Skocz do zawartości

Spryskiwacze lamp w aucie bez xenonów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem Panowie i Panie!

Nie znam się za bardzo na e90 bo mam e46 ale mój znajomy wypatrzył sobie samochód, który posiada normalne reflektory (nie xenony), ale za to ma spryskiwacze. Czy takie wersje w ogóle wychodziły czy to jakieś home made? Pytam bo auto niby do poprawek lakierniczych a coś mi tu większym dzwonem zajeżdża i kombinowaniem ze strony sprzedającego. Numeru vin na razie nie mam żeby szukać samodzielnie. Dzięki za pomoc i pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
  • Autor
może, tego nie wiem. Ale po co to? Przecież skoro zamontowane były normalne światła to po robić miejsce na spryskiwacze? :?:
Opublikowano
W Szwecji wszystkie auta mają spryskiwacze lamp.
Opublikowano

Jakby ktoś chciał sobie zrobić xenony zawsze jedne problem z głowy ;)

W innych markach też takie samochody występują, z zaślepkami zamiast spryskiwaczy

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073

Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano
są samochody ze spryskiwaczami reflektorów i reflektorami halogenowymi i tak samo są samochody z reflektorami xenonowymi bez spryskiwaczy,wszystko zależy od rynku na który jest taki samochód produkowany,chociaż jest w Polsce oferowany samochód z xenonami bez spryskiwaczy i ma homologację,nazywa się Jeep Renegade,do niedawna myślałem że taka konfiguracja występuje tylko w Ameryce Północnej,ale okazuje się że u nas też tak można-chociaż przepisy mówią coś jakby innego :)
Opublikowano
  • Członkowie klubu