Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chce wrzucic 255/35/18 i 275/35/18. Z tego co widze dalbym rade wyhaczyc jakies 2-3 letnie Michelinow PSS :) ale po glowie mi jeszcze chodzi pelen set Toyo R888R.

 

Kiedy beda felgi i szpilki :) ? Felgi wlasnie zjezdzaja z produkcji w US ;)

 

Natomiast dzis dzieki pomocy marko0424 (dzieki :8) ) takie cuda sie podzialy:

 

34701199073_04fa690480_z.jpg

E92 335d Stage H
  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chce wrzucic 255/35/18 i 275/35/18.

 

 

Zalecenie producenta:

przód felga 8" 225/40/R18 = 637,2mm

tył felga 8,5" 255/35/R18 = 635,7mm

Co daje nam różnice miedzy osiami Przód<=>Tył 1,5 mm (0,2 %)...

 

Ty chcesz wsadzić:

przód 255/35/R18 = 635,7mm

tył 275/35/R18 = 649,7

Co daje nam różnice miedzy osiami Przód<=>Tył 14 mm (2.15 %).

 

Nie obawiasz się że zacznie głupieć elektronika (ABS, ESP, itp.) ?

Opublikowano

Niezbyt. W US smigaja na podobnych setupach i jest bezproblemowo. Nie widzialem by choc raz ktos napisal o problemach z elektronika w setupie bez reversed rake i reversed stagger. Ja osobiscie wole jak opony same beda prowokowac naturalny rake. Z reszta identyczny setup rozbieznosci miedzy przodem a tylem jest w m3.

 

Niemniej wybor jest przemyslany, chociaz idealnie wolalbym setup 275 squared.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Problemy zwykle pojawiaja sie przy 4x4 jak zaczniesz kombinowac z rozmiarem, tu praktycznie nie ma to znaczenia byle na osi byly takie same :) Ja mialem 225/40/18 265/35/18 teraz mam 245/35/19 i 255/35/19 i nie mialem problemow :)

 

@w1lq ciekawe czy zmiscisz 255 na przod bo u mnie 19" to bez szans juz te 245 przy skrecie delikatnie otra nadkole i wyczyszcza z brudu :lol:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Z -2.5 stopnia camberu powinno isc bez problemu. Ba jeszcze bede mial 5mm dystansu ;) Bardziej mnie martwi tyl ale mam nadzieje ze rolka dala rade :)

 

Niestety PSS jak i R888R sa bardzo szerokie wiec efektywnie to wrecz 285 z tylu xD

E92 335d Stage H
Opublikowano
nie chodzi mi o nadkola (w sensie blodniki itp) chodzi o czesc nadkola ktora jest z przodu i tylu (czyli jak patrzysz na kolo to lewa i prawa strona) Jak nie zapomne zrobie i podesle fotke :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Wiem :) ale jak zmienisz camber i postarasz sie o maksymalny bazowo mozliwy castor powinno byc ok bo 'contact patch' kola sie zmienia i kolo sie inaczej uklada podczas obrotu ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Powiedzmy ze bez modyfikacji kol bym nie zamontowal ;) tak wiec czekalem... a wpierw auto musialem doprowadzic jakkolwiek do stanu mechanicznie. To ze kola sa dramatem wiem od poczatku i mowi mi to kazda osoba ktora widzi to auto xD "Fajne auto.. ale strasznie ch**** te felgi"
E92 335d Stage H
Opublikowano

Jesli chodzi o rozmar felg to ;)

 

18x9 et 30 oraz 18x9.5 et 34. Na przod jeszcze wleci dystans 5mm by ominac amortyzator.

 

Jesli chodzi o czesci to tak:

Wahacze gorne - 31102283575 // 31102283576

Wahacze dolne - 31102283577 // 31102283578

Ramie od czujnika AHL - 37142283867

 

Oba komplety mozesz kupic z TRW - TRW produkuje OE i ma popilowane znaczki M i BMW ;) Ramie od AHL tylko OEM.

 

Jesli chodzi o rozporke to praktycznie wszystko z tego -> REALOEM

 

Od siebie dorzuce jeszcze, ze warto wymienic top mounty na jakies cambery i warto dorzucic wzmocnienia kielichow (ktorych ja akurat nie wrzucilem ale wrzuce przy okazji)

 

Drazki kierownicze sa od normalnego 35d tylko troszke solidniejsze.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Tak ;) wszystkie wahacze z M3 sa TRW i sa dostepne od TRW za 1/3 ceny, wiec po taniosci. Tylnia os jest o wiele bardziej problematyczna co prawda, bo tam tylko 2 wahacze sa przechodnie...
E92 335d Stage H
Opublikowano

Wazniejsze na chwile obecna jest - czy to siadzie :3 bo obecnie to wszyskto opieram o wyliczenia. Kola powinny sie pojawic jakos za 2-4 tyg ;)

 

Niemniej zdecydowalem sie na opony - Michelin Pilot Super Sporty. Bralbym Toyo R888R... ale boje sie tego ze ciagle heat cyclowanie opon szybko je zajedzie. Moze jakos w przyszlosci ;-)

E92 335d Stage H
Opublikowano
Ooo a to Ciekawy news nie wiedzialem ze TRW robi na pierwszy montaz myslalem ze LEMFORDER ;)

 

lemforder robil dla zwyklych a TRW dla M3 z tego co sie orientuje

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ale masz racje TRW to shit, nikt nie twierdzi ze M3 to jakis bardzo jakosciowy produkt. To samochod ktory ma przetrwac dwa lata gwarancji i 100000km przebiegu, mozna to robic na pod zespolach z niskiej polki.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wszystkie te OEMowe rzeczy tbh to shit ;) Trzeba sobie zdawac sprawe z tego ze to tylko komponent, ktory trzeba powymieniac.

 

Np nie umywa sie to do wahaczy z Hardrace... ale cenowo OEM sie wydaja tanie, a imo lepiej wymienic co jakis czas niz miec raz na zawsze ;-)

E92 335d Stage H
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to czas sie pochwalic. Generalnie wszyscy wiemy ze moje obecne felgi to dramat ktory wola o pomste do nieba :) (Nic dziwnego - kazda osoba mowi mi 'super auto, ale felgi to ty juz zmien' :mrgreen: ) Takie dostalem, zarzucilem na nie przejsciowe tanie laczki nexena i tak sobie jezdzilem z mysla ze w pewnym momencie wezme i kupie cos naprawde dobrego.

 

Po pierwsze - by zmiescic laczki jakie bym chcial - 255 / 275 - musialem przerobic przednia os i poustawiac przynajmniej -2 stopnie camberu :) - to juz jest zrobione. Tak wiec czas na felgi

 

Glownym piorytetem jest jak zwykle performance, a to znaczy waga. Szukalem felg 18x9 i 18x9,5 ktore maja maximum 9 kg wagi i ktore sa certyfikowane do uzytku torowego ;) Wybor padl na flowformowane APEXy ARC8:

 

2x APEX Arc8 18x9 et30 - Anthracite - waga 8.18 kg

2x APEX Arc8 18x9.5 et35 - Anthracite - waga 8.55 kg

 

Tak wiec poltora miesiaca temu zamowilem je z Californii i dzisiaj DHL dostarczyl mi dwa dropshipy do firmy, a w srodku:

35755407915_1d82bd1902_b.jpg

 

Mala animacja z unboxingu:

35755122335_ab46391cb5_o.gif

 

I takie oto kola dotarly do mnie :)

35586018122_3f583fbb3e_b.jpg

 

A przy okazji kol dotarly jeszcze takie naboje do shotguna:

35755408425_9375161186_b.jpg

 

Oraz stud conversion kit do BMW i dystanse 5mm H&Ra

35586019502_ffc57fc789_b.jpg

E92 335d Stage H
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Od dawna podziwiam Twoja wiedzę i determinację w tym projekcie ! Świetne koła ;)
Opublikowano

A dzieki :) Niestety do montazu jeszcze troszke bo sciagam MPSSy w 275 a ze to opona ktorej juz nie produkuja to sie troszke naczekac musze na ostatki.

 

Tomku -> Macht Schnell 75mm

E92 335d Stage H

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.