Skocz do zawartości

problem z odpaleniem po wymianie pompy vp44 - nastawy pompy


luki195

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem po wymianie pompy wtryskowej. stara vp44 wyzionela ducha i auto juz nie odpalilo, ale do rzeczy zalozona regenerowana na zimnym pali na goracym tez, problem jest na nie dogrzanym tj na niebieskim polu wskaznika. Potrzebuje wiedziec jaki ma byc kąt wtrysku na biegu jałowym.. kat zadany a rzeczywisty w miare sie pokrywaja. u mnie na biegu jałowym kat wynosi -1.31 i sie waha do -1.26. auto ma moc. co do przyspieszenia po wymianie zauwazylem ze, doł jest slabszy tzn przyspiesza od 1700obr/min
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam jestem po wymianie pompy wtryskowej. stara vp44 wyzionela ducha i auto juz nie odpalilo, ale do rzeczy zalozona regenerowana na zimnym pali na goracym tez, problem jest na nie dogrzanym tj na niebieskim polu wskaznika. Potrzebuje wiedziec jaki ma byc kąt wtrysku na biegu jałowym.. kat zadany a rzeczywisty w miare sie pokrywaja. u mnie na biegu jałowym kat wynosi -1.31 i sie waha do -1.26. auto ma moc. co do przyspieszenia po wymianie zauwazylem ze, doł jest slabszy tzn przyspiesza od 1700obr/min

 

w sensie odkupiłeś od kogoś używaną regenerowaną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że kąt -1,5° na rozgrzanym silniku jest normą, tym bardziej jak widać ECU wymaga tego kąta, a przecież wartości nie bierze sobie przypadkowych.

 

U mnie wygląda to tak:

 

Filmik króciutki, ale odkąd pamiętam na rozgrzanym silniku przy 85 - 90°C kąt wtrysku w zawierał się w granicy -1,5°, u mnie jak coś ok. -1,43°/-1.47° jak domniewam dlatego że podniosłem sobie obroty o 50 obr./min na zimę.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z odpalaniem na letnim silniku?? tj na niebieskim polu? przy takim ustawieniu tj -1.45 ciezko odpalal a teraz pali od strzala
z odpalaniem jak i z mocą nie ma problemu zarówno czy silnik zimny czy rozgrzany, tylko należy pamiętać że przy rozruchu zmienia się dawka paliwa jak i również zmienia się całkowicie kont wyprzedzenia wtrysku nie jest taki sam jak na biegu jałowym.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A reset ustawień pompy był robiony? z odczytanego błędu wynika że początek wtrysku jest zbyt wczesny.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.