Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam juz troche swoja bunie ,silnik byl po kapitalce i ktos zalożył wiatrak tak że dmucha na silnik tak powinno być ? Bo nie wydaje mi się ,jak chciałem go przełożyć to stuka mi o osłone kopułki już sam niewiem jak to powinno być

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

przyłącze się do tematu mam takie pytanie miałem samochód w warsztacie i nie wiem czy "fachowcy" mi dobrze wisko założyli a mianowicie na tej stronie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=11_0632&hg=11&fg=35

 

jest rysunek ze najpierw idzie wisko a póżniej wiatrak a ja mam odwrotnie najpierw jest wiatrak a późnie wisko czy to jet poprawne założenie ??

 

BMW 318i m40 e36 91r

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

od strony chłodnicy :

- śrubka

- wiatrak

- visco

czyli masz dobrze :wink: .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
W E30 ( i nie tylko) nakrętka jest razem ze sprzęgłem wiskotycznym. Mocujesz je do wiatraka na 4 śruby i razem z nim nakręcasz na wałek (lewy gwint !!!). Czyli żeby całość odkręcić musisz włożyć klucz (chyba 32) między wiatrak a koło pasowe na pompie wody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.