robisz rzeczy o których zazwyczaj nikt nie słyszał. To prawie jak podręcznik ZRÓB TO SAM tylko o modyfikacjach :cool2:
Opublikowano

Myslalem ze troche wiecej bedziemy musieli czekac na efekt :norty: ale jest miazga! Jak te 275 mieszcza sie bez problemu? testowałeś z jakims wiekszym obciazeniem na tylnej osi ^^ Szpilki wygladaja genialnie! taka moja mala rada poszukaj fajniejszych dekli :twisted: moze jakies BBS czerwone/czarne moga fajnie pasowac do szpilek bo te bmw niestety kiepsko pasuja przy tej feldze :mrgreen: Sory musialem cos skrytykowac ^^

 

Czy to sa te opony co leca do M4 dla 18"?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Jestem pod wielkim wrażeniem, pięknie wszystko wyszło :clap: jestem też ciekaw wrażeń z jazdy bo zmiany są diametralne, pewnie wszystko później opiszesz :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też jestem pod wrażeniem zapału i wiedzy :cool2: jedyne co mi nie pasuje przy tych pięknych kołach to te zaciski na tyle. szukałbym jakichś tłoczkowych. i przemalowałbym je w inny kolor żeby fajnie kontrastowało z resztą auta.
Opublikowano
Obserwuję twoja galerię od początku. Auto przeszło niesamowitą metamorfozę stylistyczną oraz mechaniczną. Masz konkretne podejście do tematu swój styl i szeroką wiedzę, zanim wykonasz jakiegoś moda robisz rozeznanie "doktorat" i dopiero przystępujesz do roboty. Z wielką przyjemnością czytam twoje posty bo wchodzisz poza kanony i robisz rzeczy o których zazwyczaj nikt nie słyszał. To prawie jak podręcznik ZRÓB TO SAM tylko o modyfikacjach :cool2:

 

Dzieki :) Jak zwykle staram sie chodzic nie utartymi sciezkami oraz dosc rzetelnie i szczerze opisywac co sie dzieje z autem. Kiedys nawet sobie przygotowalem pare zdjec by porobic DIY ale uznalem ze popyt bedzie za maly a dla mnie to bedzie za duzo roboty ;-) Co prawda patrzac na to co sie z autem dzialo - temat powinien sie przede wszystkim nazywac - how to unpimp your auto xD

 

Ładnie siadło, jesteś z Torunia, albo gdzieś w miarę blisko Poznania :) ?

 

Od 3 lat w Toruniu juz nie bylem :) Blachy to patriotyzm lokalny :mrgreen: Tak to siedze sobie na poludniu Krakowa ponad pol dekady ;)

 

Myslalem ze troche wiecej bedziemy musieli czekac na efekt :norty: ale jest miazga! Jak te 275 mieszcza sie bez problemu? testowałeś z jakims wiekszym obciazeniem na tylnej osi ^^ Szpilki wygladaja genialnie! taka moja mala rada poszukaj fajniejszych dekli :twisted: moze jakies BBS czerwone/czarne moga fajnie pasowac do szpilek bo te bmw niestety kiepsko pasuja przy tej feldze :mrgreen: Sory musialem cos skrytykowac ^^

 

Czy to sa te opony co leca do M4 dla 18"?

 

Tak mieszcza sie bez problemu i wszystko nie obciera, nawet z jakims tam obciazeniem, ba to MPSS wiec jak bys wzial sobie jakies Hankooki to spokojnie 285 jest porownywalne :) ale... no wlasnie ale ;) Tylnia os ma obecnie -2 stopnie camberu (chociaz sadze ze z -1.5 tez bedzie git). Plus trzeba pamietac ze tylnia os jest po ladnej rolce, zarowno rantu - jak i wykladziny wewnatrz by nie obcierala (Marek pewnie bedzie wiedzial o co chodzi ;) )

 

Co do dekli z zamyslem sa BMW - z jednej strony dlatego, ze nie lubie jak kola udaja czyms czym nie sa, a dekielki Apexa sa takie sa by byly; z drugiej powiem tajemniczo ze wszystko jest obmyslone w mysl by poslugiwac sie paleta trzykolorowa :twisted: Oczywiscie jeszcze tego nie widac :norty:

 

Tak i nie ;) To rozmiarowka z nowego M4 o nizszym profilu - stad problem z znalezieniem opon :)

 

Jestem pod wielkim wrażeniem, pięknie wszystko wyszło :clap: jestem też ciekaw wrażeń z jazdy bo zmiany są diametralne, pewnie wszystko później opiszesz :cool2:

 

Dzieki! Ja tez ! Zwlaszcza ze wszystko obliczalem suwmiarka miarka i kalkulatorem biorac pod uwage wszelakie modyfikacje ktore bedzie trzeba zrobic, nie majac dostepu do felg i opon ;) Caly powod czemu wymienialem felgi poltora roku :D.. z wrazen moge powiedziec jedno - jest fantastycznie :) Przednia os jest tak dobra ze napewno na M3 nie wymienie :3

 

też jestem pod wrażeniem zapału i wiedzy :cool2: jedyne co mi nie pasuje przy tych pięknych kołach to te zaciski na tyle. szukałbym jakichś tłoczkowych. i przemalowałbym je w inny kolor żeby fajnie kontrastowało z resztą auta.

 

Dzieki :) Tak hamulce sa w kolejce - kiedys pisalem ze to co jest teraz to rozwiazanie tymczasowe, a ja zawsze sie zgrywam do B-T-K, ze kupie BBK Stoptecha i w sumie taki jest ciagle plan (niekoniecznie Stoptech, moze AP, moze Wilwood?). Niestety nie jest to tak naglaca modyfikacja na chwile obecna wiec pakuje finanse w inne miejsca ;)

 

Specjalnie zaciski malowalem na czerwono :D bo beda kontrastowac :3

E92 335d Stage H
Opublikowano
Jak zwylke świetnie się czyta i ogląda dokumentacje zdjęciową, powodzenia w dalszych modach :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic dodać nic ująć, wszystko zostało powiedziane. Te szpilki to taka wisienka na torcie. Gratulacje!
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za opinie :)

 

Szybka ciekawostka - powazylem stare kolo.

 

BMW Style 158 17x8 et 34 + Nexen Nfera Su1 225/45/17 - 22.7 kg

 

a tu nowe

 

Apex Arc8 18x9.5 et35 + Michelin Pilot Super Sport 275/35/18 - 20.3 kg

Apex Arc8 18x9 et30 + Michelin Pilot Super Sport 255/35/18 - 19.5 kg

 

Daje to kolejno 2.4 kg i 3.2 kg oszczednosci na wadze na kole. Pomijam wyzsza sztywnosc i o wiele szerszego laczka z o wiele lepsza mieszanka :)

Edytowane przez w1lq
E92 335d Stage H
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

To taki maly update z mojej strony...

 

Od samego poczatku auto mialo problem z swiszczeniem. Porobilem troske rzeczy, bylo lepiej - niemniej, z czasem kolejna forma swiszczenia sie pojawila. Tym razem przy doladowaniu pod obciazeniem miedzu 2.5-3.5 k rpm. Z czasem bylo tak glosne, ze bylo slychac wydechu z zewnatrz :D

 

Moja organoleptyczna diagnoza na oko - pewnie uszczelka miedzy kolektorem, a blokiem. Po zdjeciu kolektora okazalo sie, ze rzeczywiscie - na 1 cylindrze uszczelka puscila i dlatego piszczy. Ponadto drobna nieszczelnosc znalazla sie tez przy wiekszej turbinie. Jednak po glebszej analizie kolektora wyszlo, ze gorace gazy wydechowe wyrobily w nim rowek, tak wiec sama zmiana uszczelki nie zda rezultatu. Nie chcac bawic sie w skawanie ktore zalatuje desperacja, kupilem nowy kolektor, komplet uszczelek oraz komplet mocowan. Nie mam ostatnio zdrowia by siedziec w garazu (i na forum :( ), wiec oddalem auto to MPunktu by chlopacy to wymienili.

 

686x484

 

Z powyzszego obrazka wlecaly fabrycznie nowe elementy o numerkach: 01, 02x3, 05, 06 (plus rzeczy ktorych nie ma na obrazku)

 

Po wymianie, nic nie swiszczy, moc tez idzie rowniej bo nie ma ubytku na doladowaniu - tak wiec wszystko znow jest cacy :)

 

Dla potomnych - polaczenie kolektor - blok jest dosc czestym problemem wiec jakby ktos mial podobne problemy w tym silniku to tu jest odpowiedz.

E92 335d Stage H

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.