Skocz do zawartości

bendowski.w

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw x3 e83 2.0d 2005r

Osiągnięcia bendowski.w

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wiadomo idzie znalezc prawdziwe okazy ale nikt ich za pol darmo nie odda a jak widzę sprowadzone + handlarz to niczego dobrego sie spodziewać nie można
  2. Ja próbuję sprzedac juz od 1,5miesiąca moje X3 wszystko porobione a kazdy kto dzwoni mi sie pyta dlaczego mam taką cene i taki duży przebieg. Udokumentowane 280.000km a Polak nadal wierzy ze diesel 10- letni moze miec 160.000 gdzie 4-5letnie bemki mają juz po 180.000
  3. Wyglada spoko ale handlarze te ich zdjecia modyfikowane oraz przebiegi
  4. Miedzy oponami na 20" jest 0,5cm roznicy bo opony Continental sie jakby bardziej naciagnely na felge niz falkeny wiec różnica jest w normie. Gdy tyl byl lekko lysy nic nie stukalo i tez byly wtedy roznej firmy Jesli to napewno opony to kupie 4 rowne i problem z głowy ale.nie chce kasy wydawać jesli to.nie jest to
  5. Mam 245/40 r20 oraz 235/55 r17 Na tych 20" jezdzilem już dwa sezony i nic nie było dopoki nie wymieniłem opon tylnich bo byly juz prawie łyse I pytanie dlaczego na 17" nie stuka a na 20" teraz tak Gdyby to byl reduktor to pewnie na 17" tez by sie odzywal Pomiędzy 17" a 20" jest 2,5cm różnicy przed chwilą dokladnie mierzylem
  6. Ponawiam pytanie Mam problemy ze stukami w podłodze tylko i wyłącznie gdy zaloze 20" felgi i opony szerokosci 245/40 przód inna firma tyl inna na ori 17" 235 tego nie ma. Stuki są tylko wtedy gdy zwalniam z dużej prędkości do zera przed swiatlami. Stuki są jakby z okolic wlasnie reduktora. Podpora walu sprawdzona ostatnio dziwne stuki powodowala mi pol os z przodu takze je wymienilem ale problem przy dużych kolach pozostal. Dzis sprawdzilem obwody kol są niemal identycznie różnią sie mac 0,5cm Macie jakies pomysly co może byc.
  7. Zamiana przód na tyl cos zmieni czy raczej wymiana opon tylko ratuje sytuacje moją ? Chyba ze zabawa ze zmienianiem cisnienia w oponach tak aby próbować wyrownac obwod
  8. Opony mam takie same przod i tyl felgi rowniez 4x10j przy 20" Tak samo mam przy 17" 4x8j
  9. jakies są typowe objawy zuzycia reduktora. Mam problemy ze stukami w podłodze tylko i wyłącznie gdy zaloze 20" felgi i opony szerokosci 255 no ori 17" 235 tego nie ma. Stuki są tylko wtedy gdy zwalniam z dużej prędkości do zera przed swiatlami. Stuki są jakby z okolic wlasnie reduktora. Podpora walu sprawdzona ostatnio dziwne stuki powodowala mi pol os z przodu takze je wymienilem ale problem przy dużych kolach pozostal
  10. Przebieg dosc niski jak na rocznik Napewno od handlarza trzeba miec podwójną czujność Kierownica od przedlifta czyli wynieniona ( byla przetarta lub po wypadku). Galka zmiany biegow rowniez wynieniona i nie ori (tez wymieniona ze wzgledu na przebieg)
  11. Ale skoro bez obudowy nic nie pisZczy to moze przyczyną jest jakas oslona moze za mocno docisnieta lub za slabo dokrecona
  12. Jeżeli ktos zainteresowany to chce sprzedać moje X3 2.0d 2005r Zrobiony chip na 175km wiec dosyc sie odpycha użytkowalem go bezproblemowo przez prawie 3lata teraz czas wymienci na cos cos nowszego lub dobrze wyposazone e60 z konca produkcji
  13. Chcialbym odświeżyć temat moja dmuchawa zaczela piszczec bo znalezieniu tego postu zabralem sie za robotę aby sie niej dostac Gdy dmuchawa byla juz na wierzchu wyczyscilem wypsikalem WD oś odpalilem auto i cisza. Ale u mnie dźwięki bylo słychać dopiero gdy auto bylp rozgrzane. Tak wiec odpalilem bez montazu oslon poczekalem az auto osiągnie min. 70C nadal nic nie slychac Postanowilem sie przejechac zrobilem z 2km nadal cisza Dojechalem do domu ponowne czyszcenie i zakladam oslony po zalozeniu oslon odalam nawiew na max cisza przejechałem sie i dmuchawa znow wydaje dzwieki co moze byc przyczyną jeszcze Bez oslon cisza z oslonami halasuje ? Dodam jeszcze ze w srodku przy dmuchawie lezal luzem kawalek ulamanego plastkiu ktory wyjąlem
  14. Nie mam poziomowania lamp na przeglądzie technicznym nikt mi sie do tego nie doczepil po odpaleniu auto robi klasycznie test silniczkow lamp i większość osob ktora dokonuje przegląd mysli ze to poziomowanie jest. Po drugie przy odpowiednim podlaczeniu mam teraz manualną regulacje wysokosci ze srodka tak jak w przypadku zwyklych lamp. Wiec gdy jade zaladowany sam dopilnuje aby je odpowiednio obniżyć
  15. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-e63-645ci-333km-panorama-logic7-19-lpg-zamiana-ID6yjaFH.html Moze ktos powiedzieć czy warto sie w cos takie pakowac Chcialbym sie z nim zamienic na moje X3 2005r + 15.000zl Lub po prostu je kupic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.