Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

w E87 z 2006 r. coś mi stuka w tyle auta. Najczęściej przy ruszaniu na światłach i zmianie z 1 na 2 bieg, przy lekkim zahamowaniu i dodawaniu gazu. Hałas pojawia się w chwili zwalniania sprzęgła i dodania gazu. Wymieniłem tarcze hamulcowe, klocki i nadal występuję. Ogólnie hałas podobny do uderzenia tłumikiem o asfalt, dźwięk uderzeń blachy, metalu. Oczywiście przeglądając auto na podnośniku nic nie widać. Miał ktoś podobny problem? Co to może być?

Edytowane przez procet
Opublikowano
tylny most? Też ostatnio grzebałem w necie w tej sprawie i ludzie z identycznymi objawami pisali że to była wina mostu. Sam szukałem bo u mnie wyje tylko na 4 i 5 biegu gdy zpuścisz nogę z gazu przy wyższych prędkościach (100km/h). Pewien nie jestem, ale może Ci to coś pomoże :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Tak to wygląda. Jeśli to tylny most, to wymaga drobnej naprawy czy raczej grubsza sprawa?

Nagram wkrótce dźwięk i wrzucę plik.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tego to już nie wiem, ale ja zamierzam sie do tego zabrać samemu :) Nie wyglada to najgorzej patrzac po jakichs tutorialach

Cześć jak sytuacja zabrałeś się za to? pozdrawiam

Opublikowano

Nie miałem czasu nagrać. Ale rozmawiałem z mechanikiem. Mówi, że zna sprawę i ogarnie. Nie pamiętam jak to nazwał. Mówił, że to jakieś elementy które są zaciśnięte podczas jazdy i zwalniają się kiedy damy auto na podnośnik. Pewnie z tego powodu wielu mechaników nie może znaleźć przyczyny. Z tego co mówił koszt około 250-300 zł z robocizną.

 

A i jak byłem ostatnio na wulkanizacji, zaobserwowałem klienta z tym samym problemem w BMW (zdaje się 3-ce). Dokładnie ten sam stukot jak u mnie, kiedy wjeżdżał na stanowisko i później na wyjeździe :roll:

Opublikowano
Nie miałem czasu nagrać. Ale rozmawiałem z mechanikiem. Mówi, że zna sprawę i ogarnie. Nie pamiętam jak to nazwał. Mówił, że to jakieś elementy które są zaciśnięte podczas jazdy i zwalniają się kiedy damy auto na podnośnik. Pewnie z tego powodu wielu mechaników nie może znaleźć przyczyny. Z tego co mówił koszt około 250-300 zł z robocizną.

 

A i jak byłem ostatnio na wulkanizacji, zaobserwowałem klienta z tym samym problemem w BMW (zdaje się 3-ce). Dokładnie ten sam stukot jak u mnie, kiedy wjeżdżał na stanowisko i później na wyjeździe :roll:

 

 

Dzięki daj znać proszę jak będziesz miał załatwioną sprawę, żebyśmy się dowiedzieli co to :) pozdrawiam

Opublikowano
Tego to już nie wiem, ale ja zamierzam sie do tego zabrać samemu :) Nie wyglada to najgorzej patrzac po jakichs tutorialach

Cześć jak sytuacja zabrałeś się za to? pozdrawiam

 

Mam teraz sporo na głowie i nie mam się kiedy za to zabrać :P Jak ruszę z tematem to dam znać :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
sprawdz tłumik drgań od dyfra

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.