Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Samochód z USA a nie z Niemiec

http://www.bmw-check.com/foto/usa/19/01.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/usa/19/02.jpg

 

W lutym by urealnić bajkę założyli nawet niemieckie blachy

http://www.bmw-check.com/foto/usa/19/03.jpg

 

Numer podwozia WBAWB73507P021286

Kod typu WB73

Typ 335I (USA)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2006-09-22

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S2C6A LM RAEDER STERNSPEICHE 189 MISCH. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4NAA INNENSPIEGEL MIT DIGITALEM KOMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5GAA ALARMANLAGENVORBEREITUNG Inst. autoalarmu

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S840A HOCHGESCHWINDIGKEITSABSTIMMUNG Dostos. do wysokich prędkości

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzućmy cały opis:

 

Lot #11925680

Odometer: 0 mi. (NOT ACTUAL)

Highlights: Enhanced Vehicles

Primary Damage:FRONT END

Secondary Damage:REAR END

Est. Retail Value:$30,112 USD

Repair Est:$17,086 USD

Body Style:COUPE

Color:GRAY

Engine Type:3.0L 6

Drive:REAR-WHEEL DRIVE

Cylinder:6

Fuel:GAS

Keys: NO

 

Location:PA - PHILADELPHIA

Sale Date:Fri. Jun 11, 2010

 

11925680_1X.JPG11925680_2X.JPG

11925680_3X.JPG11925680_4X.JPG

11925680_5X.JPG11925680_6X.JPG

11925680_7X.JPG11925680_8X.JPG

11925680_9X.JPG11925680_AX.JPG

 

Przebieg w USA już był nie za mały w stosunku do tego co ma w tej chwili, a minęło prawie 6 wiosen od tego czasu - ponad 116 tys. km

http://www.salvagedb.com/search?q=WBAWB73507P021286

 

A że pochodzenie z Niemiec, no ma, a i zakup wewnątrzwspólnotowy też pewnie był w Bremerhaven ;) .

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Huhuuu... to prawe przednie kolo nie wyglada za dobrze. Jesli wpis z przebiegiem 72727mil byl w 2010r. to teraz bedac naprawionym moze miec te 15o.ooo km? Tak mysle, moze dlugo stal po kolizji.

Dzieki za info i fotki.

 

Rozumiem że kuszą Cię te ma maksa wyretuszowane i powyciągane fotki z otomoto, ale to jest auto po dzwonie, zostało naprawione byle jak, do tego jeszcze drugi raz dostało założony byle jak M-pakiet już w Polsce. Normalny użytkownik próbuje przynajmniej dopasować błotniki do reszty samochodu zanim się bierze za zakładanie m-pakietu.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum,

na początku chciałbym się przedstawić, mam na imię Bartosz i samochodami zajmuje się od małego dziecka, mój tata pracował w branży motoryzacyjnej. Na szczęście mi od kilkunastu lat udało się połączyć pasję do samochodów z życiem zawodowym.

Sprzedaję bardzo dużo samochodów marki BMW i mam bardzo wielu zadowolonych klientów, sam jestem miłośnikiem marki, posiadam:

BMW E38 Alipina oraz BMW M3 E30 i doskonale wiem co znaczy stan idealny, średni oraz "szrot". Zawsze staram się rzetelnie, konkretnemu zainteresowanemu udzielić wszelkich

informacji na temat sprzedawanego samochodu zgodnie z posiadaną wiedzą.

 

Pokrótce opiszę historię w/w samochodu:

auto BMW 335i nabyłem w drodzę rozliczenia za inny samochód - na rynku niemieckim, podkreślam w Niemczech, bo również sprzedaję samochody na rynku niemieckim. w/w auto od przeszło czterech lat zarejestrowane jest w Niemczech, czego potwierdzeniem jest niemiecki mały oraz duży Brief, w którym wyraźnie jest napisane, kiedy auto zostało zarejestrowane na terenie Niemiec. Dodatkowo auto posiada dokumenty z niemieckich przeglądów TUV, więc pisanie, że auto ma założone niemieckie tablice dla "picu" przez osoby które nigdy nie widziały tego samochodu ani nie rozmawiały ze mną telefonicznie jest wielce nieprofesjonalne i przykro mi, że na tak zacnym forum, w żyłach forumowiczów płynie taka "gorycz".

Wszystkim osobom , które telefonują do mnie w sprawie tego samochodu mówię, iż według mojej wiedzy auto było lakierowane z obydwu stron i nie jest to żadna tajemnica dla nikogo, wywnioskowałem to na podstawie moich oględzin, ponieważ zdjęć nie posiadałem, a zdjęcia tu zamieszczone potwierdzają jedynie moje przypuszczenia. Uszkodzenia, które są widoczne na tych zdjęciach, to nie jest nic strasznego, żaden element konstrukcyjny tj. podłużnice, progi, dach nie jest uszkodzony.

Każdy z forumowiczów przypuszczam, że wie, iż nie jest to samochód, którym jeździ się do kościoła, tylko auto do ostrej jazdy i wystarczy uderzyć w krawężnik, pęknie wahacz i koło tak właśnie wygląda, nieraz tego doświadczyłem, biorąc udział w zawodach BMW Challenge lub innych imprezach sportowych, w żaden sposób nie zmienia to geometrii auta. Poza tym auto sprzedaje nie jako totalną igłę, której wartość rynkowa jest około 18 tys. Euro, tylko jako auto z dwoma malowanymi bokami w cenie 13 tys. Euro ( z zapłaconą akcyzą na rynek polski) - co jest dużo poniżej wartości rynkowej. W ogłoszeniu również nie zaznaczyłem, że samochód jest bezwypadkowy, więc bardzo przykro mi jest czytać takie ironiczne uwagi w stylu " ciekawe jakie inne auta z USA ma w ofercie ten dealer" ponieważ ciężko pracuję na to, aby sprzedawać jak najlepsze auta i wkładam dużo serca w to co robię.

Odnośnie zdjęć, jeżeli ktoś stara się aby zdjęcia były ładne, czyści samochód, dobiera odpowiednie miejsce i kupuje aparat za parę tysięcy, czy to oznacza, że jest oszustem, który retuszuje zdjęcia i ukrywa jakieś niedoskonałości?

 

Z wyrazami szacunku, dla wszystkich Forumowiczów i fanów BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?Jak dobrze zrozumiałem to

Nie wiedziałeś że auto zza oceanu

"Wiedziałeś"ż auto częściowo lakierowane, ale oczywiście nie wiedziałeś jak było uszkodzone.

Kiedy zobaczyłeś te zdjęcia od razu stwierdzasz, że elementy "nośne" nie były uszkodzone.

Nie zaznaczyłeś że auto bezwypadkowe i chwała ci za to, tylko nie do końca, bo nie zainteresowałeś się co tak naprawdę się działo.

To tak na szybko moje wnioski wynikające z twojego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odnośnie zdjęć, jeżeli ktoś stara się aby zdjęcia były ładne, czyści samochód, dobiera odpowiednie miejsce i kupuje aparat za parę tysięcy, czy to oznacza, że jest oszustem, który retuszuje zdjęcia i ukrywa jakieś niedoskonałości?

 

Dorzuć parę stówek i oddaj to do lakiernika na lakierowanie dołożonych elementów w kolor auta i porządne spasowanie, nikt Twoim aparatem ani fotoshopem nie jeździ.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie ale sprzedawca powinien wiedzieć co sprzedaje tym bardziej, że nie jest to auto za 5 tys. Po zakupie powinien trafić na bęben tak jak robi się to tutaj na forum + wizyta w serwisie albo chociaż jakimś warsztacie, który sprawdzi mechanikę i nadwozie pod kątem przeszłości wypadkowej. Klient ma wtedy pełna informację i wie z czym się mierzy. Poza tym sprzedawca wygląda na profesjonalistę, czego tutaj powiedzieć nie można. Nie trzeba mieć aparatu za kilkanaście tysięcy do tego interesu.. dobre auto zawsze się sprzeda... nawet z lipnymi zdjęciami :) A tą kasę z aparatu zainwestował bym w dojście do serwisu BMW i Carfax'u ;)

 

Btw. nawet zdjęcia pod kątem nie ukrywają jak fatalnie jest ta fura naprawiona... kolor jak mozaika wszędzie inny, krzywe wszystko łącznie z zaślepkami od spryskiwaczy, szczeliny w cały świat... bez sensu ogłaszanie go w takim stanie. Rozbity wyglądał dużo lepiej moim skromnym zdaniem niż teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.