Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :handshake:

Jestem nowy na forum i po przeczytaniu wszystkich postów na temat 325 td myslę ze taki problem jescze nie był poruszany,a wiec po kolei,kupiłem swoją bunie ok rok temu (325 td ż 93r. autko ma przejechane 200tyś) i wszystko było idealnie az do teraz,otóz zaczęły falować mi obroty na biegu jałowym i to tylko wtedy gdy silnik sie bardzo rozgrzeje a temperatura na zewnatrz jest wysoka (przez całą zimę był spokuj,nic się nie działo mimo długich tras).Falowanie to nasila się przy jednoczesnym właczeniu np.wycieraczek,dmuchawy i świateł.Dla znających temat dodam ze autko na ciepłym silniku zapala bez problemu. Po dignostyce mechanik stwiedził ze winna jest pompa wtryskowa,a dokładniej nastawnik pompy "głowiczka" (wytarta jest tzw. ścieżka).W związku z tym mam ogromną prośbe,jeżeli ktoś posida taki nastawnik "głowiczke" lub wie gdzie mozna ją dostać lub zragenerować to prosze o odpowiedz na forum lub o kontakt telefoniczny 608-654-120

Z góry dziękuje za pomoc :modlitwa:

 

Pozdrawiam wszystkich BMW-maniaków

Opublikowano
witam.jakiś czas temu byłem posiadaczem e34 524td w tym silniku też miałem pompe elektroniczną,pewnego razu auto nieodpaliło po djagnostyce okazało się że padła głowica pompy więc poszukiwałem jej.okazało się po rozmowie ze znajomymi mechanikami z bmw nienalerzy wymieniać samej głowicy ponieważ jest ona strojona razem z pompą wtryskową.poszukaj po sklepach w warszawie są na ul,KAWCZEJ,KONIECPOLSKIEJ{MOTORAMA} EWENTUALNIE poszukaj w BOSCHU z części regenerowanych.
Opublikowano

Dzięki Panowie za podpowiedzi - wiedziałem, że na forumowiczów zawsze można liczyć. Pompa z wymiany Boscha, to wydatek rzędu 4.300 zł - a więc prawie 1/3 wartości mojej buni. Andre - Twoja uwaga jest dosyć istotna, wezmę ją pod uwagę.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie :handshake:

Przepraszam ze drążę ten temat dalej ale powiem szczerze, że już mi ręce opadają bo obdzwoniłem wszystkich znajomych mechaników oraz klikadziesiąt sklepów z częściami używanymi, a także przejrzałem ogłoszenia na Allegro i nikt nie ma samej głowiczki, jedyne co mi proponują to zakup całej pompy wtryskowej i to jeszcze Bóg wie z jakim przebiegiem. Wobec czego nie mam pewności, że po założeniu będzie wszystko ok, a na pompę z programu wymiany BOSCH-a mnie po prostu nie stać (koszt ok.4300zł.) Znalazłem wreszcie faceta w Krakowie, który może złatwić samą głowiczkę tylko, że mam wątpliwości: po pierwsze on chce tą głowiczkę na wymiane czyli starą zostawiam a dostaję "nową" i tu pojawia się pytanie po co mu stara zużyta głowiczka hmm... czyżby ją regenerował (jakim cudem, bo podobno głowiczek się nie regeneruje) po drugie to cena 1200zł. za używaną nie wiadomo ile ma przejechane i czy za pół roku nie będzie tych samych objawów. On twierdzi ze niby je sprawdza bo są przywiezione z Niemiec.

Co Wy o tym wszystkim sądzicie a może macie jakieś inne pomysły na rozwiązanie tego problemu lub naprawdę pewnych ludzi, którzy sprowadzają takie pompy. Dowiedziałem się też że sama głowiczka pasuje z 524td do mojej 325td

 

Z góry dziękuję i pozdawiam wszystkich BMW-maniaków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.