Skocz do zawartości

bmw 118d e87 2009 tylny dyfer


syciu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Chcesz powiedziec ze dyfer do Bmw produkuje np. Zaklad Stanisław i zalecajac wymiane po 60 tys nie uwzglednia w dyfrze sruby spustowej oleju a BMW wiedzac ze trzeba po tym przebiegu olej wymienic zaleca zeby go nie wymieniac????

Przeciez to nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedziec ze dyfer do Bmw produkuje np. Zaklad Stanisław i zalecajac wymiane po 60 tys nie uwzglednia w dyfrze sruby spustowej oleju a BMW wiedzac ze trzeba po tym przebiegu olej wymienic zaleca zeby go nie wymieniac????

Przeciez to nie ma sensu

 

Nie ma sruby bo jest tanszy wtedy w produkcji a ZF to nie zaklad franciszek...

BMW swiadomie nie zamowilo sruby od producenta a tak teraz sprzedaje zestaw lozysk i same dyfry na serwisie :)

Poza tym jest cos takiego jak swiadome "starzenie produktu" o ktorym pisze madey1992.

Urzadzenia zassysajace to standard od 20 lat w swiecie.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ups.

Koledzy ja dobrze wiem co to jest PLANOWE STARZENIE

KUMATY WUJKU -

1. 60 tys na oleju to sie jezdzilo POLONEZAMI bo byl to olej mineralny

2. BMW ma zalany dyfer SYNTETYKIEM i przebieg moze byc trzy razy wiekszy

3. BMW nie zamowilo sruby bo produkcja tansza - bzdura / dyfer obrabia robot /

4 BMW sprzedaje lozyska- bmw nie jest producentem lozysk

5 BMW sprzedaje dyfry - dziekuj za to BOGU bo zaplacilbys cene nowego na szrocie

6 odsysacze to standard od 20 tu lat - po co zatem BMW zastosowalo srube spustowa w silniku i skrzyni???

7 odpowiedz mi prosze kto jest producentem dyfra BMW??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotin nie masz pojecia o olejach a wchodzisz w dyspute.

Twoj poziom wiedzy wyklucza dalsza polemike.

Kazdy ogarniety w temacie doczytal kto produkuje te dyfry.

 

PS.W ramach prostowania debilzmu napisze ze oleje syntetyczne przekladniowe robi sie z regenerowanej bazy mineralnej :)

 

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wujek to ty moze jestes ale na pewno nie kumaty i nie ublizaj mi ty pokemonie zregenerowany na bazie mineralnej

Jako debil uswiadomie Ci ze oleje syntetyczne otrzymuje sie w procesie syntezy chemicznej

Oleje mineralne w procesie destylacji

Oleje polsyntetyczne sa polaczeniem ww

przeczytaj co napisales i osmieszyles sie drugi raz na jednej stronie jednego tematu...

i ta strona jeszcze sie nie skonczyla... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się wdawał w dyskusję ale dodam coś od siebie, śledzę posty tego niby kumatego i niestety wiedza bardzo wątpliwa, rzadko kiedy można uzyskać rzetelne informacje gość coś pisze nie do końca na temat, tak jak to było u mnie dlatego jego posty czytam jak chce się z czegoś albo kogoś pośmiać... Wystarczy prześledzić co pisze i zdanie wyrobione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Spoczko

To nie musi byc dyskusja ale Kumaty napisal KAZDY OGARNIETY W TEMACIE...

Ty UKANIOjjestes ogarniety moze udalo Ci sie rozszyfrowac kto produkuje te dyferencjaly?

ZAKLADY FARMACEUTYCZNE mi nie pasuja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że chodzi mu o ZF ale nie wiem skąd ta pewność skąd też informacje że akurat w tym modelu samochodu jest to firma ZF, poza tym ciekawi mnie skąd kumaty ma informacje żeproducent zaleca wymianę oleju i po jakim przebiegu w tym konkretnym przypadku. Jeżeli ktoś tak pisze niech to potwierdzi a nie dorabia swoje historie i wrzuca jakieś filmy z jutuba, ja sie pytam po co? i jaki to ma związek z zadanym pytaniem... Jeśli wszytko jest ok to po co pchać paluchy i na siłę poprawiać? Gość zapytał krótko czy się wymienia olej odpowiedź jest nie bo nie zaleca tego sam producent to po co dalej drążyć temat. Natomiast jeżeli producent dyfra firma ZF zaleca wymianę oleju to niech kumaty odpowie dlaczego jednocześnie uniemożliwł to bo chyba nie zaleca odsysania oleju?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No i to jest konkret.W kilku linijkach i na temat.

Ja pod swoja BMW robilem i mam na dyfrze znak BMW

Zainteresowalo mnie to bo wiem ze BMW serii 1 nie wykorzystywalo czesci z innych marek pojazdow i wiem tez ze gdyby firma ZF robila dyfry dla BMW na pierwszy momtaz to na pewno nie z logo firmy ZF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz sie pogubilem jest tyle tematow o wymianie oleju w skrzyni i w dyfrze, bmw tego nie zaleca miedzy innymi np. ten topic http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 pkt 2

 

Podana instrukcja dotyczy wymiany oleju w automatycznej skrzyni nie w dyfrze, jeżeli ktoś twierdzi że producent zaleca wymianę oleju poproszę o instrukcję producenta jak to zrobić tak jak to rozpisane jest w przypadku przekładni automatycznej. Jeżeli kumaty w swoich samochodach wymienia olej a dyfrze co każde 60 tysięcy poproszę o mały tutorial krok po kroku jak to robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja tak, ale wiele jest watkow na temat wymiany oleju w dyfrze, jedni wymieniaja inni wogole o tym nie mysla, a u mnie jest 233k nalatane i nie wiem czy ruszac cokolwiek czy nic, bo wiadomo jak to jest jak cos dziala to nie ruszac, tylko zeby potem nie bylo, a jednak moglem :p. Nie znam sie na tematach olejow i jak dlugo moga one sluzyc w urzadzeniu, a po rozmowach z dwoma mechanikami to jezeli sie chce wymianic to na to samo co bylo zalane dokladnie z aso.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie no moje trolle herbaciane :)

Oleje w dyfrach,mostach i skrzyniach rozdzielczych sie wymienia po przebiegu 60 tys km.

Interwal wymiany mozna rozszerzyc lub skrocic w zaleznosci od warunkow drogowych i klimatu w ktorym pojazd jest uzytkowany.

Nie wyprodukowano jeszcze oleju ktory by zachowal swoja pierwotna funkcje po przebiegu 100tys km.

A napewno tym olejem nie jest SAF-XO z dyfru w E87.

Identycznie sprawa sie ma z tzw. interwalem LL o szacunkowym przebiegu 30tys km ktory zaciera silniki...

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie no moje trolle herbaciane :)

Oleje w dyfrach,mostach i skrzyniach rozdzielczych sie wymienia po przebiegu 60 tys km.

Interwal wymiany mozna rozszerzyc lub skrocic w zaleznosci od warunkow drogowych i klimatu w ktorym pojazd jest uzytkowany.

Nie wyprodukowano jeszcze oleju ktory by zachowal swoja pierwotna funkcje po przebiegu 100tys km.

A napewno tym olejem nie jest SAF-XO z dyfru w E87.

Identycznie sprawa sie ma z tzw. interwalem LL o szacunkowym przebiegu 30tys km ktory zaciera silniki...

 

Skąd ta wiedza? wyczytałeś to gdzieś sam to wymyśliłeś jak już coś piszesz potwierdź to suchymi faktami bo akurat twoje zdanie dla mnie nie wiele znaczy. Podaj konkret co mówi producent, jego zalecenia co do obsługi dyfra bo nie mówimy o skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tego cale mnostwo jesli chcesz sam doczytac na ten temat.

Wiekszosc materialow w jezyku angielskim.

Jako ciekawostke podam wam ze lifetime oil to nie jest lifetime pojazdu a jedynie (czasu)gwarancji na niego wydanej przez producenta :)

Zachecam do zapoznania sie z tematem osobiscie.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tego cale mnostwo jesli chcesz sam doczytac na ten temat.

Wiekszosc materialow w jezyku angielskim.

Jako ciekawostke podam wam ze lifetime oil to nie jest lifetime pojazdu a jedynie (czasu)gwarancji na niego wydanej przez producenta :)

Zachecam do zapoznania sie z tematem osobiscie.

 

Nie neguję z olej w dyfrze się zmienia ale podaj mi chociaż jeden przykład jak producent zaleca obsługę dyferencjałów w samochodach marki BMW, konkretnie szczegółowo:

Przebieg, procedura itp.

Skoro jest taki temat a ty się znasz ponoć na wszystkim to nie powinno to być dla ciebie problemem, tylko konkretnie nie tak jak radziłeś mi w kwestii dojazdówki bo naopowiadałeś głupot. To co piszesz to wynika że naczytałeś się gdzieś czegoś albo ktoś ci coś powiedział i potem to wciskasz ludziom na siłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Az sam sie dziwie ile tu sie pytan nasowa...

jaka jest roznica miedzy dyfrem a mostem???

interwal mozna rozszerzyc lub skrucic...- to mozna zawsze

od warunkow drogowych - jaki wplyw maja warunki drogowe na olej w zamknietym dyferencjale??? :D

prosze podac mi choc jedna osobe na na wszystkich forach motoryzacyjnych i we wszystkich tematach ktora by twierdzila ze wyprodukowano olej zachowujacy pierwotne funkcje po przebiegu 100 tys. :duh: :duh: :duh: :duh:

Ale kazdy przekladniowy olej syntetyczny zachowuje parametry dopuszczajace go do dalszej eksploatacjii po takim przebiegu.

a caly samochod zachowuje pierwotny stan po 100 tys ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

prosze mi podac nazwe oleju ktury spowodowal zatarcie silnika po 30 tys / tylko ma to byc nazwa oleju syntetycznego /

Cytuje ;

Jak czytam takie posty to sie turlam ze smiechu :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

Dzis w pracy uzupelnilem wiedze o ZF wiec jesli masz pytania to podziele sie z toba wiedza...

 

Ukanio to jest nie do wiary...On nawet temat dojazdowki potrafi spalic???

pewnie Ci naopowiadal ze jest rakotworcza... :D

 

Madej1992 rozmawialem dzis z konkretnym gosciem i powiedzial zebys podjechal sobie do autoryzowanej stacji BMW i tam maja wykzaz czynnosci serwisowych - jesli wymiana jest przewidziana to bedzie w wykazie jesli natomiast jej nie ma a zmienia sie olej, to zasugeruja Ci to pracownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW MAINTANENCE: INSPECTION II

Date:

Mileage:

 

Inspection I

 

1. Undercarriage

 

 Change oil and oil filter

 Check transmission for leaks

 Check rear axle for leaks

 Visually check fuel tank, lines and connections for leaks

 Check condition, position, and mounting of exhaust system. Exam for leaks.

 Check power steering for leaks. Check fluid level, add if necessary.

 Check steering for absence of play, condition of suspension track rods, front axle joints, steering linkage and joint disc.

 Check overall thickness of front and rear disc brake pads using special tool. If replacement is necessary: Examine brake disk surfaces. Clean brake pad contact points in calipers. Grease wheel-centering hubs. Check thickness of parking brake linings only when replacing rear brake pads.

 Check brake system connections and lines for leaks, damage and incorrect positioning.

 Check for free movement of the parking brake cables. Adjust if necessary.

 Check all tire pressures (include spare). Correct if necessary. Check condition of tires (outer surface (left/right)), tread wear and pattern; in case of uneven tread wear, readjust wheel alignment if requested.

 

2. Engine Compartment

 

 Read out diagnostic system.

 Check engine cooling system/heater hose connections for leaks. Check coolant level and antifreeze protection level. Add coolant if required.

 Check level of brake/clutch fluid in reservoir. Add fluid if required.

 Check windshield washer fluid level and antifreeze protections. Fill up and/or correct if required.

 Check air conditioner for operation.

 Reset service indicator.

 

3. Body/Electrical

 

 Check battery electrolyte level and add distilled water if required.

 Perform battery load test.

 Check lighting system, i.e.: headlights, foglights, parking, back-up, license plate, interior (including map reading lights), glove box, flashlight, illuminated makeup mirrors, luggage compartment/area lights.

 Check instrument panel and dashboard illumination.

 Check all warning/indicator lights, check control.

 Check turn signals, hazard warning flashers, brake lights, horns, headlight dimmer and flasher switch.

 Check wipers and washer system(s); wiper blades, washer jet positions.

 Check condition and function of safety belts.

 Visually examine the SRS airbag units (Driver and front p***enger) for torn cover, obvious damage or attachment of decals, decorations or accessories.

 Check central locking/double lock.

 Replace batteries for alarm remote controls in all master keys.

 Oil hood, trunk and door hinges. Grease hood, trunk/tailgate and door latches. Check operation of all latches.

 Replace microfilter. (Note: Reduce replacement interval in dusty operating conditions).

 Check heater/air conditioner blower, rear window defogger.

 Check rear view mirrors.

 

4. Final Inspection

 

 Road test with check of brakes, suspension, steering, clutch/manual transmission or automatic transmission.

 

Inspection II

 

1. Undercarriage

 

 Half-shafts: Check for leaks at flexible boots.

 Inspect entire body according to terms of rust perforation limited warranty. (Must be performed at least every two years).

 

2. Engine Compartment

 

 Replace spark plugs.

 Replace air cleaner element. (Note: reduce replacement interval in dusty operating conditions).

 

3. At Every Second Inspection II

 

 Change oil in manual transmission while at normal operating temperature.

Change oil in rear axle while at normal operating temperature.

 Check clutch disc for wear.

 

4. Brake Fluid Service (Replace brake fluid every 2 years (time interval begins from the vehicles production date)

 

5. Cooling System Service (Replace coolant every 3 years (time interval begins from the vehicles production date)

 

6. Oxygen Sensor Service (Replace Oxygen Sensor every 100,000 miles)

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze mi podac nazwe oleju ktury spowodowal zatarcie silnika po 30 tys / tylko ma to byc nazwa oleju syntetycznego

 

Castrol edge 5w30

 

Dzis w pracy uzupelnilem wiedze o ZF wiec jesli masz pytania to podziele sie z toba wiedza...

 

TY dzielic sie wiedza mozesz z wiejskimi mechanikami pod remiza gdy wypijesz promocje z biedronki :)

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.