Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Jak wygląda trakcja 535d z RWD przy wyłączonej kontroli ?

Standardowa skrzynia automatyczna i powiedzmy takie dwa przypadki:

 

1) pełny gaz z postoju.

2) jedziemy spokojnie 50-60km/h i nagle wciskamy pełny gas

2a) w trybie automatycznej zmiany biegów

2b) w trybie ręcznej zmiany biegów

 

 

Pytam o to ponieważ w moim 330d RWD z lekkim chipem (ok 270 KM) to przy nagłym wciśnięciu gazu z wyłączoną kontrolą potrafi zerwać przy 60 km/h, a przy 90 km/h wyraźnie tańczyć.

Opony mam 18/40/235.

 

A tutaj jest ponad 300 km w standardzie.

 

 

Dzięki i pozdrawiam,

Michał

Opublikowano
Jakieś pipki masz tam a nie opony, jakbyś miał 255 podejrzewam ze by problemu nie było. Moim zdaniem trakcja przy 535d bedzie oprócz pierwszego przypadku jak ruszysz z butem w podłodze.
Opublikowano

Micheliny Pilot coś tam , 1 roczne.

Dzięki za pocieszenie, nie mniej no właśnie nie do końca byłbym o to taki spokojny.

Może 275 się uda włożyć na tył. To ma mieć 800 Nm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie w 330d 600Nm i 250 KM opony szerokość 245 i zrywa na 3 biegu przy około 70 - 80 km/h, więc opona musi być jeszcze dużo szersza aby nie zrywało w 535d
Opublikowano

Dzięki !

Potrzebuję właśnie takich statystyk, żeby podjąć decyzję pomiędzy RWD i 4x4.

Kumpel ma M4 295 na tył, 550Nm (oczywiście przełożenie inne niz disel, wiec odpowiada pewnie jakies 750Nm w dizlu) i mówi, że z wyłączoną kontrolą to i na 3 biegu mu zrywa, ale że M robią tylko RWD, więc nie miał wyjścia.

 

Jeszcze pytanie, czy np. inne opony mogą pomóc ze względu na inne klejenie.

Dużo mówią o :"Dunlop SP Sport Maxx RT "

 

Swoją drogą jak to jest w takich corvetach i innych co mają szerokie kapcie ? To pewnie jest jakieś 600 a i tak zrywa poniżej 100.

 

 

Ciekawe, czy ktoś jest tu na forum, kto ma 800Nm i RWD i jak sobie radzi.

Opublikowano

Miałem te Dunlopy i powiem szczerze ze dla mnie były przeciętne. Obecnie mam Micheliny PilotSuperSport i to jest zupełnie inna liga. Świetne miałem tez Continentale ContiSportContact 5 a teraz wyszła już 6tka.

Te dwie mogę z całym sumieniem polecić.

A swoją droga to już lada moment M-ki bedą w napędzie 4x4 wiec kolega będzie mógł wybierać :D

Opublikowano
Tak, taki switch jak przy hard-topie. Odpinasz cały przedni napęd i zostawiasz w garażu ;-)
Opublikowano
Przy dużej mocy ma zrywać z rwd - w końcu po to kupujemy RWD i dużą moc, no nie?
Opublikowano
Po zaczipowaniu mam 770 Nm i kapcie 4 x 245. Nawet ze startu trudno stracić trakcję. Na codzień to bardzo pożądana cecha, ale czasem marzy się taki switch.
Opublikowano

Parę samochód w życiu się miało i parę zestawów opon :

 

Continental według mnie ma miętko gumę i opony szybko się zużywają . Miałem nokiany bdb opony ,Brigstone jak najbarziej fulda może być . good year okej .

 

Ale na chwilę obecną jestem posiadaczem opon MICHELIN pilot sport 3 na felgach 19stkach i jednak tu nie płacimy za "znaczek i napis"

cichutkie opony na felgach 19stkach myślałem że będzie jak wóz na drewnianych kołach a jest komofortowo i cicho . Za jakość płacimy.

Zobaczę jak z ścieralnością mam nowe opony ale słyszałem że tak szybko się nie zużywają

Opublikowano

Odnośnie zużycia mam te same odczucia. Conti dosłownie znikały w oczach.

A Micheliny ścierają się w normalnym tempie.

Opublikowano
Skoro mowa juz o Conti i Michelin, to ja cos powiem o Brodgestone. Od zawsze jeżdzę na Brodgestone i potenza ma dość twarda mieszankę. Opona sie praktycznie nie zużywa. Takie sa moje odczucia. Po 7 latach jeżdżenia zostało mi 3.5-4mm, opony wrzuciłem juz ze starości i znowu kupiłem potnze :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też nigdy Bridgestone, mam niedobre doświadczenia z modelem Dueller H/P Sport, wcześniej z Potenza RE.

Zgadzam się, że zużywają się wolno, ale są bardzo twarde - przez co nie "kleją" się dobrze do drogi.

 

Coś za coś, albo opona jest bardzo przyczepna przez co szybciej się zużywa, albo twarda, wtedy z przyczepnością gorzej.

Każdy musi znaleźć sobie swój "złoty" środek.

Mnie najlepiej jeździ się właśnie na Continentalu i Dunlopie.

Ale jak widać - ilu kierowców, tyle opinii :D

Opublikowano

Nt Bridgestone mam te same odczucia, tym samym jest to chyba jedyny konsensus osiągnięty na forum internetowym :)

Kupiłem teraz te nowe Conti 6, bardzo dobre, podobają mi się, trochę chyba twardsze niż conti 5. 255KM, rwd, tylko 225mm z tyłu i nawet na lunch control nie zrywa przyczepności. A trochę tańsze niż PSS.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.