Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzis mialem taki problem ze po calym dniu jazdy z klima pod domem zaczela mi rosnac temperatura silnika i byla juz blisko czerwonego pola klima byla wlonczona a wiatrak nie chodzil, i teraz jest broblem bo auto sie grzeje.
Opublikowano

Na początek nie pisz dwóch postów bez sensu, tylko edytuj poprzedniego. :nienie:

 

Było już o tym setki razy :search:

 

Jeżeli zauważyłeś że wiatrak stoi to padło wisko

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

Sprawdź "podwójny" czujnik temperatury w prawej górnej częsci chłodnicy. On załącza elektrowentylator na potrzeby klimy {sygnał z presostatu} i wspomaga podstawowy wentylator napedzany paskiem jeśli temp. wzrosnie powyzej 91 stopni {1-wsza prędkość} powyzej 99 {2-ga prędkośc} (Była jeszcze wersja 80 / 88}.

No oczywiscie wczesniej sprawdź bezpiecznik od wentylatora :)

 

By sprawdzić czy to czujnik czy moze przekaznik/bezpiecznik. odłącz wtyczke od czujnika. Zewrzyj 2 {czarno/czerwony przewod} z 1 {brązowy kabelek} , przekręć kluczycz w pozycje zapłonu i wiatrak ma chodzić na wolnych obrotach.

Później ten sam test z pinami 3 i 1 . Ma chodzić na szybkich :)

Opublikowano
Remlen nie moze to byc visco skoro to jest wentylator od klimy i on nic nie ma wspolnego znim.On dziala jak dziala klima lub gdy jest za wysoka temperatura silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.