Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
530i nie trzymają w ogóle mocy, w seri powinna mieć 231km, a wyszło 190 pare km."

 

to bez sensu porównanie, z 530i został tylko znaczek na klapie a nie zdrowy samochód.

 

Jakie 530i nie trzymają mocy: M52B30, N52B30 czy N53B30, wszystkie?

 

 

ale 320D zje 325i np. No juz 330i nie (258 KM)

 

wątpię, chyba że obaj ruszymy przy 80 km/h na 4. biegu, wtedy lepiej się zbierzesz (mimo czterech garnków, ale dzięki turbo).

 

Możemy obaj ruszyć przy 120 km/h na 3. biegu i sprawdzimy kto jak odjedzie :mrgreen: :lol:

 

Poza tym kwestia automat vs manual. Kolega ma automat, jak ktoś nie ogarnia manuali to na starcie ma kiepsko.

 

330 i na starcie nie jest jakoś o wiele szybsze niż 325i. (6,8s vs 6,1s do 100 km/h papierowe). Różnicę (a nie tylko ułamki sekund) widać od 120 km/h wzwyż.

Edytowane przez B-T-K
  • Odpowiedzi 265
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
190 to sa zapchane katy. To nie 530i nie trzyma mocy tylko kolega nie wymienil katow ale 2.0 diesel to taki maly zapierdalacz faktycznie, no i waga piatki wieksza ale 320D zje 325i np. No juz 330i nie (258 KM)

 

Tylko no dalej masz odglos traktora i skodzisz srodowisku i zdrowiu ludzi w duzym wiekszym stopniu niz benzyna mimo nizszego spalania.

 

dlatego DPF jest na miejscu, auto nie puści dymka, a co drugi diesel na forum na przelocie i dymu jak cholera :D powinni się wziąć za badanie emisji spalin i skończyło by się wycinanie. Co do spalania to w mieście nie mówie że jest to oszczędny samochód bo pali tyle samo co 3.0d, raj zaczyna się na trasie, gdzie spalanie wychodzi mi ok. 6 litrów.

Opublikowano
530i nie trzymają w ogóle mocy, w seri powinna mieć 231km, a wyszło 190 pare km."

 

to bez sensu porównanie, z 530i został tylko znaczek na klapie a nie zdrowy samochód.

 

Jakie 530i nie trzymają mocy: M52B30, N52B30 czy N53B30, wszystkie?

 

 

ale 320D zje 325i np. No juz 330i nie (258 KM)

 

wątpię, chyba że obaj ruszymy przy 80 km/h na 4. biegu, wtedy lepiej się zbierzesz (mimo czterech garnków, ale dzięki turbo).

 

Możemy obaj ruszyć przy 120 km/h na 3. biegu i sprawdzimy kto jak odjedzie :mrgreen: :lol:

 

Poza tym kwestia automat vs manual. Kolega ma automat, jak ktoś nie ogarnia manuali to na starcie ma kiepsko.

 

330 i na starcie nie jest jakoś o wiele szybsze niż 325i. (6,8s vs 6,1s do 100 km/h papierowe). Różnicę (a nie tylko ułamki sekund) widać od 120 km/h wzwyż.

 

Lepiej zakończyć temat, bo widzę każdy będzie bronić swojego. Koniec tematu bo nie chcę tu śmietnika. Ale jak byś był we wro to można się gdzieś ustawić ;) od 0, 40 czy 120, no chyba że od 200 od razu :lol:

Opublikowano
Oj zdziwiłbyś się jak 335d po sofcie i na przelocie potrafi nie kopcić prawie że wogóle, moja sporadycznie puści przy pełnym gazie, Rivasi widział. Kwestia stanu auta i programu bo np. 320d mi kopciło mimo 195KM
Opublikowano
Lepiej zakończyć temat, bo widzę każdy będzie bronić swojego.

 

spoko, ja się nie upieram przy swoim :cool2: wywołałeś temat więc przyłączyłem się do dyskusji.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Odebrałem z malowania progi Performance, zamontowałem. Kilka fotek poniżej, niebawem większa aktualizacja ;) ale potrzebuje jeszcze ok. tygodnia żeby ukończyć :D

 

Wymieniłem wszystkie kołeczki do mocowania progów, żeby wszystko ładnie się trzymało.

 

http://i64.tinypic.com/ifsjfn.jpg

 

http://i63.tinypic.com/103fxc7.jpg

http://i64.tinypic.com/551fyd.jpg

http://i68.tinypic.com/crfpx.jpg

Opublikowano
et no pieknie ci te progi wyszlyiten lakierek hmm poezja :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dzięki panowie za komentarze ;)

 

Pięknie :D

Będą naklejki na progi ;)?

 

Naklejek nie będzie, ma być czarno :D

 

Zrobię małą aktualizację:

 

Jestem w trakcie przeróbki przodu na LCI:

 

Kupiona maska, już założona na aucie:

 

http://i67.tinypic.com/34hxkbd.jpg

http://i64.tinypic.com/2ewhcf6.jpg

 

Zderzak, w poniedziałek do odbioru od lakiernika, do niego wszystkie nowe kratki, spinki, śrubki :D

 

http://i67.tinypic.com/2100pkn.jpg

http://i67.tinypic.com/25syfsw.jpg

http://i64.tinypic.com/2rf3h9e.jpg

http://i66.tinypic.com/34g4rww.jpg

 

Nerki ori Performance:

 

http://i68.tinypic.com/24qkcr4.jpg

http://i64.tinypic.com/3503xol.jpg

 

Splittery do przedniego zderzaka, przymierzyłem na auto taty, w poniedziałek do odbioru wraz ze zderzakiem:

 

http://i65.tinypic.com/2mcuo43.jpg

 

Wpadł też podłokietnik z wersji po lifcie:

 

http://i63.tinypic.com/2j2b18x.jpg

 

 

Chce kupić też przednie lampy xenon dynamic, lecz graniczy to z cudem, na całym allegro są dwa komplety, jeden pojechałem kupować, lecz na miejscu okazały się dramatyczne, wypływający sylikon, dwie z różnych roczników, brak przesłonki kierunkowskaza. Totalna strata czasu. Gdyby ktoś wiedział , gdzie kupić albo miał takowe lampy to proszę o info ;) Rozważę też zakup lamp nie skrętnych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Efekt końcowy, przód ukończony, auto w pełni ogarnięte na LCI- przód, tył, całe wnętrze :D

 

 

http://i63.tinypic.com/2dbmckl.jpg

http://i67.tinypic.com/2mwi61h.jpg

http://i68.tinypic.com/2ymh8pg.jpg

http://i66.tinypic.com/16j2ebp.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ładna! Liczyłeś ile już wpakowałeś kasy w auto? :wink:

 

Pokaż lepiej tą swoją 335i ,galerie zakładaj :)

Opublikowano

Patrz jak mnie znalazł :mrgreen:

Za tydzień powinna być do odbioru. Odezwę się jak obiecałem :wink:

Dopiero w poniedziałek zaczęliśmy z tematem. Chłopaki nie mieli czasu wcześniej.

Opublikowano
Idealnie wygląda :mrgreen: jak możesz to podaj liste cześci potrzebnych do przejscia na LCI :mrgreen:

 

W skrócie:

-zderzak

-lampy

-maska

-plastikowe nadkola

-inne tunele wentylacji tarcz hamulcowych

-nerki

-mocowania halogenów inne

-oczywiście wszystkie kratki

-maska

 

Płytę pod silnik zostawiłem tą co mam. Tyle odnośnie przodu.

 

 

Wrzucam kilka lepszych zdjęć ze zlotu Motofest Wałbrzych, auto mogło stanąć w strefie projektów, fajne miejsce na fotki :D W drodze zrobiłem test tablicy rejestracyjnej, patent świetnie się sprawdza, na dziurach trzyma się jak powinna, przy wyższych prędkościach także.

 

 

http://i65.tinypic.com/b4dmwx.jpg

http://i65.tinypic.com/2m2hssj.jpg

http://i66.tinypic.com/314qrg1.jpg

http://i68.tinypic.com/347dufo.jpg

http://i67.tinypic.com/2nv40nb.jpg

Opublikowano

Mi tez się bardzo podoba:D Poszedłeś po całości;p

Ahh te M-pakiety w czerni :mrgreen:

Opublikowano
jest beautiful bez dwoch zdan ! :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.