Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak w temacie mam E46 z silnikiem n42b20 tym 143 konnym i nie pokoi mnie jedno a mianowicie na bagnecie podczas sprawdzania stanu oleju widać białą maź miałem tak w zimie wymieniłem olej na castrol 5W30 i myślałem,że już tego nie będzie ale jednak nadal się zbiera ta maź.Dodam,że autem często jeżdżę na odcinkach 8km.Płynu chłodniczego nie ubywa może znikoma ilość.Niech ktoś mi powie czy jest o co się martwić czy też nie ;)
Opublikowano
podobno w tych silnikach to norma. krótkie odcinki też swoje robią. przegoń go na trasie i wtedy zobacz ale pewnie maź nie zniknie.
Opublikowano
wyczyścić. znajdź wąż do odmy i zobacz czy na pewno jest zapchana. wąż powinien znajdować się w pokrywce zaworów ale gdzie jest dokładnie odma niestety nie pamiętam
Opublikowano
Na razie tego w sumie nie będę ruszał maź pojawia się na bagnecie ale pod korkiem jej nie ma a słyszałem,że ta maź trochę uszczelnia silnik i jeżeli jest i wszystko śmiga to lepiej nie ruszać więc chyba jednak będę tak jeździł :)
Opublikowano
nie słuchaj bzdur, silnik mają uszczelniać uszczelki a nie syf który się w nim gromadzi. przegoń auto w trasie ale tak jak mówiłem wcześniej może to nic nie dać.
Opublikowano
Przegoń auto na trasie a później odkręć korek od wlewu oleju na parę minut, woda odparuje i będzie znacznie mniej masła przy robieniu krótkich tras.
Opublikowano

Odmy zmieniać nie trzeba, jeżeli działa prawidłowo. Jeżeli majonez jest od niedogrzanego silnika, to po kiego wymieniać całą odmę?

 

Samochód wyje? Siorbie po wyciągnięciu bagnetu? Lepiej najpierw zdiagnozować, niż wymieniać pół samochodu w ciemno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.