Skocz do zawartości

530i M54B30 Sprawdzenie Screen z INPA - Proszę o pomoc ..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat poruszyłem jakiś czas temu ; viewtopic.php?f=73&t=284864

 

Jednak duzo osób miało problem z wypadaniem na zimnym ale u kazedego było to spowodowane czyms innym.

Nadal nie mogę sobie z tym poradzić dlatego proszę o sprawdzenie Scrn z INPY.

 

Silnik odpalony rano po postoku 12h - temp. zew. 4C

Gdybyście dopatrzyli się czegoś proszę o podpowiedź gdzie szukać.

Proszę o sprawdzenie adaptacji czy sa ok?

Wypadanie na losowych cylindrach..

Raz na 1, raz na 5, raz na 4 i tak w kółko... :( :(

 

Już mam dość tego szarpania - POMOCY!!!

 

Oto Scrn:

http://www.fotoszok.pl/upload/020dfb42.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/18d9d6f7.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/78f05f60.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/efdcc129.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/47ee974a.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/752205da.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/537bc885.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/23225ee4.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/6caaf743.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/a4a976a8.jpg

Opublikowano

Masz instalacje gazową? Korekty dlugoterminowe masz po 5% na plusie, co jest jak najbardziej w normie.

 

Sprawdz jaka jest temperatura silnika na zimnym silniku, bez odpalania, czy pokrywa sie z temperatura otoczenia.

 

Parametr "voltage lambda sensor before cat1"oraz "voltage lambda sensor before cat2" - sprawdz na rozgrzanym silniku czy faluje od od 0.10mv do 0.80mv.

 

Nic innego mi do glowy nie przychodzi, podcisnienie w kolektorze jest ok, wiec to napewno nie odma.

 

Ewentualnie poświęć 60zl, i kup swiece k20tt DENSO, i zobacz czy sa jakies zmiany.

 

Swego czasu mialem tez problem z wypadajacymi zaplonami na zimnym w silniku PSA/renault 3.0i , natezalo sie jak bylo wilgotno, zaaplikowanie pomiedzy cewke a swiece specjalnego silikonu izolujacego przed wilgocią, zalatwilo sprawe na wieki.

Opublikowano

Dzięki że ktoś chociaż zajrzał :) ceni się:)

 

Mam LPG VIALLE 5gen. - jeździłem na odłączonej instalacji przez 2 tygodnie, skasowana była też wtedy adaptacja silnika, przepustnicy, przepływki ecetera....

 

Sam nie wiem gdzie już szukać..rece opadają.

 

Co do świec to są nowe oryginały BMW 3 elektrody..

Podmienię jeszcze pompe paliwa i filtr z lewej strony baku.

 

Czuć poprosty że go zalewa na zimnym.

Dostaje korekty na lowowych cylindrach - każdego dnia na innym.

Od kilki dni podpinam INPE przed odpaleniem i obserwuję i zawsze jest inny cylinder - co jest chore !!! :mad2:

Boję się że to KATY są zjebane bo się juz tyle oczytałem że nie wiem sam co myśleć.

 

Mam NOWE jeszcze nie podmienione LAMBDY i czujniki wałków na dolot i wydech VANOS.

Tyle kasy już wpakowałem i od kiedy kupiłem 1,5 roku nie pozbyłem się problemu..

 

Serwis BMW powiedział szukanie igły w stogu siana... i tak szukam...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz INPĘ-zrób totalną diagnozę auta i zobacz gdzie wyjdą jakie błędy.
Opublikowano
Może zajrzyj jeszcze do skrzynki ze sterownikiem silnika, widzialem kiedys e60 jak pływala w niej woda, i dwa piny od sterownika były już prawie w całosci utlenione.
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam jesli byla by mozliwosc prosil bym o sprawdzenie Life data w inpa

Dodaje linka z youtube pozdrawiam

Opublikowano

po wykasowaniu adaptacji i okolo 200km trasie wszystko wrocilo do normy jak narazie zobaczye co be3dzie jutro

a tu swieza life data z inpa

 

 

jak by cos bylo nie tak to prosze dac znac

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.