Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

racja ;/

wyleciało mi z głowy takie emocje jak 3x335i terroryzują miasto :D

wstawiam 3 szybkie fotki z wczoraj :)

 

TANIO SZYBKO BEZPIECZNIE ! WŁĄCZAMY NISKIE CENY :D

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym dylemat pod kątem koloru, czy twoja czy LeMans blue, co do białej, to zawsze byłem przeciwnikiem agrotuningu :). Ten parapet z tyłu przydałby się co najwyżej na piknik :lol: .
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam, dla mnie w tak pomodzonej i mocnej furze taki zderzak ma racje bytu no ale wiadomo gust jak [BAD] każdy ma swoje zdanie :D

 

mi się akurat wszystkie kolorki podobają ( mozemy sobie jeździć na wzór flagi francuskiej albo rosyjskiej ^^ )

Z tym że tylko u mnie jest lakier prawdziwy :P

Biała jest w folii a niebieska w plasti dipie.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa haha :D. Jak wygląda w ogóle trwałość tego plasti dipu vs folia ?

 

Nie mam nic przeciwko spojlerom czy takim ławkom z tyłu, ale jak pasuję do kształtu auta, a nie granatem oderwany kawałek pługu od Ursusa :lol:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakim cudem jak masz 50KM mniej ? chyba te jego 500 na papierze

Konie przecież są wyznacznikiem szczytowego momentu mocy, a nie całego jego przebiegu. Ja tak miałem jak patrzyłem na wykresy Arka z M235i vs moje M135i - miał więcej koni, a 3/4 wykresu niżej niż u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.to to racja Sławku.

To już 3 335i które ma folie i gadałem z chłopakiem, on już 2 razy oklejal. Miał czarny mat teraz biala i niestety pęka gdzieniegdzie. Kolega miał w innym 335i niebieski mat i miała odbarwienia po roku.

A ten plasti dip jest od 3 dni położony

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem, że plastidip to tragedia, po czym spotkałem kolesia z jakiejs firmy co to nakładają i roczny wyglądał jak nowy - dbał o niego po prostu i nie było problemu. Ale pomimo wszystko taniej wychodzi zmiana raz na rok plastidipa niz folii i jeśli miałbym na aucie robić np. mój wymarzony biały półmat to na pewno bym plastidipem robił właśnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folia nie jest rewelacyjna z kilku względów - jasne kolory zachodzą i ciężko je domyć - tzn, trzeba mocno o nie dbać. Karbon miałem na M135i lusterka i X6 dach i o ile sama folia dobrej jakości i nic się z nią nie działo, to np. na lusterkach szybko pojawiły się odpryski, których na lakierze by nie było. Siłą rzeczy i folia i plastidip są miękkie, więc mechaniczne uszkodzenia będą się łapały i w 100% się zgadzam, że folia jest bardziej długoterminowa, ale u mnie jak były żółte detale na 650ix to w ciągu miesiąca w pewnych miejscach mi to zaszło brudem i bardzo ciężko było domyć. Ja bym chyba na dziś dzień jasne kolory robił plastidipem, a ciemne folią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Plasti dipem trzeba bardzo uważać bo jest podobno mega podatny na uszkodzenia mechaniczne .

Tutaj znalazłem takie porównanie http://www.autocolorshift.pl/?p=40

Co do folii to jak się lekko zakurzyła narysowałem na masce palcem znaczek BMW no i chyba dopiero po 5 myciu całkowicie zniknął :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie pytanko !

Mam możliwość kupienia w dobrej cenie Mercedesa w221 S65 polift amg biturbo V12 w max opcji z salonu PL od znajomego . Widziałem fakturę i kosztował 1.3 miliona :O

Myślicie że zbiera sie to lepiej od is`a? Albo od m4? Bo jak się przejechałem to ciężko porównać bo zupełnie inne odczucia i wydawało mi się podobnie z tym że w S65 wszystko pod 10 krotnie większą kontrola. Wiem że to totalnie inne auto ale jest okazja więc pytam

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo robi wrażenie ale fakt wygląda mimo wszystko dosyć staro i pospolicie.

Z tego co się orientuję i szukalem w necie to samym chipem robi się go na 720KM i 1300NM więc dosyć grubo ale rzeczywiście to ciężka krowa

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co ^^ Zawsze znajdziesz kogos kto Cie strasznie dojedzie na prostej, bo dodanie mocy do auta nigdy nie jest jakos przeraliwie skomplikowane. Staniesz obok supry i zrobi Ci sie smutno.

 

Jak juz porozpatruj sobie gdzie masz wiekszy feel. Na Twoim miejscu pomyslalbym wlasnie nad tym aspektem kontroli. Z drugiej strony pamietaj ze to ciezkie auto, ktore jesli chodzi o zawieszenie nie jest zestawione do skrecania (jeszcze mniej niz bmw).

 

Jak chcesz bardzo szybkie auto - zrob sobie customowa torowke, bo bardzo mocne auta drogowe nie maja ostatecznie sensu z uwagi na za duzo kompromisow.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cały czas mnie zastanawia dlaczego porównujecie stockowe samochody z pomodzonym IS... Wrzućcie S65 pomodzone co najmniej na odpowiednim poziomie i wtedy weryfikujmy co jest szybsze od świateł do świateł bez zakrętów (bo wiadomo, że tylko to się liczy). :lol: :wink:

Nie znam się aż tak ale silnik S65 ma moim zdaniem większy potencjał na lepsze kreski na hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje jeszcze podzielic cene samochodzu przez konie mechaniczne ^^ zeby wiedziec jaki jest koszt jednego kuca :8)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas mnie zastanawia dlaczego porównujecie stockowe samochody z pomodzonym IS... Wrzućcie S65 pomodzone co najmniej na odpowiednim poziomie i wtedy weryfikujmy co jest szybsze od świateł do świateł bez zakrętów (bo wiadomo, że tylko to się liczy). :lol: :wink:

Nie znam się aż tak ale silnik S65 ma moim zdaniem większy potencjał na lepsze kreski na hamowni.

 

Jest tyle zmiennych ktore wplywaja na przyspieszenie auta, ze generalnie sciganie sie od swiatel do swiatel bez unormowanego regulaminu ktory wyznacza ramy modyfikacji jest i tak bez sensu :)

 

Dla przykladu wezcie sobie MX5 NB.

 

Kupujesz auto za 10-15k + Silnik LS2 z Corvette C6 za 25k + 40-50k na inne modyfikacje by zrobic swap i porobic upgrade'y... i nagle konczysz z autem ktore wazac ponizej tony ma 400 koni w wolnossacym silniku :) A teraz pomyslcie ze mozecie tam jeszcze kompresor wrzucic...

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.