Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...
Opublikowano

Jestem tu nowy i mam problem z moim BMW dokładnie e39 97r. 2.5 tds.

Caly czas palą mi sie dludie swiatła ,bez względu czy są włączone czy nie, czy silnik chodzi czy nie ,nawet jesli kluczyk wyciągne to tez sie palą!!!!!

musiałem przeciąć przewody przy żarówkach bo mi by cały czas swieciły i aku zjadły!!!!!

Co to może byc?????!!!!! :shock: :shock: :shock:

pomózcie!!!!!!! :( :(

Opublikowano

zrobiłem odciecie na dlugie i dodatkowy gyzik wiec moge je właczyc i wyłaczyc. ale takie właczanie to jest lipa.

gdzie w e39 jest ten przekaznik?

i na ile procent to jego wina?

Opublikowano

Witam i się podczepię.

 

Tydzień temu miałem w swojej e32 coś podobnego ale inaczej.

Wracałem z trasy w niedziele wieczoem i zgasło mi lewe światło mijania.

Wieczorem trudno coś zmajstrować z pustymi rękamia, a rano wszystkie diagnozy wzięły w łeb (żarówka dobra, a wymiana dobrej na dobrą też lipa, bezpieczniki dobre, czyszczenie i wypinanie przekaźników i modułu = lipa).

Zorientowani mechanicy powiedzieli że to standard szczególnie w lecie (gorąci) i że do wymiany moduł świateł.

 

Pojechałem w Krk na Piastowską (fachowcy od bmw), okazało się że cały czas mam prąd do lampy, nie ważne czy włączone światła czy nie, a żarówka spalona (a jeszcze 3 godz. wcześniej była dobra).

Sam szefo serwisu coś majstrował nie ruszając nawet moduły ani przekaźników. Po jakichś 7-10min wszystko było już a porządku.

Opublikowano
na-piechote: A pytałes moze tego fachowca gdzie tkwil problem?

i co tam zrobic?

 

No właśnie pytałem,

ale odbąknął wymijająco, więc nie wiem w czym był problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.