Skocz do zawartości

problem z odpaleniem po wymianie pompy vp44 - nastawy pompy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem po wymianie pompy wtryskowej. stara vp44 wyzionela ducha i auto juz nie odpalilo, ale do rzeczy zalozona regenerowana na zimnym pali na goracym tez, problem jest na nie dogrzanym tj na niebieskim polu wskaznika. Potrzebuje wiedziec jaki ma byc kąt wtrysku na biegu jałowym.. kat zadany a rzeczywisty w miare sie pokrywaja. u mnie na biegu jałowym kat wynosi -1.31 i sie waha do -1.26. auto ma moc. co do przyspieszenia po wymianie zauwazylem ze, doł jest slabszy tzn przyspiesza od 1700obr/min
Opublikowano
witam jestem po wymianie pompy wtryskowej. stara vp44 wyzionela ducha i auto juz nie odpalilo, ale do rzeczy zalozona regenerowana na zimnym pali na goracym tez, problem jest na nie dogrzanym tj na niebieskim polu wskaznika. Potrzebuje wiedziec jaki ma byc kąt wtrysku na biegu jałowym.. kat zadany a rzeczywisty w miare sie pokrywaja. u mnie na biegu jałowym kat wynosi -1.31 i sie waha do -1.26. auto ma moc. co do przyspieszenia po wymianie zauwazylem ze, doł jest slabszy tzn przyspiesza od 1700obr/min

 

w sensie odkupiłeś od kogoś używaną regenerowaną ?

Opublikowano
Witam u mnie też jak skazówka od temperatury jest na niebieskim polu to ciężko pali auto mam 5 lat i od czasu posiadania tak mam,na zimnym oraz ciepłym pali normalnie
Opublikowano
Jakoś mi to nie przeszkadza dojezdzam do roboty po 40 km w jedną strone,nie robie krótkich odcinków,sporadycznie wskazówka od płynu jest na niebieskim polu.
Opublikowano
przestawilem pompe, auto odpala na niebieskim polu. Mysle ze jeszcze trzeba ja przestawic przy 85st. kąt ma -1,5 czyli jest nadal zle
Opublikowano
pompa przestawiona po raz kolejny. kat rzeczywisty 2,6 przy 90C a kat wymagany -1,4 ma ktos pomysł o co chodzi? pompa po regeneracji, jak jej nie ustawie to wymagany przy 90 schodzi do -1,4
Opublikowano

Wydaje mi się że kąt -1,5° na rozgrzanym silniku jest normą, tym bardziej jak widać ECU wymaga tego kąta, a przecież wartości nie bierze sobie przypadkowych.

 

U mnie wygląda to tak:

 

Filmik króciutki, ale odkąd pamiętam na rozgrzanym silniku przy 85 - 90°C kąt wtrysku w zawierał się w granicy -1,5°, u mnie jak coś ok. -1,43°/-1.47° jak domniewam dlatego że podniosłem sobie obroty o 50 obr./min na zimę.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
a jak z odpalaniem na letnim silniku?? tj na niebieskim polu? przy takim ustawieniu tj -1.45 ciezko odpalal a teraz pali od strzala
Opublikowano
a jak z odpalaniem na letnim silniku?? tj na niebieskim polu? przy takim ustawieniu tj -1.45 ciezko odpalal a teraz pali od strzala
z odpalaniem jak i z mocą nie ma problemu zarówno czy silnik zimny czy rozgrzany, tylko należy pamiętać że przy rozruchu zmienia się dawka paliwa jak i również zmienia się całkowicie kont wyprzedzenia wtrysku nie jest taki sam jak na biegu jałowym.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

A reset ustawień pompy był robiony? z odczytanego błędu wynika że początek wtrysku jest zbyt wczesny.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano (edytowane)
nie robilem resetu..(za bardzo nawet niewiem jak) jutro sprobuje przestawic pompe zobaczymy co z tego wyjdzie Edytowane przez luki195
Opublikowano
co jest dziwne czemu przy 90stopniach niezaleznie od ustawienia pompy kat wymagany wynosi -1,45. a facet z serwisu bosha, od ktorego kupilem pompe twierdzi ze, ma byc kąt ma byc od 1-3 ale na +
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
też mam roblem z pompą w czym może być problem nagle zgasła po podłączeniu do komputera wyskakuje taki błąd 73. Pomożcie co z tym dalej robić? e46 318d ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.