Skocz do zawartości

jak otworzyć bez aku po elektrycznym zamknieciu ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Stary człowiek i ... albo dzisiaj słonko szare komórki przypaliło ;)

Auto to E32 735 87r

Wyjąłem akusia żeby dolać wody bo suchutko miał i zabrałem go dopodładowania pech w tym że najpierw przekręciłem kluczuk w zamku zamykając auto elektrycznie i d... nie mogę otworzyć jedynie bagażnik ale nie wiem czy idzie tam gdzieś podac prąd i otworzyć auto pod maską to wiem gdzie ale nie wiem jak otworzyc "ryjek" od zewnątrz. Jak by ktoś miał jakiś patent dla zakręconych to chętnie skorzystam.

 

Pozdrawiam

 

Tomek

Opublikowano
też mi się tak wydawało ale niestety nie chyba że mam zamek spitolony ale ani od kierowcy ani od pasażera zamek nie gada
Opublikowano
Stary człowiek i ... albo dzisiaj słonko szare komórki przypaliło
Chyba co i jo :!:

To napewno było wałkowane na tym forum nie raz :nienie:

Prąd podasz przez lampkę od podświetlenia kufra ale jesli wolisz rozwiązania mniej inwazyjne to przekręć kluczyk w pozycję ryglowania (dosyć stanowczo) i podnieś klameczkę, a wrota staną otworem :mrgreen:

peace & love
Opublikowano

zadnego pradu nie trzeba nigdzie podawac - pisalem to na forum 100razu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

od strony pasazera - wkladasz kluczyk w zamek , podnosisz klamke , przekrecasz kluczyk i drzwi sie otwieraja ( nie wiem czemu ale w niektorych e32 ten paten dziala w drzwiach kierowcy - spradz obie strony - musi zadzialac - to awaryjne otwoeranie drzwi !)

Opublikowano

Dziekuje bardzo za pomoc w tym roczniku i modelu zadziałała kombinacja

klamka do góry plus kluczyk w prawo w pion w prawo.

Dziękuje za naprowadzenie bo pewnie bym wyskoczył z paru złotych na awaryjne otwieranie.

Opublikowano

... a w mojej E34 od strony sublokatora , tylko z tym jak kiedyś zamknąlem z podwójnym ryglowaniam drzwi a klapa kufra była otwarta bo chodzili do bagażnika po piwo / co tu ukrywać / a potem ktroś opuścił klapę a ta się nie zaskioczyła i " żylandole " w bagażniku świeciły przez trzy dni i noce / no bo jak już tam piwa nie było to po co zamykać - przecież już nic nie ukradną ? /

awaryjne otwieranie przy podwójnym ryglowaniu nie zadziałało - podałem prąd przez oświetlenie bagażnika / wyjęcie żarówki bagnetowej / jedyne oświetlenie które działa bez zapłonu i włączonych włączników - idzie bezpośrednio do aku / po chwili zamek zadziałał ....

 

potem wymyśliłem patent - jeszcze nie zgłoszony w UP więc pozwalam :mrgreen: - ja pociągnąłem kabel z " + " aku / bardzo " fachowo :oops: "/ przez bezpiecznik 20 A i " maskująco" / do wodoodpornego gniazda zapalniczki / do nabycia w moto i na allegro / zamocowanego na klej termo na podłużnicy / zaślepka obok halogenu - łatwa do szybkiego demontarzu / masę " - "podaję na masę auta a do gniazdka wkładam tylko wtyczkę do której podpięty jest + / bez problemu mogą chodzić po pywko do kufra - jeśli tylko tam będzie ...

 

jest to mój patent ale zobaczymy jak będzie w zimie , co prawda nie miałem kłopotu w najcięższe mrozy z odpalaniem i otwieraniem auta ale jak się czytało forum zimową porą to takie przypadki były ...

 

tak sobie myślę - gniazdo można zamotować gdzie tylko ktoś sobie wymyśli , / byle tylko zastosować bezpiecznik i dobrą izolację przy montarzu , masa wiadomo , w samą wtyczkę można wtedy też gdzieś przykleić na kleju termo w całkiem innym tylko nam znanym m-cu / wkońcu nie codziennie z tego się korzysta / w przypadku awari lub padnięcia aku - wyciągam wtyczkę - podpinam jej kabel do + prostownika lub kabla rozruchowego innego auta , - do masy / gdzieś pod spodem auta / i prostownika lub kaba jw , po chwili prąd dochodzi do aku i zamki działają i nie tylko !!! tak jest u mnie i mam spoko !!!! :clap:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
i jeszcze mechanik może fajki odpalać jak szuka jakiegoś ukrytego wycieku ;) ale to jest super pomysł jak by ktoś cię dłużej miał holować na martwym aku kabel od jego zapalniczki po lince do ryjka Twojej i sobie możesz mrugać awaryjkami przez pół Polski. Zrobiłbym to w E30 ale potrzeba jest znikoma częściej E32 potrzebuje lineczki.
Opublikowano
Podczas holowania nie wolno "mrugać awaryjkami" jak to pisał Cristall. Sam patent z gniazdem to super sprawa. Warto pomyśleć nad zamontowaniem. Raz zapłaciłem fachowcowi za 3minuty jego pracy przy otwieraniu mojej bavarki 170zł. Kto nie ma w głowie to w portfelu też nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.