Skocz do zawartości

530i M54B30 Sprawdzenie Screen z INPA - Proszę o pomoc ..


Corneja

Rekomendowane odpowiedzi

Temat poruszyłem jakiś czas temu ; viewtopic.php?f=73&t=284864

 

Jednak duzo osób miało problem z wypadaniem na zimnym ale u kazedego było to spowodowane czyms innym.

Nadal nie mogę sobie z tym poradzić dlatego proszę o sprawdzenie Scrn z INPY.

 

Silnik odpalony rano po postoku 12h - temp. zew. 4C

Gdybyście dopatrzyli się czegoś proszę o podpowiedź gdzie szukać.

Proszę o sprawdzenie adaptacji czy sa ok?

Wypadanie na losowych cylindrach..

Raz na 1, raz na 5, raz na 4 i tak w kółko... :( :(

 

Już mam dość tego szarpania - POMOCY!!!

 

Oto Scrn:

http://www.fotoszok.pl/upload/020dfb42.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/18d9d6f7.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/78f05f60.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/efdcc129.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/47ee974a.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/752205da.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/537bc885.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/23225ee4.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/6caaf743.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/a4a976a8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz instalacje gazową? Korekty dlugoterminowe masz po 5% na plusie, co jest jak najbardziej w normie.

 

Sprawdz jaka jest temperatura silnika na zimnym silniku, bez odpalania, czy pokrywa sie z temperatura otoczenia.

 

Parametr "voltage lambda sensor before cat1"oraz "voltage lambda sensor before cat2" - sprawdz na rozgrzanym silniku czy faluje od od 0.10mv do 0.80mv.

 

Nic innego mi do glowy nie przychodzi, podcisnienie w kolektorze jest ok, wiec to napewno nie odma.

 

Ewentualnie poświęć 60zl, i kup swiece k20tt DENSO, i zobacz czy sa jakies zmiany.

 

Swego czasu mialem tez problem z wypadajacymi zaplonami na zimnym w silniku PSA/renault 3.0i , natezalo sie jak bylo wilgotno, zaaplikowanie pomiedzy cewke a swiece specjalnego silikonu izolujacego przed wilgocią, zalatwilo sprawe na wieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki że ktoś chociaż zajrzał :) ceni się:)

 

Mam LPG VIALLE 5gen. - jeździłem na odłączonej instalacji przez 2 tygodnie, skasowana była też wtedy adaptacja silnika, przepustnicy, przepływki ecetera....

 

Sam nie wiem gdzie już szukać..rece opadają.

 

Co do świec to są nowe oryginały BMW 3 elektrody..

Podmienię jeszcze pompe paliwa i filtr z lewej strony baku.

 

Czuć poprosty że go zalewa na zimnym.

Dostaje korekty na lowowych cylindrach - każdego dnia na innym.

Od kilki dni podpinam INPE przed odpaleniem i obserwuję i zawsze jest inny cylinder - co jest chore !!! :mad2:

Boję się że to KATY są zjebane bo się juz tyle oczytałem że nie wiem sam co myśleć.

 

Mam NOWE jeszcze nie podmienione LAMBDY i czujniki wałków na dolot i wydech VANOS.

Tyle kasy już wpakowałem i od kiedy kupiłem 1,5 roku nie pozbyłem się problemu..

 

Serwis BMW powiedział szukanie igły w stogu siana... i tak szukam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.