Skocz do zawartości

Lampy bi-xenon jakie zarniki?


bendowski.w

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupilem lampy xenon do wersji bez xenonu.

Początkowo chcialem zakladac hida do nich a przetwornice sprzedać teraz jednak planuje pozostac na oryginalnych

Pytanie moje jakie zarniki (dobre zamienniki nie chce orgnialu za drogie :( a i tak się przepalają po podobnym czasie) nie chce tez najtańszych zeby nie spalić przetwornic

 

1. Jakie polecacie? I jakie zarowki do ringow?

2. W przypadku HIDa musze miec 4 przetwornice dwie na xenon dwie na ringu. Orginalna przetwornica ciągnie jedno i drugie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samopoziomowanie zakupione spryskow nie robię bylem na przeglądzie rozmawialem z gościem mówił ze mam zrobić chociaż samopoziomowanie a jak spryskow nie będzie to sie czepiać nie będzie ludzie na HIDach jeżdżą bez soczewek i sa w stanie sobie przeglądy załatwiać to jest Polska :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pytam poważnie macie jakies sprawdzone zarniki?? I co z tą przetwornicą jest jedna czy dwie tak jak w przypadku HIDA?

Mam jeszcze na sprzedaż moje zwykle ile moge za nie zawołać sa w idealnym stanie

 

Żarówki/żarniki jak już do tego modelu to oryginalne , raz wydasz i będziesz zadowolony .

w przypadku HIDA jest jedna przetwornica , reszta ro can-bus

 

Daj foto twoich starych reflektorów w jakim stanie i jaka cena ?

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rozumiem że chcesz zostawić te swoje oryginalne , więc nie zakładaj w nie hida bo oślepisz wszystkich na drodze , po drugie dobry zestaw hid +can-bus to koszt od 399zł

przede wszystkim do tego modelu trzeba zamontować soczewki + maskownice i wtedy można ewentualnie pomyśleć o zamontowaniu zestawu HID - to taka skrócona porada ,

jeżeli ma to być na oryginalnych częściach to czeka cię spory wydatek, reflektory + wiązka+ spryskiwacze + zderzak + kodowanie + auto-poziomowanie ,

 

Ja jak bym miał gotówkę to wolałbym na oryginalnych , ale jeżeli mamy ciąć koszty to montowałbym soczewkę bi-halogen lub bi-xenon(wtedy oryginalna przetwornica +żarówka/żarnik xenon) + maskownicę

koszty jeżeli jesteś zainteresowany pisz na pw,

 

bez zamontowanej soczewki zapomnij aby zamontować sobie hida ,

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no te zdj to są moje stare lampy je chce sprzedac wystawilem na allegro i na forum tez kupilem juz bi-xenony oryginalne razem z przetwornicami i tera pytam jakie zarniki do nich nie chcialbym oryginalnych bo za drogie chciałbym zamienniki jakies w miare tanie ale na tyle dobre zeby mi nie popaliły przetwornic na allegro wiele ofert jest ze nie palą przetwornic itd teraz chce sie dowiedziec od kogoś kto ma zamienniki niech poda nazwe ich albo linka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamienników nie stosuję więc nie podam żadnej nazwy , u mnie jest jedna zasada , stać cię na bmw-to stać cię na oryginalne żarówki , oczywiście bez obrazy i żebym się tu nie wymądrzał.

Ale trochę wiedzy na temat zamienników , nie tylko palą przetwornicę :)

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nas we firmie zdarzały się przypadki gdzie jak wiadomo każdy chce zaoszczędzić więc na początku kupuje zamienniki , za drugim razem jakoś kupują oryginalne i są zadowoleni(oczywiście nie muszą kupować u nas , u nas jest drogo).

Ale zawsze jakiś % zostaję tych co będą zawsze oszczędzać i kupować zamienniki , do paru modeli BMW bym nawet nie zaprzeczył , kupować zamienniki ,

ale są modele BMW gdzie Żarówka/Żarnik będący zamiennikiem tylko mrugnie i pali przetwornicę ,

 

Będącym zwykłym posiadaczem pojazdu wyposażonego w xenony (omijający serwisy) szukałbym oryginału , odłożyłbym i kupił za pierwszą wypłatę jeden żarnik a na drugą wypłatę drugi żarnik , i wtedy zabrałbym się za ich wymianę , pamiętajmy wymieniamy parami :)

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Hej,

Mam pytanie do osob ktore maja fabryczny xenon.

Podczas autopoziomowania przy wlaczaniu swiatel zauwazylem ze prawy reflektor sie spoznia za lewym. Tzn reflektory nierownomiernie schodza na dol i do gory. Poziomuja sie poprawnie, na drodze tez sie zachowuja poprawnie. Denerwuje mnie tylko ze jeden jest szybszy od drugiego przy samopoziomowaniu :) czy to norma czy cos sie psuje/zepsulo ? Jak to najlepiej poprawic ? Jest jakis reset, cos trzeba psiknac wd-40, sprezonym powietrzem ? Mam swiatla adaptacyjne, jesli to jakas roznica.

 

Dziekuje

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam pytanie do osob ktore maja fabryczny xenon.

Podczas autopoziomowania przy wlaczaniu swiatel zauwazylem ze prawy reflektor sie spoznia za lewym. Tzn reflektory nierownomiernie schodza na dol i do gory. Poziomuja sie poprawnie, na drodze tez sie zachowuja poprawnie. Denerwuje mnie tylko ze jeden jest szybszy od drugiego przy samopoziomowaniu :) czy to norma czy cos sie psuje/zepsulo ? Jak to najlepiej poprawic ? Jest jakis reset, cos trzeba psiknac wd-40, sprezonym powietrzem ? Mam swiatla adaptacyjne, jesli to jakas roznica.

 

Dziekuje

Piotr

 

Mam takie swiatła jak ty (dynamic) i jest dokładnie tak samo - prawe "wolniejsze". Może to norma ?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.