Skocz do zawartości

Cały czas pracuje kontrol trakcji [318i]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem ponieważ auto na 16 calowych oponach jeździło dobrze, czasem mialem wrażenie że skręcanie w lewą stronę jest dłuższe, a gdy kręcimy w prawą to razu skręca.

To wszystko na oponach 16 calowych. Dodam, że auto miało robione przednie zawieszenie (wahacze i inny osprzęt). Dzisiaj założyłem 17 calowe felgi z oponami. Fakt skręca się ciut ciężej ( ale mnie sie podoba )

Problem jest taki, że auto po wyjechaniu na asfalt skręciło mocno w lewo.. Czasem odbija sobie w prawo. Trzeba trzymać kierownicę, ale nie zawsze, bo raz jedzie prosto..

Dodam, że jak wyłączę kontrole trakcji to jest w 90% wszystko okej, nie pocę rąk, auto nie skręca sobie co jakiś czas. Wiem, że za kilka dni przyzwyczaję się do tego i będę czuł się jak na 16stkach..

No ale dziwi mnie ten fakt, że tak się dzieje.

Zbieżność była robiona, samochód ma całe prowadnice = brak dzwona. Felgi są proste, opony w bardzo dobrym stanie, przednie mają tylko mocniej zjechany bieżnik, ale nadają się do jeszcze na 2 sezony = Dobry bieżnik, ale nie najlepszy.

Tył za to ma praktycznie nowe opony. Opony dunlp sport maxx rt najnowsza odmiana.

 

Proszę grzecznie moderatora o nie zamykanie tematu. Szukałem odpowiedzi, ale nie znalazłem. :(

 

Jutro mam wizytę w ASO, może sprawdzą? Pewnie za takie błahe rzeczy sobie policzą.. Ile? :[

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pięknie się opisałeś ale nie podałeś najważniejszego: szerokość opon. Jak masz na przedniej osi 225+ i koleiny na drodze to w sumie normalne, że rzuca po drodze, a kierownicę trzeba trzymać kolanami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy takiej szerokości nie dziw się, że na koleinach/dziurach zarzuci autem. Za to na równej drodze powinna jechać jak po sznurku. Ja mam na lato 215 i też czuję różnicę po zimowych 205 ale nie znowu aż taką, żeby się DSC musiało włączać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Praca DSC nie jest związana z rozmiarem opon. Układ nie powinien się włączać tylko dlatego że są trochę szersze opony z przodu.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Niestety, ale problem leży po naszych dziadkowskich drogach. Byłem nie dawno w Niemczech...przy duzych predkosciach mozna nogami sterowac kierownicą... albo przejść się na fotel pasażera..

Tragedia, tam gdzie mi tak autko lata z lewej na prawej, miałem mały wypadek z zającem... A Asfalt położony tam był rok temu. Nie ma dziur, ale auto tak ściąga że szok..

Masakra, jakie to żałosne :|

Opublikowano
Poważnie twierdzisz, że po przekroczeniu granicy wszystkie problemy ustały? Przecież to jakiś absurd. Zresztą, na lato mam koła 18", jeździłem po koleinach i jakoś DSC mi się nie włączało.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Drogi jakie są to są ale zacznij szukać przyczyny u siebie w aucie, bo nie jest to normalne nawet przy najgorszej nawierzchni.
Opublikowano

Nie wszystkie, ale mówię o konkretnym przypadku.

Zresztą i tak sprawdzę zawias jeszcze raz. :D

 

PS: DSC włącza się jak mocno mu wciskam gazu i skrecam... W takich przypadkach.. Załóżmy.. W normalnej jezdzie nie.

 

Ale chodzi mi o prace DSC, jak nie świeci się kontrolka.. Nie wiem jak to nazywać.

Po prostu czuć ze koła same się sterują? Jak skręcam to np. czuje ze on sam skręca w ten zakręt.. jakby sam pierwszy zaczynal..

Nie wiem, czy nie jestem upośledzony, czy to jakiś system BMW.. czy po prostu cos z oponami, albo zawiasem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.